Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Joel, mitä hittoa? 😅 Nyt kasvata ne munat pliiiis, alkaa ahdistaa katsoa tota eipäsjoopasehkäehkäei
Sasa on miettinyt miks on äänestyksessä ja "Ehkä mä olen niin kova vastus muille, että mut halutaan pois". :)
Itseluottamusta ainakin löytyy.
Joko pitää äänestää Kristiinaa? Vai vieläkö tilanne näytetään kerran ennen laskurin ilmestymistä?
Sasalle ääniä niin saadaan Roope ulos. Äänestäkää Sasaa!
Ensin Kristiinalla valtava johto, sitten kas, kaikki on kohta noin 30 prosentissa...
SASALLE JA ROOPELLE ÄÄNET!
Vierailija kirjoitti:
Äänet lähetyksen alussa:
50,7 % Kristiina
25,9 % Sasa
23,4 % RoopeÄänet klo 21.31:
40,5 % Kristiina
29,9 % Roope
29,6 % SasaOnkohan lopussa kaikilla 30–35?
No mitäpä lottoot? 🤣 Siellähän sitä kaikilla jo kolmosella alkava luku. PELLEILYÄ!!!
Nyt kaikilla ääniä 30% pintaan, äänivyöry Krisselle vikalla mainostauolla!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää niin paljon tämä läheisyydenkaipuubullshit. Pakkoko sitä kokoajan hiplata itseään toisiinsa? Kummallisia läheisriippuvaisia nämä nykyajan ihmiset.
Tuntuu olevan enemmän ja vähemmän HO - MOJA koko porukka.
Ette oo tosissanne, että pistätte oikeasti vähäisiä rahojanne jonku hengailuun tuolla talossa? Mulla on ihan sama kuka tippuu, tämä on vaan muutaman viikon ohjelma, on olemassa oikea omakin elämä... onneksi suurimmalla osalla ihmisiä.
Roope..noloa käyttää vähemmistökorttia, ihan oikeesti, ihan vaikka oliski ollu vaa läppää mut silti
Vierailija kirjoitti:
Ella on kuin vanha hienostorouva.
Kuten Jylhä.
Onko tuo Sasa niin dorka etteivymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te luulette, että äänestäminen mitään vaikuttaa? Lukekaa se pikkuprintti, missä sanotaan, että lopulta tuotanto voi päättää lähtijän.
Postatkaapa se kohta äänestysehdoista? Siellä ei nimittäin sanatarkasti lue noin, tarkastin asian tänään.
TOTtaKAI äänet taas lähes tasoissa
Ahdistelija Sasa kotiin omia tyynyjään ahdistelemaan. Maailman onnettomimmat tyynyt.. Olisivat mieluummin vaikka roskiksessa varmaan.
KRISTIINALLE ÄÄNIÄ