Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Artun naama on ihan punainen
Marko on pilannut mahdollisuutensa tänään. Päissään aggressiivisesti muille töksäytetyt komennot saavat porukan äänestämään Markoa. Samikin on tällä hetkellä paremmassa maineessa.
Perkeleen Joel, nyt vauhtia, Roope läks puhutteluun, nyt olis sun tilaisuus loikata Katin viereen.
Nyt Arttu on siirretty seinän puolelle. Tuliko Ella mustikseksi, kun Arttu äsken silitteli Sasan tukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asukkaiden arvioidut ÄO:t
Arttu 110
Ella 75
Joel 70
Kati 63
Krisse 102
Marko 79
OP 90
Paula 70
Roope 65
Sasa 60
Timo 85
Eli sun mukaan useampi näistä olisi älyllisesti kehitysvammaisia. Ei luoja.
KYLLÄ!
Kerron sulle uutisen. Älyllisesti voi olla 60-70 ihan ilman mitään down syndroomaisen ulkonäköäkin!
No shit Sherlock!
Tiedän kyllä, että dowin syndrooma ei ole ainoa kehitysvammaisuuden muoto, ehkä tunnetuin niistä kyllä. Yksikään noista ei ole älyllisesti kehitysvammainen. Ne ei siinä tapauksessa olisi tuolla. S*atanan tyhmiä ne on jokainen, mutta eiköhän noi kaikki ole ihan tavallisen peruskoulun läpäissyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon hetero enkä tykkäis että mikään miestä esittävä otus lääppis kroppaani sängyssä. Mutta kuten todettu, olen hetero.
Mä olen alkanut epäilemään että Arttu luulee Ellan oikeasti olevan nainen. Ehkä siellä pohjoisessa ei ole tullut transihmisiä vastaan eikä hän edes tiedä tälläisten olemassaolosta. Mikään muu ei selitä tätä käytöstä.
En osta tätä selitystä. Täytyyhän sen "jäätävän lekan" näkyä tai vähintään tuntua, vaikka kuinka on tuck in tekniikka hallussa. Ei se sitä voi poiskaan taikoa.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö arttu, mitä ellalla on housuissa?
Mitä väliä? Vaikka sen viereen tulisi tyyppi, jolla on miina housuissa, niin samapa tuo. Artulle käy kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihme, kun koosteesa näytetään Roopen ja Ellan läyhäystä.
Siiis tuossako se nyt oli? Tuon takiako heitä pidetään demoneina? Lol, eihän tuo ollut yhtään paha. Normaalia lievempää läyhäystä. Ootte te kanssa liioittelijoita. Joukkopsykoosi täällä jostain pikkujutusta.
Vierailija kirjoitti:
Perkeleen Joel, nyt vauhtia, Roope läks puhutteluun, nyt olis sun tilaisuus loikata Katin viereen.
Joel ja Kati on jo pukeutumis samiksetkin. Molemmilla harmaa jättikokoinen huppari. Sattumaako?
Artun ilme oli näkemisen arvoinen kun Ella valitti että lyhyet naiset eivät saisi olla pitkien miesten kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Artulle taisi iskeä pieni paniikki kun joku alkoi puhua hänen ja Eetun/Ellan romanssista. Alkoi silitellä Sasaakin ja sanoi pitävänsä kaikista huolta :D
Arttu taitaa olla aika tossu. Ensin Sini pyöritteli sitä miten sattuu ja nyt sitten on tuon transun uhrina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhevioille ja lukihäiriöille ei varmaan mitä voi mutta olen ihminen joita ne asiat ärsyttävät todella paljon. Kati, Krisu ja OP saa siksi miinusta. Julmaa mutta ei voi kaikesta tykkää. Naama -mutru eetulla ei ole ongelmaa tuon suhteen eli jotain hyvää siinäkin.
Jännä että lukihäiriöinen Kristiina on saavuttanut paljon enemmän elämässään kuin ei-lukihäiriöinen bimbo Ella. Lukihäiriöstä huolimatta Kristiina hankkinut kunnon ammatin ja elättää itsensä omalla palkallaan eikä tarvitse myydä persettä hiustenpidennyksiä ja laukkuja varten, toisinkuin Ellan. Lukihäiriö ei ole valinta, mutta ilkeys ja seläntakana läyhääminen on.
TÄMÄ!
TUO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon hetero enkä tykkäis että mikään miestä esittävä otus lääppis kroppaani sängyssä. Mutta kuten todettu, olen hetero.
Mä olen alkanut epäilemään että Arttu luulee Ellan oikeasti olevan nainen. Ehkä siellä pohjoisessa ei ole tullut transihmisiä vastaan eikä hän edes tiedä tälläisten olemassaolosta. Mikään muu ei selitä tätä käytöstä.
Et ole tosissasi.
Eihän tossa örisevässä pojassa ole MITÄÄN naismaista.
Herran jestas sentään. 😂😂
Arttu on tyhmä nössö, mutta se on homo.
Sini seuraa bb keskusteluja ja koittaa samalla puhdistaa mainettaan, joo puhuu ihan asiaa, mutta on hyvä myös puhumaan ja kyllä se katsojille välittyi mitä sini oikeasti sisältä on eikä se ole kaunista. Tyhmää mennä adhd taakse ja syyttää sitä. Ei selitä sitä sisäistä pahuutta . Ois vaan v...u hiljaa eikä ennää jankuttas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut miettiä samaa. Ehkei hän ihan ymmärrä, mitä transnainen tarkoittaa käytännön tasolla? Nythän hänelle on vain sanottu, että transnainen on nainen, ja Ella on siis yhtä nainen kuin Sasa tai Katikin. Ehkä hän on jopa tiedostamattaan blokannut mielestään keskustelut, joissa Ella on selittänyt sukuelinkirurgiasta? Tai ei ole vain ymmärtänyt kuulemansa? Arttuhan näkee Ellan jatkuvasti sipsuttamassa stringeissä ja bikineissä, eikä tämän jalkovälissä pullota mikään, joten kenties Arttu järkeilee tällä tietysti olevan naisen alapää. Hän ei myöskään ollut paljussa silloin, kun Ella kertoi Markolle omistavansa ”ihan jäätävän lekan”.
Ei hemmetti, voiko oikeasti olla niin, että Arttu on näin pihalla tilanteesta? :D
Jos asia olisi oikeasti näin, niin kuvitelkaa se hetki kun Arttu hivuttaisi kättään eroottisesti Ellan alushousujen päälle ja tuntisi siellä olevan vaippamaisen tucking-viritelmän :D Ai luoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö arttu, mitä ellalla on housuissa?
Mitä väliä? Vaikka sen viereen tulisi tyyppi, jolla on miina housuissa, niin samapa tuo. Artulle käy kaikki.
Reikä se on rinkelissäkin.
Aamulla asukkaita odottaa jättiyllätys: PELASTUSVENE.
Sillä silpaistaan nopeasti loppumatka Tallinnaan. Viikkotehtävä saadaan onnistuneesti päätökseen.
T.Kystal
Kunpa tajuisivat minkälaine liero tuo ella on...antais nimeämis pisteitä ja lentäis pellolle.
Krisse on ihana!
T. Krissehullu.
Ellahan on selostanut, mitä siellä on ja minkälaisella leikkauksella se silvotaan, että pitäisi kyllä tietää.