Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Eikö nuo oikeasti älyä, että kaikki keskustelut kuvataan ja viimeistään jälkikäteen muut kuulee kaiken?
"Me tykätään draamasta, kunhan me ei olla keskipisteenä!" Niin, onhan se aina kivempi kiusata toista.
Herran jestas noiden ajatusmaailmaa. Roope ja varsinkin Ella juonittelee talla pohjassa, kaikki on valmisteltu nimeämisiä varten oikein mukavasti Kessun ja Kristiinan osalta, niin sitten kun ihmiset ihmettelee noita ääninäytteitä, että mistä oikein on kysymys niin tämä on suolaamista? Järkyttävää. Eikö noiden päässä liiku mitään? Tuomitsevat muut siitä mitä itse ovat tehneet 90 % ajasta. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Roope ja Ella puhuivat siinä, mikä laitettiin kaikkien kuultavaksi?
Roope: Tästä ei varmaan sais puhua.
Ella: Tää voi kostautuu.
Siis vaihdettiinko tuota vettä ollenkaan? Ainakin parit pissat taitaa olla noin sameassa vedessä, puhumattakaan kuolleesta ihosolukosta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot Ella mikä on ,mutta ilkeän kuvan antaa itsestään tai on ilkeä.Onko nuo kaikki ,että ulkonäkö on tärkein ? Kristiina on pikku Myy ,niinkuin Marko kuvaili.Ei kulje meikit päällä ja on luonnollinen.En yhtään ihmettele ,että Arttu ja Joel viihtyvät sen seurassa.Eihän nuo muut muijat paljon juttele sen kanssa.
Kristiinako luonnollinen... kroppa ja naama täynnä mustetta!
Ja päälle naamaa leikelty... Tosi luonnollinen taapero. :D
Ja miksi sillä kiiltää aina naama, onko sillä jtkuvasti jotain voidetta naamassa?
En kyllä ymmärrä yhtään että tätä ylistetään fiksuksi saati kauniiksi, oma tyttäreni on paljon kauniimpi ja kaikki kaverinsa, eikä ole yhtäkään leikelty eivätkä jauha noin pinnallisia juttuja kuin tämä rusakkokääpiö.
Etkai tyttäresi kuullen hauku ketään rusakkokääpiöksi? Hyi mikä äiti.
Toivottavasti trolli, olisi surullinen ja turmiollinen äiti.
Ella ja Roipe on läyhänneet. Jompikumpi ulos.
"kun sanoja ottaa irti mistä tahansa asia yhteydestä, niin nehän voi olla ihan mitä vaan"
Joo. Mä luulen, että olisi ollut pahempi juttu kuulla se koko tarina.
Op ja Arttu vierekkäin, op näyttää enemmän "aidommalta" hevarilta. Arttu enemmän tuommonen kiiltokuvahevari, jolla on kalliit vaatteet ja kiiltävä nahkatakki.
Vierailija kirjoitti:
Timo taitaa olla yksi hyväuskoisimmista ihmisistä, mikä on tullu vastaan. Nytkin ei voi uskoa, että kukaan kieroilee selän takana. Miestä viedään tämän jatkuessa talossa melko pahasti.
Pahoin pelkään, että näin tapahtuu, mutta Timo on ihanan oloinen ihminen. Ainoa fiksu ja oikeasti mukava ja rehti tyyppi tuolla. Timon pitää voittaa koko tuo roska. Kenellekään muulle noista en sitä soisi. Toivottavasti pysyy talossa.
Roopehan on itse aina mennyt sanomaan asiansa päin näköä eikä lainkaan harrasta suolaamista. En edes usko, että Kessu heittoaan tarkoitti mitenkään pahalla. That dog älähts to which kalig calaht's.
Mitä Sami nyt taas muka tehnyt.
Mitä nuo lässyttää tuolla kylppärissä.
Vierailija kirjoitti:
Roopehan on itse aina mennyt sanomaan asiansa päin näköä eikä lainkaan harrasta suolaamista. En edes usko, että Kessu heittoaan tarkoitti mitenkään pahalla. That dog älähts to which kalig calaht's.
That koir älähtäts whitch kalik kalahts.
Vierailija kirjoitti:
"Me tykätään draamasta, kunhan me ei olla keskipisteenä!" Niin, onhan se aina kivempi kiusata toista.
Ihan oikein näille draamakuninkaille että saavat nyt maistaa omaa lääkettään keskipisteessä :D
Ja nyt sitten Sami pyytelee anteeksi noilta kahdelta paskan jauhajalta.
Ella: "just kun kaikki oli siellä keittiössä, nii me oltii niinku tuolla noi, nii et meitä suolataan tuolla" "et meidät saa huonoon valoon , et me oltais jotain paskanpuhujia tuolla"
a) te olette tehneet tätä samaa muille kaikista eniten koko talossa, ja hyvin ikävään ja ilkeään sävyyn
b) te olette paskanpuhujia
Kamala itkeminen asiasta kun saakin itse olla siinä roolissa, että itsestä spekuloidaan ja juorutaan. Ja kyllä, se EI tunnu kivalta. Ymmärrättekö?
Voi herranjestas, Katinkin piti tulla suolamaan Samia kylppäriin :D "No siis muaki v*tuttaa et mä istun keittiös ihan rauhassa ja juon teetä nii Sami tulee siihen länkyttämään, nii ei se tarkota et me ollaan siin jotain porukal puhuttu." Kiva, että 24/7-katsojat voi kelata 15-20 min. taaksepäin ja nähdä, että Sami juttelee keittiössä sekä Paulan että Katin kanssa yhdessä, ja sen jälkeen OP pamahtaa paikalle valittaen Roopen ja Ellan seuraamisesta röökipaikalle.
V*tuttaa, että Samia suolataan jatkuvasti. Ja Katin feikkiys ja tekopyhyys v*tuttaa vielä enemmän.
Kympikin ulos ja Kati perään.
Kati heti tekemässä selväksi ettei hänellä tietenkään ollut mitään osaa eikä arpaa "suolaamisessa". Tottakai.
Ja se Taivas ja helvetti, jossa oli myös tuo kahden kerroksen väkeä-tyyli. Silloin ei lellitty asukkeja, eikä katsottu läpi sormien, vaan oli kunnon rangaistukset. Voi niitä aikoja.