Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta jäin kuuntelemaan Roopen ja Katin keskustelua äsken, ku puhuivat Markosta.
Roope selitti et Marko oli kyselly illalla et miksi oot ollu vihainen tai ootko vihainen mulle?
Roope oli vastannu et no miten niin, en mää ollu ollut sulle mitenkää vihainen.
Ja Roopea ärsytti tämä Markon kysely.Ja Roopehan oli koko illan ihan hermona Markolle, tiuski päin naamaa ja selän takana myös. Miksi ei voi sitte sanoa mikä ärsyttää jos toinen kysyy suoraan. Raskasta
Toivottavasti ei ärsytyksestään puhu enää sanaakaan, kun ei voinut yöllä selvittää asiaa vaikka Marko siitä reilusti suoraan kysyi. Mitä Roope oikein pelkää? Marko vaikuttaa olevan fiksu mies, joka itsekin puhuu suoraan, joten hänen kanssa pikkuasiat saa varmasti selvitettyä rauhallisesti.
Roopella ja Markolla on ihan lämpimät välit ja huumoria rutkasti. Ei ne tosissaan ole missään riidoissa ollut. Toisella keittää välillä yli eli tässä tapauksessa Roopella Markon komentelu rupesi ärsyttää. On semmosta leikkimielistä vinoilua toisilleen molemmilla, mutta samaan aikaan saattavat sanoa "rakastan sua" tms. Roope vähän niinku "kiukutteli" ja oli ärsyyntynyt Markoon, mutta samaan aikaan kun purki jollekin ärsytystään niin sanoi, että Marko on tosi rakas ystävä hälle ja siltä se vaikuttaa puolin ja toisin. Ei noiden kahden sanailua tai "riitoja" kannata niin tosissaan ottaa, mutta sitä on kiva seurata, on jotenkin suloista tuo heidän ystävyys. Bibiksien lopussa oli vähän enemmän tosissaan riidantynkää kun yrittivät paimentaa toisia nukkumaan, mutta sekin oli sellaista että karjaisivat toisilleen jotain ja hetken päästä pyysivät anteeksi.. Ja meni monta kertaa noin sen yön aikana.
Mä oon samaa mieltä, ja niinhän sitä sanotaan että rakkaudesta se hevonenki potkii.
Ovat sen verran läheisissä väleissä, että uskaltaakin vähän kiukutella ja näyttää ärtymystä. Vähä ehkä sellasta "kettuilu" on välittämistä.
Mä esim. pidän Roopen ja Markon välejä paljon aidompana kuin Roopen ja Ellan.
Oon teidän kans samaa mieltä, ja siks tuossa omassa kommentissani ihmettelin, miksei Roope voinut sanoa, mikä on vaivannut. Heillä on varmasti niin hyvät välit ettei se olisi heidän kaveruuttaan kaatanut.
Vierailija kirjoitti:
Ella ja Krisse tekivät sulassa sovussa ja hyvässä hengessä safkoja yhdessä äsken. Roope taitaa olla enää ainoa joka jatkuvasti ignooraa Krisseä.
Ellahan on just tollainen, näyttelee edessä päin ja vetää puukolla takana päin.
Vierailija kirjoitti:
Tuon yhdrn isä on jo 70 v.
Ei kai siinä mitään ihmeellistä, onhan Paula jo 40.
Riemuitkaa vielä kun voitte, hehe. Tais jäädä joku 600 kierrosta puuttumaan.
Nyt käskettiin sohvalle! Saavatkohan tiedon epäonnistumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa niille kerrotaan, että ovat epäonnistuneet? Illan lähetyksen aikaan?
just kutsuttiin sohville
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella ja Krisse tekivät sulassa sovussa ja hyvässä hengessä safkoja yhdessä äsken. Roope taitaa olla enää ainoa joka jatkuvasti ignooraa Krisseä.
Ellahan on just tollainen, näyttelee edessä päin ja vetää puukolla takana päin.
Mun mielestä on ihan ok olla asiallainen vaikka ei niin tykkäisikään toisesta. En oikein kyllä tiedä mikä Krissessä niin Ellaa ärsyttää, kuitenkin tuntuvat ihan ok:sti tulevan juttuun kun ovat kahdestaan. Eihän olisi pakko sinänsä mitään jutella nimittäin.
Mutta joo kyllähän tuota Krisseä "selkään puukottaa" nuo entiset mökkiläisetkin. Ei esim. Paula, Roope ja OP sano suoraan mitä ajattelevat. OP:n eilinen keskustelu Krissenkin kanssa meni sellaseksi lässytykseksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat onnistuneet kierrosmäärällisestikin, jos olisivat vetäneet heti alusta alkaen tuollaisella kaikki mitä koneesta irti lähtee -meiningillä eivätkä tyytyneet pitämään sitä 5000 kierrosta totuudenmukaisena rajana. Tämäkin oli loppupeleissä ihan asenteesta kiinni oleva tehtävä, jonka kusivat porukalla. Mielestäni eivät ansaitse tehtävän läpimenoa, vaikka muutama asukas onkin suorittanut koko ajan muidenkin edestä.
Etenkin tuo 5000 kierroksen kohdalla tapahtunut ennenaikainen laukeaminen lonkerobibiksineen oli viimeinen naula arkkuun. Se ilta olisi pitänyt käyttää uimiseen.
Lonkeroiden juojien uimakielto aika ei sen takia mennyt mahis kun yöllä ei saanu uida kuin Kessu ja Paula ja Marko oli poikki.
Viikkotehtävä on epäonnistunut
Ovat nyt ihan ihmeissään. Olisvat uineet ahkerammin.
jes!! epäonnistunut!! :D :D
:D ei olis parempaan pystytty mitenkään, just joo, ihan äärirajoille vedettiin
JEEE!! Ainoa oikea lopputulos :) :)
Vierailija kirjoitti:
Miten Ella on päässyt Jyväskylän murteesta eroon noin hyvin? Eikö hänen pitäisi puhua Joelin lailla?
Joelin puhe ei oo 'jyväskylää' vaan savoa. Jyväskylässä puhutaan sekoittunutta kieltä, koska on yliopistokaupunki ja kerää ihmisiä kaikista ilmansuunnista. Jyväskylässä puhutaan lähes kirjakieltä ja oikein kieliopillisesti (ketä-sana ei ole vielä saastuttanut kieltä, eikä tyyppilliset fraasit mä meen 'maalaa' (kieliopillisesti väärin, pitäisi sanoa maalaamaan) ton talon), ja esimerkiksi mää ja sää on välillä mä ja sä, ei kuitenkaan koskaan mie ja sie. Jyväskylän pääasiallinen identiteetti ei ole tiukka nurkkakuntaisuus/maakuntaidentiteetti (kuten Pohjanmaalla, Savossa ja esim. Helsingissä) vaan avoimuus, kun porukkaa on aina tullut joka suunnasta ja Jyväskylästäkin on lähdetty eri suuntiin, ei esimerkiksi pelkästään pääkaupunkiseudulle. Tämä vuodatus useille tietämättömille palstalaisille, käykää joskus siellä Jyväskylässä niin tajuaisitte kotimaastanne jotakin ettekä jankkaisi asioista joita teillä ei ole hajuakaan.
Kieltäminen on vielä päällä, tulee uusi kuulutus :D
Toivottavasti kertovat noille tiedot miten pitkä yksi kierros jne. Hyvä että ei annettu mitään armoa tällä kertaa.
Missä vaiheessa niille kerrotaan, että ovat epäonnistuneet? Illan lähetyksen aikaan?