Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
34821/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen Kristiina ulos. Ei mitään yhteistä kenenkään kanssa ei kuulu mihinkään tekevään ryhmään

Vierailija
34822/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mukava katsoa 24/7 kun Arttu, Joel ja Kristiina juttelivat makkarissa rauhassa, kunnes Sasa tuli sinne. Heti piti laittaa volyymia pienemmälle, kun tuo puhuu huutamalla ja ääni on niin kimeä

Sasa saattaa pelata omaa peliään talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34823/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella sai 4 nimeämispistettä vaan eipä joutunut äänestykseen. Tuotannon lellikki.

Ei tuotanto anna pisteitä.

Mutta päättää monta on häädössä, viimeks 5, nyt 3, jos ois ollut 5 niin Ellakin olis ollut...

Vierailija
34824/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati ja Paula ovat kumpikin tällaisia naisia, joiden voi kuvitella laukovan 'miehet on niin paljon reilumpia kuin naiset' ja 'minä olen aina tullut toimeen paremmin miesten porukoissa' ja 'nainen on naiselle susi' ja 'minä en juoruavista akkalaumoista välitä' , ynnä muuta vastaavaa naisvihamielistä tuubaa.

Itse äänestävät toisia naisia pois ja puhuvat pskaa tai syyttelevät olemattomista toisia naisia. Nuolevat kahden juoruavan ja selän takana läyhäävän homopojan persauksia. Kun ne miehet on niin reiluja, tiäkkö.

Tämä.

Vierailija
34825/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Marko! Hyvät perustelut Artun nimeämiseen.

Vierailija
34826/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini aiheuttaa keskustelua ja tapahtumia - katsojat vihaa

Roope aiheuttaa keskustelua ja tapahtumia - katsojat vihaa

Ella aiheuttaa keskustelua ja tapahtumia - katsojat vihaa

Joel makaa ja ei kommentoi mihinkään mitään, vastaukset "en tiiä", "ihan sama" jne. - katsojat rakastaa

Kristiina ei osallistu juurikaan tehtäviin, ei osallistu talon ylläpitoon, vetäytyy muista, on tylsä - katsojat rakastaa

No kattokaa sitten sitä kun tapetit keskenään makaa sohvilla ja tylsistykää vielä lisää!

Mitä tapahtumia esim. Ella on saanut aikaan? Tylsin asukas valovuosiin. Puhutko nolosta Artun kanssa nukkumisesta? Wau. Onpa tapahtumaa kerrassaan. 

Ella on tyllllllllllsä, odotin niin paljon ekan illan jälkeen, pettymys oli suuri. Tyllllllllsä ja sitten kun on vielä sellainen piiloilkeä lietsoja, niin ei oikein nyt toimi.

Vierailija
34827/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo.

Vierailija
34828/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun OP ei antanut enää Krisselle pisteitä, onneksi juttelivat. 

Mutta Marko antoi, joten hänet vois heivata sitten pihalle, kun ainoa syy jäädä taloon oli Ellan pisteet. Nyt Marko ulos, jos tulee mahdollisuus!

Mä arvasin että Marko tulee antamaan Krisse lle pisteitä. Yhdistymisen jälkeen oon aistinnu kokoajan jotai pientä skismaa Markon ja Krissen välillä, tai ennemminki Krissellä Markoa kohtaan. En tiedä mistä se johtuu, mutta muistan useamman tilanteen missä Marko jotai kysy Krisseltä ja Krisse jätti vastaamatta/vastas iha lyhyesti tai tylysti. Ja esim. uintitehtävässä olivat kokoajan mielipiteet vastakkain, välillä tuntu et ihan periaatteestaki.

Tosin nyt nimeämisten jälkeen ovat kyllä jutelleet taas paljo enemmän, varsinkin tänään.

Vierailija
34829/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markosta on tullu mun lemppari!

Vierailija
34830/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Sainio puolustaa Roopea ja haluaa Krissen ulis...

Vierailija
34831/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP:n pisteet nousi mun silmissä kun uskalsi nimetä Ellan. Taisi karista viimestään niiden kajareista kuuluneiden puheiden myötä se ajatus että kun 'sen veli on hyvä tyyppi niin senkin on pakko olla'. Nyt kun Roopen sais pois ja ens sunnuntaina Ellan niin ois hyvä. Markon pisteet laski kun ei nimennyt Ellaa vaan Kristiinan, todella typerää. 

Vierailija
34832/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Roope vahvasti jatkamassa.

Vierailija
34833/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa putoamassa atm. Mutta seuraavan katkon jälkeen tilanne on yllättäen muuttunut täysin?

Vierailija
34834/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Roope vahvasti jatkamassa.

Onneksi vahvasti jatkamassa

Vierailija
34835/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope ulos!

Vierailija
34836/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sasa teki muka huomiseks tuota ruokaa ja itse silti syö sitä tuossa...

Tuskinpa kukaan katsoja äänestää Sasaa pois talosta, koska syö ruokaa. Ja Joel voisi itse sanoa, ettei halua halailla. Vaikka vaihtaa paikkaa sängyssä.

Joel on itse sanonut, ettei halua halailla.

Jokaisella on oikeus koskemattomuuteen. Lakia rikkonut on vastuussa teoistaan.

Ei ole Joelin tehtävä.

Sasa ilmeisesti jatkaa vielä?

Joel on mennyt taloon samanlaisena asukkaana kuin kaikki muutkin.

Taloon ja ihmisiin tutustumisen kokemus riistettiin Joelilta.

Sasa hyökkäsi kimppuun siinä vaiheessa, kun jokainen vasta mietti omia tuntemuksiaan taloon tulosta.

Ei kai se J nyt sentään mikään vajaatoimintakykyinen henkilö ole, joka ei olisi voinut vaihtaa vaikkapa makuupaikkaa päikseen jonkun muun kanssa saadakseen rauhaa päällekäyvyydestä? Ja BB:lle voi myös avautua jos ei julkisesti kehtaa.

Niin miksi se ei vaihda nukkumapaikkaa. Pelkääkö että Sasa nimeäisi hänet häätöäänestykseen? Ja nyt itse teki niin.

Joel on BB talon asukas. Ei hänen tule erikseen vaatia muilta asukkailta koskemattomuutta ja lakia noudattavaa käytöstö.

Vierailija
34837/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko kyllä hyvin näkee artun läpi.

Vierailija
34838/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pashaa toi Krisse jauhaa naisten asemasta Turkkissa asemasta siellä, ei sattana kun lietsoo!!  Ei puhuis jos ei tiedä. Turkissa naiset vapaampia kuin suomessa!

Pystytkö perustelemaan väitteesi?

Vierailija
34839/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei kukaan sanonu, että antaa Kristiinalle pisteitä viikkotehtävän takia. Toki Roope moitti, ettei osallistu talon ylläpitoon.  Marko taas antoi pisteen Artulle, koska makaa ja voitelee leipiä ja makaa.

Ite haluaisin nähdä ens viikolla sekä Sasan ja Kristiinan ja muidenkin hajoamiset, kun ruuat on loppu. Niitä Roopen "vähemmistöjä sorretaan"-juttuja ei vaan jaksa. 

Vierailija
34840/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasalle ääniä vaan koska onhan tuo Joel ihan uskomaton tossu. Sasa on naiivi höpsö nuori nainen, joka ei ole ansainnut tylyä ryöpytystä. Naisia on talossa muutenkin liian vähän kohta. Mieluummin Roope ulos.

Ketju on lukittu.