Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
OP:n kannattaisi nyt vähän varoa, liikaa ajattelee tulevaa nimeämistä ja kännissä paljastaa sen räikeästi, värvää porukkaa omaan jengiin. Kohta korttipeli ohi pelurilta ja sitä en kyllä toivoisi.
Nyt on kyllä hyvä meno kun Kristiinakin otettiin mukaan.
Ella tytöllä kova nälkä . Olkutkin altaassa kiitettävästi.
Oli kyllä kivuliasta katsottavaa kun Ella söi yöllä juustonaksuja ja näytti siltä, että oli todellisia ongelmia syödä noilla huulilla :/
OP se vaan läyhää ja läyhää.
Paula taitaa olla umpijuoppo. Jotenkin epämiellyttävä ihminen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Arttu ja Ella telakoituu tänä yönä 🤣🤣🤣
Tämä jos mikä on varmaa.
Ainakin pussaavat jos ei muuta.
Ehdottomasti voittajasuosikit tälle kaudelle ovat Timo ja OP. Voitte laittaa muistiin tämän 😊 Timo mielestäni hitusen vahvempi voittajaksi, jos ei hölmöile mitään.
Siis menikö Ella kuuntelemaan selän taakse?
APUA! eikö noi tajua että ne on tuolla piilossa!
Vierailija kirjoitti:
Kristiina mainitsi OP:lle että etäisimmät henkilöt Roope, Ella ja Sasa. Eikö tuosta voi päätellä että Krisse hyvinkin saattaisi antaa Ellalle nimeämispisteitä? Toivottavasti antaa!
Krisse on talon naisista ylivoimaisesti fiksuin.
Finaaliin Krisse, Marko, Timo ja OP. Arttu saa tehdä ihmeen, jos meinaa päästä mukaan finaali viisikkoon.
Roope, Ella, Sasa, Kati ja alkoholisti himaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä kivuliasta katsottavaa kun Ella söi yöllä juustonaksuja ja näytti siltä, että oli todellisia ongelmia syödä noilla huulilla :/
Olen huomannut saman. Ne huulet ei vaan toimi syödessä. Ilmeisesti tarkoitettu aivan muihin puuhiin?
Ai hitto ois mahtavaa jos Arttu kasvattais nyt munat ja alkaisi erkaantumaan talolaisnaisista. Jotain sen päässä liikkuu nyt, mietiskelee että olisiko parempi lyöttäytyä mökkiläisten seuraan. Lopettaisi nyt ainakin sen Ellan kainaloon ottamisen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi oikeastaan sääliä tätä Ellaa, mutta olkoon, ei kai hän minunlaiseni sääliä kaipaa.
Ellalla tuntuu olevan hieman sellainen moodi, että hän näyttää, minkälainen on kaunis nainen, hän voittaa kaikki naiset kauneudellaan ja seksikkyydellään, kun hänelle vain annetaan mahdollisuus, niin hän näyttää millainen naisen pitää olla. Ja se hänen kuvansa naiseudesta on jonkinlainen barbin ja pumpattavan barbaran risteytys, joka on luotu vain miesten silmää ja käyttöä varten.
Tuolla talossa Ella leijailee kuplassaan ja tuo muiden hymistely, varovaisuus, ylikorrektius ja kummallinen 'kannustavuus' (oi kun olet nätti, ai kun olet hyvä, voi tuo sopii sinulle jne), joka saattaisi rehellisimpien korvaan kuulostaa valheellisuudelta, vain buustaa lisää, hän ikään kuin juopuu vallastaan. Hän ei ole saanut talon alfaa, se Marko on hänen reppanakaverinsa Roopen heiniä, mutta hyvännäköisimmän nyt kuitenkin, joka tottelevaisesti taipuu Ellan tahtoon kaikkien katsellessa tätä näytelmää uskaltamatta pukahtaa siitä mitään ääneen.
Jälleen kerran vaikuttaisi siltä, että poliittinen ylikorrektius, hymistely, jossa ihmistä ei nähdä jonkin leiman (oli se sitten ihonväri, seksualisuus tmv) takaa, vaan korotetaan hänet johonkin koskemattomuus-asemaan, vaikeuttaa sen ihmisen asemaa, ei suinkaan helpota. Jos Ellan motiivit itsensä hirvittävälle silpomiselle on näin köykäiset ja aikuiset ihmiset vielä tavallaan yllyttää, niin huhhuh. Ellahan on nyt nuoreuuden kukkeudessa, matka alaspäin (siis puhun ulkonäöstä) on jo alkanut, mutta hän haaveilee lisäleikkauksista ja tuntuu siltä, ettei hän ota ollenkaan huomioon vanhenemista. Miten käy kun ikää tulee, ja se ELlan himoitsema miesten katse ja huomio, vähenee takuuvarmasti?
Kun Ella ja Roope hihkuivat tänään kaikille jotka jaksoivat kuunnella, sloganiaan 'kaikki haluavat olla kuin me' - takuuvarmasti Ellan keksimä lause- niin valitettavasti se taitaa noissa nuorisolaisten tyhmemmällä ja pinnallisemmalla puolella olla aivan totta. Eiköhän siellä hehkuteta Ellaa, kuinka on kaunis ja ennen kaikkea rohkea. Ja samalla varmistetaan, että näitä itsensäsilpojia tulee jatkossa yhä enemmän. Ja sitten kadutaan, ja korjataan, ja paikkaillaan. Nauttikaa, tytöt, nauttikaa, ja naurakaa toisten kakkapöksyille, voi olla että aikuisena - hyvinkin pian - kuljette itse paskavaipoissa, kun kaikki falskaa, eikä mikään toimi.
Hyvin sanottu!!! Kiitos.
Kunpa joku uskaltaisi kirjoittaa tämän Facebookin Bb-ryhmissä, joissa vallitsee samanlainen hymistely ja Ellan sairaalloinen ylistys. Sieltä bannataan kyllä heti jokainen, joka tähän suuntaankaan uskaltaa vihjailla. Muut käyvät kimppuun jos vain sanot senkin että tuo ei ole nainen, tai että ei ne poikajalat ole mitenkään erikoiset, niitä on miesten pukuhuoneet samanlaisia rimppakinttuja täynnä nuorilla miehillä. Sinut naulataan joukolla seinälle ja kysytään miltä itse näytät, ja huudetaan että olet kateellinen ja sairas, sen jälkeen saat tietysti bannia. Sinun mollamaija jatketaan joukolla, etkä voi vastata mihinkään virheellisiin syytöksiin.
Katselen niissä ryhmissä kauhuissaan, miten jopa keski-ikäiset ylistävät tämän luisen anorektisen ja psyykkisesti sairaan pojan "uskomatonta kauneutta" mitä mahtavimmin sanakääntein. Luulisi jo keski-ikäisen tajuavan mitä tuhoa tuollainen nuorissa aiheuttaa.
Minä tajuan, mutta minähän olen vain tämän pojan "kauneudesta" kateellinen.
☹️Transnainen, seksuaali identiteetti naisen. Antaa olla semmonen kun on. Nimimerkillä yli keski-iän ohittanut valkoinen hetero nainen.
Kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat. Ellakin voisi ymmärtää sen.
Ella suhtautuu ilmeisen innokkaasti muotiin ja ulkonäköön. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Parikymppisenä tehty sukupuolielimiin kohdistuva kirurginen muutos on kuitenkin trauma keholle sekä mielelle. Puhumattakaan seksuaalisen nautinnon menettäämisestä.
Onneksi en aikoinaan päätynyt juuri aikuistuneen mustavalkoisuudella moiseen.
Ehjä keho on merkittävä osa hyvinvointia.
Samaa mieltä. Tuossa iässä olin sekaisin ja tunsin olevani ainutlaatuinen. Sitä korostaakseni halusin korjata sukupuoleni.
Taustalla oli vain vihaa niitä kohtaan, jotka eivät hyväksyneet minua.
En minä vartaloani vihannut.
Halusin vain näyttää niille, jotka olivat minua pilkanneet.
Erilaisuuden ymmärtäminen ja hyväksyminen on ihan tavallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
OP se vaan läyhää ja läyhää.
Paula taitaa olla umpijuoppo. Jotenkin epämiellyttävä ihminen muutenkin.
Palkkaisitteko tuollaisen hyvinvoinnin ammattilaisen?
Rapajuoppo, aggressiivinen ja naama nurinpäin jos joutuu viikon oleman ilman viinaa.
Ellalla biginit alla. Kuvittelee saavansa yöllä Artulta kun turkky änkee taas Artun viereen. Ja Dasa ja Ella säklättää taas nukkumajärjestyksen uusiksi. Ella ja Arttu vierekkäin, heidän viereen Sasa ja Joel ja Roope sitten ja Kessu savustetaan toiselle puolen.
Vierailija kirjoitti:
Läyhärinki pihalla kyselee toisiltaan, ketä ei ole ikävä jos lähtee. Selvää häätötaktikointia. Timo ainut joka sanoo että ei ole ketään jota ei tulisi ikävä
Ihana Timo!
Ella: "mulla on sellanen periaate: että lyhyiden naisten pitää jättää ne pitkät miehet pitkille naisille"
Voi ei, nyt Ella suoraan sanoo Kristiinan kuullen, että lyhyiden naisten pitää jättää pitkät miehet pitkille naisille. Miten säälittävä tuo oikein on? :D
Siiks onks Eetu ja Roope tyttöjä? Molemmat sanoo ainakin niin. Mikäs Roopen tyttönimi on? Roosa?