Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mä niin kovasti haluaisin tykätä Sasasta. Mut ihanaa omg siistiä niceeeee... Ei pysty.
Krissen tiimi voittaa, turha on toisten edes koittaa.
Miksi Joppe ja Arttu erotettiin, mutta Ella ja Roope valittiin molemmat samaan eli Katin tiimiin.
Makkootko sinä Joel?
Makkoon.
Ootko keksinnä mittään.
Oon.
Mitä?
Pistettään Ella täyvessä tällingissä tulemaan kohti kameroo, avvaamaan haaransa, ja sannoo mörreellä iänellään että Onko nyt sopiva hetki näyttää muna? ja sitten se avvoo huaransa ja sieltä tulloo essiin nippu heijastimia.
Jatka makkoomista, Joel.
Tuo joukkueiden valinta oli tosi vaivaannuttavaa katsottavaa. Arvasin, että Krisse ja Sami valitaan viimeisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joppe ja Arttu erotettiin, mutta Ella ja Roope valittiin molemmat samaan eli Katin tiimiin.
Koska Paula halusi erottaa "pareja", mutta Kati halusi valita omia kavereitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää, miksi Arttu veti niin voimakkaat pultit, kun Niko äänestettiin ulos, että piti haukkua koko äänestäjäkunta mokoman asian takia.
Eikä ollut tuntenut Nikoa kuin vähän aikaa!
No, olihan Niko aikamoinen "tarinan"kertoja ;)Mua huvitti kanssa kun se itki Nikon lähtöä.
Niko pääsi puhumaan vasta perjantaina ja sunnuntaina oli pihalla ja Arttu vielä itkee ja piti sitä hyvänä tyyppinä. Arttu ei ehtinyt edes näkemään sitä sekopää-Nikoa joka hullunkiilto silmissä raivostui jos joku sen tarinoita epäili tai kyseenalaisti. Naurettavaa Artun alkaa itkemään kun puhui pari päivää Nikon kanssa. Tekopyhää paskaa.
V....tti minuakin kun Niko häädettiin. Niko osas keskustella ja omas huumoria. Sitten sinbe jää joku roope. Eikö oo saanut lapsena huomiota,??
Vierailija kirjoitti:
Makkootko sinä Joel?
Makkoon.
Ootko keksinnä mittään.
Oon.
Mitä?
Pistettään Ella täyvessä tällingissä tulemaan kohti kameroo, avvaamaan haaransa, ja sannoo mörreellä iänellään että Onko nyt sopiva hetki näyttää muna? ja sitten se avvoo huaransa ja sieltä tulloo essiin nippu heijastimia.
Jatka makkoomista, Joel.
Buahahaha....
Tuo Paulan porukan juttu on oikeastaan aika hyvä.
Olisin ottanut OP:n ekana!
Just tollaset mansikka-maijun kaltaset feministiressukat äänestää Roopea.
Samilla on vankka kannatus jos joutuu häätöön.
Krisse vois antaa ääniä roopelle ja ellallee, ssanoi että nämä jäänet etäisiksi. Arttu anto viimeks ääniä roopelle, antaisko nytkin. Ehkä samikin ellalle tai roopelle. Op vaikuttaa myös kypsälle kaksikkoon. Joel on vähä kysymys merkki? Se ei kuitenkaan ketään mielistele. Jompi kumpi veks. Toivon ellaa, koska roope on ok ilmaån ellaa. Ella on pahanilman lintu. Lietsoo paskan jauhantaa ja on muutenkin itseään täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo joukkueiden valinta oli tosi vaivaannuttavaa katsottavaa. Arvasin, että Krisse ja Sami valitaan viimeisenä.
Olis ollut kiva, jos olisivat saaneet valita tiimit ihan yhteisymmärryksessä. Toisessa tiimissä olisi voinut olla Sasa, Kati, Ella, Roope. Toisessa tiimissä Timo, Krisse, Joel, Arttu, Op.
Marko, Paula ja Kessu olisi voineet mennä kumpaan tiimiin tahansa. Silsajengi olisi niin pettynyt häviöön.
Paula on mun suosikkini Timon ohella.
Paula ei teeskentele, eikä esitä. Jos väsyttää, niin väsyttää. Jos on hyvä fiilis, sen todella huomaa. Ja tehtäviin hän lähtee sata lasissa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti eivät voita kun suosituimmat asukkaat Krisse ja Timo ovat toisessa joukkueessa.
Sami on kyllä muuttunut ulkoisesti todella paljon ekasta viikosta! Hyvällä tavalla! Hoikistunut paljon ja jotenkin ryhdikkäämpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti eivät voita kun suosituimmat asukkaat Krisse ja Timo ovat toisessa joukkueessa.
Siellä on myös kiero-Kati, esittäjä-Ella ja räyhä-Roope.
Ylläri että Kristiina ja Sami viimeiset valitut.