Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kyllä tämä Sasa saisi lähteä ulos. Kuinka hiton tyhmä ihmisen pitää olla, että roikkuu toisessa ja hyökkää yhtäkkiä päälle maata, eikä huomaa, että toinen on aivan ahdistunut.
En puolustele Joeliakaan, on aika munaton mies, jos ei osaa pitää puoliaan ja sanoa jämäkästi, että pysy kaukana. Joel haluaisi selkeästi Artun kanssa makailla kaksin, ehkä heidän välilleen kehittyisi jopa homosuhde, kun eivät tunnu pystyvän pitämään näppejään erossa toisista.
Molemmat ukotkin saisi kyllä viskata ulos, mutta kun ei ole mahdollisuutta. Mitähän talon asukkaat näkevät esim. Artussa?
Häätöäänestysilmoituksen jälkeen muut meni tupakalle, Roope, Ella ja Kati jäi sohvalle. Kati joutui sanomaan Ellalle 2 kertaa "harmaa" kun oli taas läyhäämässä ja rikkomassa sääntöjä. Puhui siitä, että Roope ja Sasa jäisi varmasti, koska Krissessä on vähemmän viihdearvoa.
Kun Ellakin poistui tupakalle, Kati seurasi Roopea pissalle ja huuteli oven takaa, että hän pitää kaikkia sormia ja varpaita pystyssä sille, että Roope saa huomenna jäädä, mikä oli muotoiltu siten, että kuulosti viestimiseltä ulkomaailmaan. Kati myös muistutti Roopea pysymään iloisena ja eloisana nyt illalla ja sunnuntaina, ettei käy kuin Nikolle, joka vetäytyi hiljaiseksi kun kuuli joutuneensa häätöäänestykseen
Loppuispa jo Joelin piina tänään. Oon säälinyt häntä kun kälättäjä tuijottaa ja kälättää ja nauraa räkättää ja on kiinni kuin takiainen. Nään Joelin silmistä miten vaivautunut hän on. Sasa kyselee Joelilta haluisko että hän lähtisi ja Joel haluaa olla kohtelias. Varmaan Elinakin kysyy Joelilta saman. Jos Sasa jää niin sama jatkuu eikä Joel voi rentoutua. Jos Roope lähtee koko porukka nukahtaa aiemmin ja Marko&Roope show loppuu. Eli talon melu ja volyymit pienenee. Jos Kristiina lähtee ei vaikuta talon ääniin. Toivoisin Sasan lähtevän tänään. Joel pn monta kertaa vastannut Sasalle ettei halua halata ja ei kiinnosta Sasa mutta silti vaan Sasa esittää. Onko Joel hänelle keino yrittää saada jäädä taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut ihmiset, etenkin miehet, puuskuttaa ja hinkuu tuolla lailla kuin Sami. Kyse ei ole aina ylipainosta koska esim. työkaverini on täysin normaalipainoinen mies ja hän tekee samaa hengittäessään. Kun on hiljaista niin hengitys kuuluu jatkuvasti. Minulla on myös ylipainoisia ystäviä (paljon pulleampia kuin Sami) joiden hengitys ei kuulosta ollenkaan raskaalta.
Todella vaikea uskoa että Sami olisi ollut minkäänlainen urheilija kun hengitys kuulostaa tuolta vaikka on alle kolmekymppinen.Tupakointi?
Mun puuskuttava työkaveri ei tupakoi. Ajattelin itse että huono kunto olisi syypää mutta itse olen huonokuntoinen sohvaperuna eikä mun hengitys kuulosta tuolta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kenestä Ella sitten läyhää jos sattuisikin niin, että Krisse lähtee? 🤔
Kyllä se aina jotain keksii.
Oisko Paula, on kanssa uusi nainen reviirillään ja Ella vois hyvin keksiä Paulankin ihastuneen Arttuun
Harmain Bb kausi ikinä Bb 2020. Takkuisten juontajien lupailemat MEGAyllätykset ja käänteet lässähtävät joka kerta. Ne ovat luokkaa uima-altaan vesi lämmitettiin joten nyt uima-altaassa voi uida, talolaiset saivat käyttöönsä kynää ja paperia, Woohhoo!
Tämän kauden olisi voinut ja pitänyt jättää väliin kokonaan. Flegmaattiset asukkaat ja mitättömät rangaistukset, tuotannon ohjailema häätöäänestys. Puuduttavaa kertakaikkiaan. Ei mitään yllätyksellisyyttä ja mielenkiintoisia ihmissuhdekuvioita. Pieleen mennyt "casting".
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini ei tullut läpi... Mikä siinä Kristiinassa on niin hyvää? Mitä hän tuo taloon? Mä en oo huomannut isoja. Toisaalta ihan kiva varmaan ihmisenä mut aika näkymätön. Samoin kun Timo. Hänen hehkutusta en ymmärrä. Vielä vähemmän kuin Kristiinan.
Luulen että Kristiinassa tulee Minna-ilmiö eli äänestetään ärsyttääkseen muutamia. Minna toi kyllä enemmän taloon kuin Kristiina.
Kyllä sillä Kristiinalla vielä on paikkansa talossa, jos kaikki olisivat noita suuria persoonia, niin eihän siitä mitään tulisi. Elättelen vielä toiveita, että Kristiina herättää nuo miikkulaiset henkiin, koska ne ovat uskomattoman sanavalmiita ja hauskoja ihmisiä. Ei vain jostain syystä niitä keskusteluja näytetä, kun puhutaan muustakin kuin persreikien täyttämisestä. Toki välillä näyttäv ät niinkuin heidät olisi väkisin tuonne taloon viety.
Roope ulos tänään, jääpi Ella yksin, katsotaan miten pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Joelin kainalossa Sasa taas kihersi ennen nukkumaanmenoa viime yönä sängyssä. Joel ei tehnyt elettäkään torjuakseen hänet. Mikä ihme vätys hän on mieheksi? En ymmärrä. Syyksi ei kelpaa se että halusi lohduttaa kun Sasa on häädössä koska itse antoi 2 pistettä hänelle. Kaksinaamainen pazkiainen koko ukko. Oli ennen yksi mun finaalisuosikeista (ilman Arttua) mutta nyt toivon että lähtee luiskaan mahdollisimman nopeasti.
Ei voi, koska sosiaalinen ryhmäpaine. Marko sanoi Joelille, että muista sit kans ottaa Sasa kainaloon ja halata, koska Sasa on nyt tiukassa paikassa. Marko on toitottanut kaikille, että on Joelin pitäis nyt lohduttaa Sasaa. Jos Joel nyt kieltäytyisi halaamasta häätöön joutunutta Sasaa (vaikka sopivat halailutauosta), suurin osa talosta ja koosteen katsojista pitäisi Joelia k-päänä ja kylmänä miehenä. Siksi Joel joutuu halaamaan Sasaa edelleen. Muu ryhmä pitää sitä Joelin velvollisuutena.
Huoh! Miksei Marko itse ota Sasaa kainaloon ja hukuta haleihin? Miksi Joelin pitäisi lohduttaa Sasaa vain siksi, että Sasa on häneen ihastunut? Ryhmäpaine niin vaatii. Miehen kuuluu lohduttaa surullista naista, muuten on "ääliö". Joel on kyllä ajautunut melkoiseen ahdinkoon....
Bigbrotheriin on haluttu erilaisia ihmisiä että ärsytyskynnys nousisi heillä ja katsojissa. On ärrävikaista puhetyyliä, tyhjän naurajaa, kovaa naurajaa, epäselvää puhetyyliä, hiljaista puhetta, puhetta jossa möläytystä, vitsien suoltamispuhetta, miesääntä naisella, toisto huudahduksia, yskijää, hihittelijää, siihen päälle ärsyttävät kävelytyylit, pierut, tempaukset, jekut, riidat, salaliitot, läyhäykset, juonittelut, takertumiset, läheisriippuvaisuus, epäsiisteys, ahneus, feikkiys, heterot, biit, transut, lesbous, masennus, ylilyönnit, draamat, mustisuudet, pomottelut, källit, eri menneisyys, nykyisyys, tavat. Tätähän bb on halunnut valitessaan nuo asukkaat ja minusta on onnistuttu löytämään nämä erilaisten otusten kerho. Bb haluaa draamaa, konflikteja ja antaa rangaistuksia.
Hyvä Op, Sami ja Krisse kun ovat tajunneet Ellan ja Roopen kaksinaamaisuuden ja antoivat pisteitä näille! Harmi vain, että hekin pitävät äänekkäämpää Roopea pääpiruna, vaikka Ella toimii myrkyn levittämisen kapelimestarina.
Roope on häädettynä suurin yllätys talolaisille. Luulevat jo nyt Roopea katsojien suosikiksi ja ovat varmoja että Krisse lähtee. Ilmeet on näkemisen arvoiset kun Roope häädetään, Sasan ehtii myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa, eikö Ella muka joutunut häätöäänestykseen, vaikka sai yhtä paljon nimeämispisteitä, kuin Roope ja Sasakin? Eli hänet siis pelastettiin sillä hybridihommalla? On kyllä harvinaisen kiero ja toksinen ihminen.
Ei saanut niin paljon pisteitä kuin Sasa ja Roope, valitettavasti...
Ella sai samat pisteet kuin Sami ja bb ei halunnut nyt laittaa viittä äänestykseen. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Joel nyt kieltäytyisi halaamasta häätöön joutunutta Sasaa (vaikka sopivat halailutauosta), suurin osa talosta ja koosteen katsojista pitäisi Joelia k-päänä ja kylmänä miehenä.
K-pää ja tyhmähän se onkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa, eikö Ella muka joutunut häätöäänestykseen, vaikka sai yhtä paljon nimeämispisteitä, kuin Roope ja Sasakin? Eli hänet siis pelastettiin sillä hybridihommalla? On kyllä harvinaisen kiero ja toksinen ihminen.
Ella sai samat pisteet kuin Sami ja bb ei halunnut nyt laittaa viittä äänestykseen. Miksiköhän?
Koska noista viidesta Ella olisi ollut 100% varma tippuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Joelin kainalossa Sasa taas kihersi ennen nukkumaanmenoa viime yönä sängyssä. Joel ei tehnyt elettäkään torjuakseen hänet. Mikä ihme vätys hän on mieheksi? En ymmärrä. Syyksi ei kelpaa se että halusi lohduttaa kun Sasa on häädössä koska itse antoi 2 pistettä hänelle. Kaksinaamainen pazkiainen koko ukko. Oli ennen yksi mun finaalisuosikeista (ilman Arttua) mutta nyt toivon että lähtee luiskaan mahdollisimman nopeasti.
Ei voi, koska sosiaalinen ryhmäpaine. Marko sanoi Joelille, että muista sit kans ottaa Sasa kainaloon ja halata, koska Sasa on nyt tiukassa paikassa. Marko on toitottanut kaikille, että on Joelin pitäis nyt lohduttaa Sasaa. Jos Joel nyt kieltäytyisi halaamasta häätöön joutunutta Sasaa (vaikka sopivat halailutauosta), suurin osa talosta ja koosteen katsojista pitäisi Joelia k-päänä ja kylmänä miehenä. Siksi Joel joutuu halaamaan Sasaa edelleen. Muu ryhmä pitää sitä Joelin velvollisuutena.
Huoh! Miksei Marko itse ota Sasaa kainaloon ja hukuta haleihin? Miksi Joelin pitäisi lohduttaa Sasaa vain siksi, että Sasa on häneen ihastunut? Ryhmäpaine niin vaatii. Miehen kuuluu lohduttaa surullista naista, muuten on "ääliö". Joel on kyllä ajautunut melkoiseen ahdinkoon....
Nii ja kukaan ei tiedä ett Joelia oikeesti ahdistaa tuo Sasan roikkuminen. Sasalle siitä sanoi toissa iltana, mutta ei varmaan kukaan muu tiedä sitä(paitsi ehkä Arttu) että Joel ei oikeasti tykkää Sasasta ja sen lähentelyistä ollenkaan. Joel on kyllä kieltämättä vähän hankalassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut ihmiset, etenkin miehet, puuskuttaa ja hinkuu tuolla lailla kuin Sami. Kyse ei ole aina ylipainosta koska esim. työkaverini on täysin normaalipainoinen mies ja hän tekee samaa hengittäessään. Kun on hiljaista niin hengitys kuuluu jatkuvasti. Minulla on myös ylipainoisia ystäviä (paljon pulleampia kuin Sami) joiden hengitys ei kuulosta ollenkaan raskaalta.
Todella vaikea uskoa että Sami olisi ollut minkäänlainen urheilija kun hengitys kuulostaa tuolta vaikka on alle kolmekymppinen.Tupakointi?
Eilen Sami sanoi että urheili vielä vuosi sitten. Onko ylipaino tullut vuodessa
Missäs lihakset. Onko harrastanut vain sellaista liikuntaa mikä kiinteyttää pohkeita. En kyllä nää Samin kropassa mitään urheiluun viittaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska noista viidesta Ella olisi ollut 100% varma tippuja.
Samaa aattelin. Suhteilla tuotantoon päässyt Ella, hänet bb haluaa voittajaksi.
Nuo asukkaat on ihan kujalla, jos luulevat viihdearvolla olevan merkitystä silloinkin, jos joku näistä viihdyttäjistä on näyttänyt ilkeän luonteensa. Luulisi edes Katin superbb-fanina tajuavan, että myös ne hauskat ja näkyvät tyypit voi joutua ulos, jos ovat syyllistyneet kiusaamiseen ja juonitteluun. Ilkeä luonne ja ilkeät teot mitätöi ne kaikki hauskat teot.
Jos arvelee miten talon dynamiikka muuttuu kunkin lähtijän kohdalla
Kristiina lähtee: ei mitenkään, mutta läyhääjäpariskunta Ella ja Roope ottaa uuden kohteen, se on todennäköisesti Marko tai ehkä Paula
Roope lähtee: Ellan pasmat menee sekaisin, kehen turvautuu sitten, Sasaan? Ella jää osittain yksin koska Sasa on kasikken kaveri. Arttu ei ole muuta kuin halailukaveri, eivät puhu mitään. Marko pärjää vaikka Roope lähtee.
Sasa lähtee: Joel vapautuu, tulee toimintakykyisemmäksi, Sasan lähdös.kn vsikea keksiä muuta, koska läyhääjäpariskuntaan se ei vaikuta.
Viihten kannalta ehkä Kristtinan lähtö olisi edullisinta, mutta tuski