Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
31941/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä on kuvia Artun ja Ellan hempeilystä. Niissä näkyy selvästi kuinka Artulla seisoo. Eli ei kyllä feikkaa tuota kiinnostustaan Eetupoikaa kohtaan.

Linkki?

Vierailija
31942/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Nyt nää taas luulee olevansa jo Tallinnassa ja suunnittelee bileitä ja toivoo ravintolaruokaa. Kristiina yrittää sanoa että ei olla, kun tuli vinkki että matka on vielä jäljellä. Toivon todella ettei tätä tehtävää nyt jotenkin laiteta onnistumaan kun se selvästikään ei ole. Tällä porukalla ei ollut riittävää intoa tehdää tehtävää 100%. Luulisi että Kati olisi osannut edes arvioida ettei tehtävä voi mennä näin helposti läpi. No tästä oppivat ja ensi viikon niukkuus toivottavasti tuo jotain uutta esiin. 

Eniten ihmetyttää se että nämä pässit suorastaan typerän itsepäisesti ja itsepintaisesti tuntuvat ignooraavan BB:n SELKEÄT vinkit siitä että Tallinnan satama siintää tällä hetkellä vielä varsin kaukana horisontissa. Eli sinne on matkaa vaikka kuinka paljon. Lisäksi tuollaisesta jupinasta että ollaan jo perillä ja BB vaan kettuilee pitäisi antaa rankkua. Jos kerran viesti on näin selkeä niin silloin pidetään turpa kiinni ja uidaan. Eikä pidetä mitään lonkerobibiksiä keskellä merta jollain luodolla. Ja kuvitellaan että ollaan perillä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31943/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllinen Kessun uinti oli kivaa katottavaa kun äijien kemiat natsaa. Markon ja Roopen flirttailu on hauskaa eikä vaivaannuta. Kessun pisteet on nousussa, on vähemmän törky ja ylittänyt itsensä tehtävässä ja olemisessaan. O:P on kysymysmerkki, pitää olevinaan yhtä silti juoruaa Kessusta kaikenlaista talon porukoille. Kaksinaamaiset vibat. Roopesta myös, juoruaa Ellalle kielteistä Markosta, Kessusta.

Joo, kun Kessu ui yöllä, niin OP nauraa räkätti ja pilkkasi pitkään ja yritti katseella saada toiset mukaan, mutta ne (Marko ja Roope) vain kannusti suoritusta, niin rauhoittui ja alkoi sitten itsekin kannustaa.

Se oli O-P:n tapaista naururäkätystä, omaa hauskaa. Rauhottui kun muut ei lähteny mukaan ja kannusti myös Kessua.

Vierailija
31944/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos Ella ja Arttu jotka eniten siellä keittää soppaa ja dissaa ketä huvittaa ja masinoi kiusaamisrinkiä. Tai Ellahan se pääasiassa on kapellimestarina ja vetelee naruista, sitten Arttu ja Rooperessu seuraa. Roope lapsellisuuttaan, mutta ton Artun motiiveista ei oikein ota selvää. Vaikuttaa suht vahvalta tyypiltä, mut silti liittyy läyhäämiseen mukaan. Kai hän sit on samaa mieltä kuin Ella.

Vierailija
31945/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sasan käytös huvittaa, pitää todellakin huolen ettei kukaan toinen nainen nuku Joelin vieressä. Katin pitäisi alkaa kiusoitella Joelia hieronnalla ja silittelyillä koska tietää Joelin ihastuneen häneen. Sasa sairaalloisen mustis.

Mua loukkaisi jo mun mies ei haluaisi olla vapaaehtoisesti mun lähellä. Että pitäis jotenkin taktikoida, että muut naiset ei tule mun miestä lähelle, tietäen että miehellä itsellään ei välttämättä olis haluja torjua niitä muita naisia...

Ei kestäisi mun kunnia tuollaista. Miks joillakin naisilla/miehillä ei ole itsekunnioitusta?

Vierailija
31946/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkerot, ekayönä olisi saanut uida. Aamulla aikaisemmin uimaan. Väärät mittaukset. Monta syytä ettei mee läpi.

Vierailija
31947/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta OP on tyyppinä ihan hauska, välillä toki rasittava hänkin.

Mutta en yhtään tykkää tuosta että on heti selän takana puhumassa toisista. Voikai sitä kahta leiriä pelata ilman että haukkuu sitä toista?

Vierailija
31948/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää OP:stä yhtään. Sekin yöllinen hirmuinen taas paljasti k-pään luonteen. Pilkallinen ihminen jotenkin. Vaikka itsellä R- ja L-vika.

Vierailija
31949/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää OP:stä yhtään. Sekin yöllinen hirmuinen taas paljasti k-pään luonteen. Pilkallinen ihminen jotenkin. Vaikka itsellä R- ja L-vika.

*Hirnuminen...hohhoijaa..

Vierailija
31950/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs veikkaatte, ketä noi syyttää kun bb ilmottaa että viikkotehtävä on EPÄONNISTUNU!!

Vierailija
31951/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sasan käytös huvittaa, pitää todellakin huolen ettei kukaan toinen nainen nuku Joelin vieressä. Katin pitäisi alkaa kiusoitella Joelia hieronnalla ja silittelyillä koska tietää Joelin ihastuneen häneen. Sasa sairaalloisen mustis.

Mua loukkaisi jo mun mies ei haluaisi olla vapaaehtoisesti mun lähellä. Että pitäis jotenkin taktikoida, että muut naiset ei tule mun miestä lähelle, tietäen että miehellä itsellään ei välttämättä olis haluja torjua niitä muita naisia...

Ei kestäisi mun kunnia tuollaista. Miks joillakin naisilla/miehillä ei ole itsekunnioitusta?

Sasa ja Joel neuvottelevat makkarissa järjestelyjä. Joel ei halua halailla koko yötä, koska saa lämpöhalvauksen. Päätyivät siihen, että 10 minuuttia halailua illalla ja sitten nukutaan erillään. Päivällä Sasa saa halailla, koska nyt saa yöllä vähemmän läheisyyttä.

Vierailija
31952/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Eetu puhui Annelinsa vahaamisesta Artulle? Ja muut vielä ympärillä kuuntelemassa? Artulla sen jälkeenmuna pystyssä joissakin kuvissa? Nyt ei kyllä voi enää väittää, että Arttu olisi hetero, kyllä se on kaikkiruokainen.

Vierailija
31953/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee Oopen ivailu Kessusta, Markosta talolaisille.

Vierailija
31954/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Eetu puhui Annelinsa vahaamisesta Artulle? Ja muut vielä ympärillä kuuntelemassa? Artulla sen jälkeenmuna pystyssä joissakin kuvissa? Nyt ei kyllä voi enää väittää, että Arttu olisi hetero, kyllä se on kaikkiruokainen.

Kuvat on aikaisemmista tilanteista, tuossa hetki sitten puhui annelin vahaamisesta ja kyseli, millaisesta alapäästä Arttu tykkää.

Vierailija
31955/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllinen Kessun uinti oli kivaa katottavaa kun äijien kemiat natsaa. Markon ja Roopen flirttailu on hauskaa eikä vaivaannuta. Kessun pisteet on nousussa, on vähemmän törky ja ylittänyt itsensä tehtävässä ja olemisessaan. O:P on kysymysmerkki, pitää olevinaan yhtä silti juoruaa Kessusta kaikenlaista talon porukoille. Kaksinaamaiset vibat. Roopesta myös, juoruaa Ellalle kielteistä Markosta, Kessusta.

Joo, kun Kessu ui yöllä, niin OP nauraa räkätti ja pilkkasi pitkään ja yritti katseella saada toiset mukaan, mutta ne (Marko ja Roope) vain kannusti suoritusta, niin rauhoittui ja alkoi sitten itsekin kannustaa.

Se oli O-P:n tapaista naururäkätystä, omaa hauskaa. Rauhottui kun muut ei lähteny mukaan ja kannusti myös Kessua.

Minustakin sai vaan hepulin, kun oli hauskaa nähdä Kessu uimassa ja tämä oli itse niin tosissaan.

Vierailija
31956/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulos Ella ja Arttu jotka eniten siellä keittää soppaa ja dissaa ketä huvittaa ja masinoi kiusaamisrinkiä. Tai Ellahan se pääasiassa on kapellimestarina ja vetelee naruista, sitten Arttu ja Rooperessu seuraa. Roope lapsellisuuttaan, mutta ton Artun motiiveista ei oikein ota selvää. Vaikuttaa suht vahvalta tyypiltä, mut silti liittyy läyhäämiseen mukaan. Kai hän sit on samaa mieltä kuin Ella.

Toisaalta Arttu on kovin mainostanut, kuinka kertoo kyllä mielipiteensä. Kiusaamiseen ei oo puuttunut millään tavalla, lähinnä tuijottaa kattoon tai hörähtelee mukana. Eikö hiljaisuus oo myöntymisen merkki? Tai sit on harvinaisen kujalla ympärillä tapahtuvista asioista. Luulis, et olis ollut hyvin aikaa kelailla noita kuvioita, kun makaa 20h päivässä.

Vierailija
31957/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että alkaa pikkuhiljaa olla mitta täynnä noihin makkarissa makoileviin laiskamatoihin. Kuinka veltto voi veltto paska olla? Voisiko joku vaikka sytyttää näiden lakanat palamaan?

Vierailija
31958/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati menossa aamu-uinnille.

Vierailija
31959/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varmaan ku ajan kysymys milloin Arttu tekee temput Eetulle.

Vierailija
31960/104451 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa kysyi Ellalta onko sille tullut vastaan tilannetta että olisi pitänyt karvojen seasta etsiä paikkaa mihin työntyä. Ella tuohtuneena että näytänkö siltä että työnnyn yhtään mihinkään. Sasa yritti jotain että sormia voi työntää.

Ketju on lukittu.