Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
32541/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiinalla on vähän liian lyhyt hame, perse vilkkuu kun vähänkin liikkuu.

Mutta tuulettuu hyvin...

Vierailija
32542/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näille jo kerrottu todellinen kierrosmäärä ja matka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32543/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten to Ella onnistuukin pitämään ton ankeuttajan ilmeensä aina? Se on kuin paska haisis koko ajan.

Ella on perushapan transylvialainen.

Vierailija
32544/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin nyt nuo Ellan kommentit Krissestä ja Artusta. Mielenkiintoista, että se tuli ihan puskista, juuri ennen ei ollut puhuttu mitään sinne päinkään. Ella vain aloittaa yhtäkkiä: 

Ella: Mutta sen mä sanon, että jos Krisse yrittää mennä Artun viereen, niin ei käy. 

Marko: Onks sulla Ella aistittavissa semmosta? Oleksä mustasukkainen? 

Ella: Ei, mutta... Se on mun omaisuutta. 

Marko: Onko sulla tunne, että siinä vois olla säpinää? 

Roope: No ei oo! Mutta se on kyllä hakeutunut tosi vahvasti sen seuraan. 

Ella: Hakee varmaan jotain isähahmoo. 

(Keskustelusta poistettu toistoa ja Paulan kommentit sivusta.)

Roope ja Ella tuntuvat ajattelevan, että nimenomaan Krisse hakeutuu Artun seuraan. -- Tosin Roope ei maininnut kummankaan nimeä ja saattoi tarkoittaa toisin päinkin, mutta katsoin tilanteen pari kertaa ja tulkitsin niin, että Roopen mielestä Krisse on se hakeutuja. Omat havainnot on pikemminkin päinvastoin, että Arttu etsii Krissen seuraa. Tuossa kun jatkoivat juttua, niin Paula otti esiin, kuinka Krisse leikkasi Artun tukankin, että selvästi Krisse hakeutuu Artun seuraan. Sitähän näistä kukaan ei tiennyt, että Arttu oli se, joka alkoi kysellä "kukahan vois leikata mun tukan" makkarissa, kun paikalla ei ollut ketään muuta kuin Arttu & Krisse sekä Joel & Sasa, jotka parhaillaan olivat kietoutuneet haliin ja Sasan kaikenpeittävään kälätykseen. 

Miksihän se kuvittelee että Kristiinaa kiinnostais Arttu? Tukeva ja vauvankasvoinen ukko. Ja Kristiina varattu ja tyytyväisen oloinen suhteeseensa

Vierailija
32545/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin nyt nuo Ellan kommentit Krissestä ja Artusta. Mielenkiintoista, että se tuli ihan puskista, juuri ennen ei ollut puhuttu mitään sinne päinkään. Ella vain aloittaa yhtäkkiä: 

Ella: Mutta sen mä sanon, että jos Krisse yrittää mennä Artun viereen, niin ei käy. 

Marko: Onks sulla Ella aistittavissa semmosta? Oleksä mustasukkainen? 

Ella: Ei, mutta... Se on mun omaisuutta. 

Marko: Onko sulla tunne, että siinä vois olla säpinää? 

Roope: No ei oo! Mutta se on kyllä hakeutunut tosi vahvasti sen seuraan. 

Ella: Hakee varmaan jotain isähahmoo. 

(Keskustelusta poistettu toistoa ja Paulan kommentit sivusta.)

Roope ja Ella tuntuvat ajattelevan, että nimenomaan Krisse hakeutuu Artun seuraan. -- Tosin Roope ei maininnut kummankaan nimeä ja saattoi tarkoittaa toisin päinkin, mutta katsoin tilanteen pari kertaa ja tulkitsin niin, että Roopen mielestä Krisse on se hakeutuja. Omat havainnot on pikemminkin päinvastoin, että Arttu etsii Krissen seuraa. Tuossa kun jatkoivat juttua, niin Paula otti esiin, kuinka Krisse leikkasi Artun tukankin, että selvästi Krisse hakeutuu Artun seuraan. Sitähän näistä kukaan ei tiennyt, että Arttu oli se, joka alkoi kysellä "kukahan vois leikata mun tukan" makkarissa, kun paikalla ei ollut ketään muuta kuin Arttu & Krisse sekä Joel & Sasa, jotka parhaillaan olivat kietoutuneet haliin ja Sasan kaikenpeittävään kälätykseen. 

Miksihän se kuvittelee että Kristiinaa kiinnostais Arttu? Tukeva ja vauvankasvoinen ukko. Ja Kristiina varattu ja tyytyväisen oloinen suhteeseensa

On niin mustis. Ei haluaisi, että Arttu bondaa edes ystävänä kenenkään naisen kanssa. 

Vierailija
32546/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati puhuu ihan hirveesti mutta edelleenkään sen persoonasta ei saa yhtään mitään irti

Vierailija
32547/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten to Ella onnistuukin pitämään ton ankeuttajan ilmeensä aina? Se on kuin paska haisis koko ajan.

Ehkä miettii, että bb ei maksa erikseen hymyilystä.

Vierailija
32548/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy Ellan käyttäytymistä Kristiinaa kohtaan. (Seläntakana puhuminen ja tuommoinen kaksinaamaisuus) MUTTA Kristiina voisi kyllä pitää hiukan enemmän puoliaan, jos ei halua jäädä jalkoihin :)

Joo saman olen huomannut, Krisse ei osaa puollustaa itseään :(

Kristiina on kiltti ja reilu ja haluaa kaikille vain hyvää.

Vierailija
32549/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa pois tietynlaisen trollaamisen, niin pikkuhiljaa Sami vaikuttaa, että on normaalein ihminen tuolla. Ei ole mikään mielistelijä.

Vierailija
32550/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kamera vihdoin palasi olkkariin, Joelin meikki oli valmis ja jäi näkemättä Joelin reaktio kun katsoi itseään peilistä. Typerä ohjaaja.

Vierailija
32551/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati 4 kertaa pyrkinyt bigbrotheriin. Viimeinen mahis nyt voittaa jos raskaana. Pakkomielle hällä voitto.

Ja sulle tuo Katin luulemasi raskaus.

Vierailija
32552/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin miehenhakuohjelmaan Sasa ja Ella on kuvitelleet tulevansa? Jos mies ja nainen juttelee keskenään, niin heti on nainen niin kiinnostunut. Voi elämän kevät, kaikki eivät juokse tuolla tavalla munan perässä kuin he kuvittelevat.

Vierailija
32553/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että Ella ja Roope on osoittautuneet selän takana suorastaan ilkeiksi ja inhottaviksi. Alkuun he vaikuttivat kivoilta tyypeiltä, mutta nyt toivon että molemmat häädettäisiin, mieluummin Ella ensin.

Ja tämä mielipide ei liity mitenkään transihmisiin tai homoihin, koska esimerkiksi Kevin ja Kimmo oli mun lemppareita viime vuonna.

Vierailija
32554/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Minnaa syytettiin siitä, että hakeutuu Joelin ja Artun seuraan ja silsalaiset alkoi levitellä ihastumisvalhetta. Minusta on ihan luonnollista, että hiljaisuudesta ja rauhasta nauttivat hakeutuvat toistensa seuraan. Kovaääniset kälättäjät eivät tajua olevansa muille energiasyöppöjä. Eivät ymmärrä, ettei kaikki halua elää metelissä koko aikaa.

Vierailija
32555/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa liimautui Joppeen, Ella Arttuun.

Vierailija
32556/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiinalla on vähän liian lyhyt hame, perse vilkkuu kun vähänkin liikkuu.

Kumpi kamera, mikä aikaleima? Olen (silmä) kovana tuijottanut, mutta eipä ole berberiä näkynyt :(

Noudi sohvalta johonkin ja perse vilkkui.

Vierailija
32557/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa kävi pyytämässä poikia pihalle. Joel sanoi, ettei jaksa. Sasa meni makaamaan Joelin kylkeen kiinni. Joel nousi ylös ja lähti jonnekin. Sasa lähti Joelin perään.

Vierailija
32558/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Minnaa syytettiin siitä, että hakeutuu Joelin ja Artun seuraan ja silsalaiset alkoi levitellä ihastumisvalhetta. Minusta on ihan luonnollista, että hiljaisuudesta ja rauhasta nauttivat hakeutuvat toistensa seuraan. Kovaääniset kälättäjät eivät tajua olevansa muille energiasyöppöjä. Eivät ymmärrä, ettei kaikki halua elää metelissä koko aikaa.

Mulla kävi sama mielessä, että Minna löysi Artusta keskusteluseuraa, jolla on järkevämpiä aiheita kuin Silsalaisilla. Tämä tulkittiin heti ihastumiseksi. Nyt Krisse on samassa asemassa. 

Vierailija
32559/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella ULOS!!! 

Vierailija
32560/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella tyytyväisenä Artun viekussa soffalla. Ellu sanoi makkarissa miten munat laitetaan tiukasti oliko taakse ja ei käy tavalliset housut ja ne toiset toiseen lokeroon. Ei hyvää pvää. Oonpas minä vanhanaikainen. Hyi minua.

Ketju on lukittu.