Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Arttu siellä hipsuttaa Ellaa voi kuvotus.Jos oisin mies en pystyisi koska en pidä noidasta joka puukottaa selkään ja kerran heitti,että lihavat käyttää vain liukuportaita.Sairas hän on.Tuolla luonteella kanntaa miettiä mitä haluaa.Häviää mennen tullen kauniille naisille.Ei tarvi Kristiinan näyttää persettä niin silti kundit tykkää hänestä talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan Eija puhuu osittain Jyväskylän murteella.
Kun et mitään Jyväskylästä tiedä niin älä suolla tänne paskaa.
Onhan sitä Jyväskylässä tullut käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Timon miesihanne oli? Puhu nimen niin paskalla englannilla, että siitä ei saanut mitään selvää. Toinen oli joku ihme Keijo?
Toinen oli mun mielesta Kaley Cuoco, toisesta en saanut selvää.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo OP on noin tuoksuherkkä, meinasi oksentaa kun Marko heitti inkivääriä jääkaapista roskiin, samoin kertoi miltei oksentaneensa kun Kati oli haistanut vanhaa kalaa. Ja mies on olevinaan roskakuski. Missä Kauniaisissa se oikein niitä roskia kuskaa, jolleivät haise ollenkaan.
Eikö se ole aika yleistä että jos töissä joutuu jotain tekemään päivittäin, ei sitä vapaa-ajalla jaksa
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Timon miesihanne oli? Puhu nimen niin paskalla englannilla, että siitä ei saanut mitään selvää. Toinen oli joku ihme Keijo?
Tauski ja Jari Aarnio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski ja Jari Aarnio
Eli haaveileeko sellaisesta, että Tauski ensin hakkais Timon ja sitten vetäis sitä takaa päin? En usko.
Jari Aarnion kyllä uskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tuo Sasa tulee keskeyttämään hyvät keskustelut. Ihanaa kun Arttu ja Joel ovat ottaneet Kristiinan ”siipiensä suojaan” ja Sasaa ja Ellaa ottaa kupoliin
Siis onko teidän mielestä Kristiina joku hauras pikkutyttö joka pitää ottaa "siipiensä suojaan"? Krisse itse varmaan ei tykkäisi tollaisesta aliarvioinnista yhtään. Mimmillä on badass tatskoja kroppa täynnä ja kutsuu itseään nastytiinaksi Instassa. Hän ei todellakaan ole pienestä koostaan huolimatta mikään kiltti pieni avuton tyttö.
Krisse ei tarvitse mitään Artun ja Joelin suojelusta. Hän pärjää ihan omin avuinkin.Jep. ja siis Arttu ja Joelhan on Kristiinan suojissa.
Näin on. Tääällähän monet ovat jo hehkuttaneet kuinka Artun ja Joelin "pisteet nousee" (siis mitkä vidun pisteet) kun ovat ystävällisiä Krisselle. Krisse vetää perässään nuo lapamadot finaaliin.
En mä tätä Krissen hehkutustakaan oikein ymmärrä. Miten niin vetää finaaliin? Miksi Krisse olisi finaalissa automaattisesti?
Ihan mukava mimmihän tuo on, eikä mikään tarpeettoman tyhjäpää. Ihan kuten Arttu ja Joelkin, hauskoja sällejä.
Eipä se Kristiinakaan ole ihmeitä tehnyt. Jutellut ja pötkötellyt.
Mä viihdyin jo Artusta ja Joelista ekalta viikolta lähtien. Kristiina jäi vähän huomiotta, kun en jaksanut Nikon huutoa mökillä. Kristiina on nyt päässyt sydämeeni ja toivoisin näistä kolmesta pidempi aikaisia asukkaita.
Edellisiltä kausilta suurelta yleisöltä oppineena tämä keskusteleva trio on tapettiporukkaa ja perseilijät ovat niitä mielenkiintoisia hahmoja.
Krisse on voittaja kaikissa gallupeissa ja Arttu ja Joel nostavat nyt kannatustaan Krisselle lirkuttelemalla. Moni katsoja on jo ilmaissut ettei tykännyt noista lahnoista ennen mutta nyt kun kaveeraavat Krissen kanssa niin ovat yhtäkkiä nähneet valon ja lahnat ovatkin niin ihania.
No, oikeastaan ihan sama mulle kuka tai ketkä muut menee finaaliin Krissen lisäksi, kunhan Ella eikä Kessu ole siellä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kiusaa Samia porukalla ja Markokin heitti jotain eläinrääkkäys-juttua ja Sami katsoi vähän sillai, että nyt meni yli niin kappas ”vitsi Sami, se oli vitsi”😡 Kaikki kuitataan vaan ”se oli vitsi” kun se ei naurata muista tai selvästi loukkaa toista. Mua säälittää jo Sami 100%. 😞
¨
Markollekin voisi läpällä heittää kaatuiko sen avioliitto pettämiseen? Itsehän se on vihjaillut siihen suuntaan, että on tullut nussittua siellä sun täällä. Ja voisi lisätä, että ajatteleeko se olevansa hyvä isä viikonloppuisänä kun ei pystynyt pysymään liitossakaan. Ihan läpällä tottakai.
Vaikka tuo "me syrjityt" olisikin noilta läppä niin sitä ei kyllä kannattaisi kovin löyhästi viljellä. Ryöstövilejelevät oikeaa asiaa.
Timon ihanne ulkonäöllisesti oli:
Mies: Dwayne Johnsson
Nainen: Kaley Cuoco (The Big Bang Theory)
Luonteen puolesta eläinrakkaus oli tärkein.
Sasan ruokahalu on kyltymätön. Marko rapistelee jotain patukkaa niin Sasa hyppää heti sängystä ylös osingoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Dwayne "The Rock" Johnson
Sasan kaltaiset ihmiset ovat aina vituttaneet minua. He ammentavat kaiken henkisen polttoaineensa sosiaalisesta kanssakäymisestä, jonka sisällöllä ei ole oikeastaan mitään merkitystä: pääasia että on joku jolle kälättää, ja jota vasten kiehnätä. Puheenaiheiksi valitaan asioita joista on tapana puhua, mutta koska tietoa ei ole oikeastaan mistään, keskustelujen lopputulemaksi riittää tunnetason tyytyväisyys, joka määräytyy sen mukaan, kuinka moni joukosta on samaa mieltä. He ovat takertuvia (pun intended), ja vaivaannuttavan ylituttavallisia, tungettelevia ja päällekäyviä (pun intended) henkilökohtaisine kysymyksineen, joita esitetään ärsyttävän tekokiinnostuneesti silmiin tapittaen ja päätä kallistellen. Ei osata lukea vähääkään omasta persoonallisuudesta poikkeavien ihmisten reaktioita, tai muodostaa toisista minkäänlaista luonneprofiilia, jonka mukaan säädellä omaa käytöstään. Kaikki on "HUIKÄÄT :D" ja "SIISTII". Pinnallinen, äänekäs, tyhjäpäinen tusinapossu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Dwayne "The Rock" Johnson
Mainitsi Ben Johnsonin. Musta mamba maistuu Timolle.
Joppe meni Sasaa pakoon Roopen paikalle eli Markon ja Timon väliin. Hetken päästä Sasa ryntäs sinnekin väliin. Onneksi tajusi poistua nyt.
Sasa tunki Markon ja Jopen väliin :D
Roope jotai muka vitsillä kuittaili ja Sasa selittää eiku mää tulin Markoa halailemaan...
Koittiko tehdä Jopen mustasukkaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tuo Sasa tulee keskeyttämään hyvät keskustelut. Ihanaa kun Arttu ja Joel ovat ottaneet Kristiinan ”siipiensä suojaan” ja Sasaa ja Ellaa ottaa kupoliin
Siis onko teidän mielestä Kristiina joku hauras pikkutyttö joka pitää ottaa "siipiensä suojaan"? Krisse itse varmaan ei tykkäisi tollaisesta aliarvioinnista yhtään. Mimmillä on badass tatskoja kroppa täynnä ja kutsuu itseään nastytiinaksi Instassa. Hän ei todellakaan ole pienestä koostaan huolimatta mikään kiltti pieni avuton tyttö.
Krisse ei tarvitse mitään Artun ja Joelin suojelusta. Hän pärjää ihan omin avuinkin.
Ihan varmasti pärjääkin - talon ulkopuolella.
Tuolla on kuitenkin niin poikkeusolosuhteet, että varmasti osaa arvostaa niitä jotka hänetkin huomioivat, kun talon lapsellinen mean girls -nelikko tekee parhaansa dissatakseen ja sulkeakseen hänet "piirien" ulkopuolelle.
Krisse on tottunut juttelemaan miesporukoissa työssään sähkärinä; takuulla norppapojat arvostavat uutta juttuseuraa, joka ei pelaa flirttailemalla, osaa keskustella muustakin kuin meikkaamisesta, ei pyri "parittamaan" heitä - harrastaa pelaamista, tuntee laajalti musiikkia ja elokuvia - ja on jopa aloittamassa sähköinsinööriopinnot (kun Artulla puolestaan menossa koneinsinöörin vastaavat).
Krisseltä on puuttunut vertaisensa keskusteluseura sen jälkeen kun Niko lähti; yllämainittujen aiheiden lisäksi he kaksi juttelivat kaikesta mahdollisesta, ja Niko myös huomioi ja kuunteli Krisseä, ei jättänyt ulkopuoliseksi. (Timoa, jota Krisse sanoi eilen "jaksavansa kuunnella vaikka koko yön", ei nyt lasketa)
Arttuhan myös bondasi Nikon kanssa välittömästi, arvosti nimenomaan tämän rohkeutta keskustella ja kertoa avoimesti mielipiteensä asioista - kyky joka Artulta on, omien sanojensa mukaan, talossa puuttunut.
Silloin Nikon häätöiltana, jolloin Artulta ei hetkellisesti tuota rohkeutta puuttunut, sanoi myös että sai Nikolta virtaa ja energiaa (kuulema potenssiin sata verrattuna lähtötilanteeseen), mutta valitettavasti tuo hetkellinen boosti myös katosi tämän lähdön myötä...
Onkin mielenkiintoista seurata saako Krisse monipuolisine keskusteluaiheineen edes hieman Arttua virkistymään?
Vaikeuskertoimia kuitenkin lisää se että Krisse on nainen - Ellan ja Sasan mustasukkaisuus ja omistushalu - eli suoko mainittu kaksikko heille aikaa ja mahdollisuuksia rauhallisiin juttutuokioihin?
Kysehän on myös kilpailusta, kun (tai no, jos) parivaljakko Katilla vahvistettuna, voivat yllättyä kun (jos..) huomaavatkin ettei Krisse olekaan sellainen tyhjäpää kuin he itse, voi peli koventua melkoisesti?
Toivonkin vilpittömästi että Krisse säästyy häädöltä, niin norppapoikien kuin Timonkin puolesta, mutta myös itseni.... noita kiusaajia ja heidän tyhjänpäiväistä kailotustaan en vaan jaksa.
Puhdasta melusaastetta täysin ilman sisältöä.
Ilkeästi sanottu Markolta ja Kessulta Tiian ulkonäöstä.
Mä oon kyllä todennut tän facen paremmaksi BB keskustelussa, jos facea käyttää. Videoita yms näkee... https://www.facebook.com/groups/695111171003657/?ref=share
Ella käski hipsuttaa eikä Artulla ole omaa tahtoa...