Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
35201/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa, eikö Ella muka joutunut häätöäänestykseen, vaikka sai yhtä paljon nimeämispisteitä, kuin Roope ja Sasakin? Eli hänet siis pelastettiin sillä hybridihommalla? On kyllä harvinaisen kiero ja toksinen ihminen.

Miten niin yhtä paljon pisteitä? Eikö Roope ja Sasa saaneet 6p ja Ella 4p?

Vierailija
35202/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis noi samin jutut on noloja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35203/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, Sami on kuulemma karaokelaulaja jonka edessä naiset riisuu vaatteitaan ja vonkaa Samin kanssa hotellihuoneeseen. Siis tietenkin Samin itsensä mukaan.

On se sankari.

Mä en tiedä kumpi on säälittävämpää, Kessun tarinat vai ihmiset jotka ottaa näitä tosissaan? 😂

Mä luulen että Sami osittain itse uskoo omiin juttuihin.

Vierailija
35204/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, Sami on kuulemma karaokelaulaja jonka edessä naiset riisuu vaatteitaan ja vonkaa Samin kanssa hotellihuoneeseen. Siis tietenkin Samin itsensä mukaan.

On se sankari.

Samihan myös häädettiin lukiossa sekä uskonnon että historian tunneilta aina luokasta kun alkoi julistamaan EUn mädätystä mutta silti sai kympit! On se kova äijjjä!

Vierailija
35205/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joukkue on joku ö luokan sarjassa? pelajien ikä on 12-v?

Vierailija
35206/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupee menee hermot Ellan valehtelusta.Puhui ihan pas#¤.

Kristiinasta.Hän ja Sasa siellä syö puputtaa.Toivon mukaan tuo otus lähtee nopeasti ulos talosta.

Vierailija
35207/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina pois, ei anna taloon niin yhtään mitään, hiljaisrna kuuntelee ja naureskelee norppapoikien jutuille, tosi "viihdyttävää". Sasa tuo ääntä ja draamaakin nyt kun joppe hänet torjui, roope ihan oma lukunsa, ehdottomasti hahmo joka tuottaa sisältöä taloon, ihan hullua että ihmiset haluavat pois värikkäät ja ärsyttävät tyypit ja jäävän hymistelevät tapetit.

Vierailija
35208/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se Timo, joka perusteli Sasan nimeämistä sillä, että pitää Sasan jatkuvaa ylipirteyttä teennäisenä? Heh. Itsekin ajatellut samoin päivästä 1 lähtien. Tuo taitaa olla se piirre, joka Joeliakin tökkii Sasassa.

Hauskaa, että itse teennäisyyden kuningatar Katikin pitää Sasaa teennäisenä. Kova peliliike puukottaa omaa Silsa-liittolaista selkään. Veikkaan, että Kati ei ole katsonut hyvällä sitä, et Sasa on hakeutunut yhä enemmän Krissen, Artun ja Jopen kolmikkoon. Katihan ei tykkää pikkuporukoista, koska ei tuolloin pääse kuulolle mistä kaikki puhuu ja alkaa pelkää juonittelua. Isompaa ryhmää on mastermind-Katin helpompi valvoa.

Vierailija
35209/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Sasa on TAAS ängennyt Joelin viereen. Ei tuu mitään tuosta oikeesti. Ehkä se sitten on Sasa joka lähtee.

Joko täällä on kerrottu neuvosta jonka vertaiskärsijä Arttu kohtalotoverilleen antoi (sunnuntai-iltana makuuhuoneessa, kun häädettäjät oli jo ilmoitettu mutta makuuhuoneessa ei ollut vielä muita)?

Artun ohje oli "ottaa kainaloon sovitusti 10 minuutiksi, sen jälkeen halaaja saa irrottaa otteensa, ..ja halattavan on palattava omalle paikalleen". On kuulema Ellan kanssa sopinut pelisäännöt näin, tosin aikaa on joustanut varttiin.

Joelin mielestä neuvo oli loistava, ja Arttu voisi toimia tästedes hänen Kokemusasiantuntijanaan.

En tiedä onko asiantuntija saanut jo potkut?

Vierailija
35210/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joelia taitaa kaduttaa että antoi sasalle ääniä

Vain siltä osin, että Marko ja ryhmäpaine on pakottanut hänet Sasan lohduttajaksi eli halaustauko ei toteutunutkaan.

Vierailija
35211/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako teillä tekemään mieli noccoa, kun katselette bb:tä?

Ei todellakaan!!! Hirveitä myrkkyliemiä kaikki energiajuomat.

Tupakkaa alkanut tekemään mieli. 10v. ilman.

Vierailija
35212/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköskamerassa 10:30 Paula vetää jumppaa ja Kati tulee kesken mukaan. Paula on juuri neuvonut muille liikkeen, jossa toinen jalka nostettu takana sohvalle, kun etummaisella jalalla kyykätään. Etujalka mahdollisimman eteen, että liike ottaa pakaraan, koska muuten se jää etureiteen, on Paula juuri neuvonut. Kati tulee mukaan (ei kuullut varmaan näitä neuvoja) ja asettuu myös asentoon, mutta hyppyyttää etummaisen jalan mahdollisimman TAAKSE. Eikö Kati tunne liikettä vai tekeekö tarkoituksella, että jaksaisi muita enemmän? Tosin sanoo jännittävänsä pakaraa, eli kai sen silläkin tavalla saa toimimaan.

Vierailija
35213/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel pyysi Sasan kainaloonsa, eihän hän osaa itse päättää mitä haluaa

Vierailija
35214/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu tarinoi kamarissa, hyviä juttuja!

Vierailija
35215/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanonut, että kaverilliset fiilikset ja että voi halia kaverina. Marko vielä yllytti eilen Joelia, että Sasalla on varmaan paha mieli kun on häädössä, niin ota nyt kainaloon. Mitä Joel olisi siinä voinut tehdä? Kun ei voi sanoa, että itse antoi Sasalle pisteet? 

Vierailija
35216/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin eilen koostetta. 

Timon naama/koko pää oli monessa otoksessa aivan punainen. Ei kai verenpaine ole huippulukemissa? 

Timon olisi aika kotiutua muutenkin. 

Timo voittaa koko BB:n.

Vierailija
35217/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasaa nimesi kolme henkilöä entisistä talolaisista (Joel, Timo, Kati) ja vain yksi entinen mökkiläinen (Paula). Mahtaa tulla melkoisena yllätyksenä Sasalle, jos/kun tänään lähtee.

Vierailija
35218/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa juuri totesi, että ainut mitä haluaa tehdä, jos tämä on viimeinen päivä talossa, on makoilla sängyssä Joppen kainalossa... #freejoel! 

Vierailija
35219/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se Joelin kainalossa Sasa taas kihersi ennen nukkumaanmenoa viime yönä sängyssä. Joel ei tehnyt elettäkään torjuakseen hänet. Mikä ihme vätys hän on mieheksi? En ymmärrä. Syyksi ei kelpaa se että halusi lohduttaa kun Sasa on häädössä koska itse antoi 2 pistettä hänelle. Kaksinaamainen pazkiainen koko ukko. Oli ennen yksi mun finaalisuosikeista (ilman Arttua) mutta nyt toivon että lähtee luiskaan mahdollisimman nopeasti.

Ei voi, koska sosiaalinen ryhmäpaine. Marko sanoi Joelille, että muista sit kans ottaa Sasa kainaloon ja halata, koska Sasa on nyt tiukassa paikassa. Marko on toitottanut kaikille, että on Joelin pitäis nyt lohduttaa Sasaa. Jos Joel nyt kieltäytyisi halaamasta häätöön joutunutta Sasaa (vaikka sopivat halailutauosta), suurin osa talosta ja koosteen katsojista pitäisi Joelia k-päänä ja kylmänä miehenä. Siksi Joel joutuu halaamaan Sasaa edelleen. Muu ryhmä pitää sitä Joelin velvollisuutena.

Huoh! Miksei Marko itse ota Sasaa kainaloon ja hukuta haleihin? Miksi Joelin pitäisi lohduttaa Sasaa vain siksi, että Sasa on häneen ihastunut? Ryhmäpaine niin vaatii. Miehen kuuluu lohduttaa surullista naista, muuten on "ääliö". Joel on kyllä ajautunut melkoiseen ahdinkoon....

Nii ja kukaan ei tiedä ett Joelia oikeesti ahdistaa tuo Sasan roikkuminen. Sasalle siitä sanoi toissa iltana, mutta ei varmaan kukaan muu tiedä sitä(paitsi ehkä Arttu) että Joel ei oikeasti tykkää Sasasta ja sen lähentelyistä ollenkaan. Joel on kyllä kieltämättä vähän hankalassa paikassa.

Ja miksei Joel sano muille, esim. Markolle että sitä ahdistaa sen lähentely? Tai ettei halua lääppimistä?

Vierailija
35220/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sanonut, että kaverilliset fiilikset ja että voi halia kaverina. Marko vielä yllytti eilen Joelia, että Sasalla on varmaan paha mieli kun on häädössä, niin ota nyt kainaloon. Mitä Joel olisi siinä voinut tehdä? Kun ei voi sanoa, että itse antoi Sasalle pisteet? 

Olisin sanonut Markolle, että sun vuoro.

Ketju on lukittu.