Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
30981/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nytkö Ella ja Roope vasta on äänittämässä? Luulin, että ne jo oli tehneet omansa, mutta onko ne vaan suunnitelleet niin moneen kertaan...

Vierailija
30982/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu on kylmä seläntakana puhuja. Oli myös huvittavaa, kun Sami teilattiin eilen illalla makkarissa kun sanoi että kannattaa molempien sukupuolten tasa-arvoa, mutta kritisoi feminismiä, joka ei itse asiassa tue tällä tavoin. Sasa ja Eetu molemmat servasi.

Kaiken huippuna se, että tämä Eetu olettaa olevansa femnisti, vaikka on nimenomaan pahinta myrkkyä naisten oikeuksille. Trans"naiset" ovat naisten pahin uhka esim urheilumaailmassa, ja tulevat olemaan sitä myös kaikkialla mikä on naisten omaa valtakuntaa, sillä nämä miehet tunkeutuvat sinne, koska väittävät olevansa naisia, eivätkä ole.

Eetun kaltaisia ei pitäisi päästää lähellekään esim naistenvessoja. Se olisi oikeaa feminismiä. Eetu on syöpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30983/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I cast Roope and Ella out! And So It Is!

Vierailija
30984/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotannolle, yst terveisin kirjoitti:

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaukseni on, että tuotanto auttaa tän tehtävän hyväksytyksi. Siinä vaiheessa (tänä iltana) kun noi on uinu mielestään Tallinnaan 5000 kierroksella, niin tulee isoveljeltä tieto, että matkaa on vielä jäljellä 1667 kierrosta ja sitten viikkotehtävä jatkuu torstai-iltaan saakka tai jopa perjantaihin eli ei tuu tiukkaakaan ehtiä uida tarvittavaa määrää. Sitten on bileet ja paljon ruokarahaa ja kaikki jatkuu samalla radalla ku tähänki asti, blaaah... Nykyisin kun kaikkien realityen täytyy olla hyvän mielen ohjelmia, paitsi Tempparit. Onnistumisien kautta voittoon!

Ei auta tällä kertaa. Virtanen viittasi eilen siihen, että kontenttia tuottaa myös epäonnistuminen ja sen jälkikäteen ruotiminen ja se on totta. Todennäköisesti parempaa kontettia kuin kännijuhlat.

Noiden koosteiden katsominen on yhtä piinaa, jos on vähänkään seurannut alkuperäisiä livetilanteita kokonaisuudessaan. Käsikirjoitus paistaa läpi niin räikeästi.

Tämä eilisiltainen pääohjaaja Virtasen haastattelu oli siitä harvinainen, ettei mies tuntunut edes mitenkään peittelevän asiaa, vaan suoraan kertoi miten todellakin ja kirjaimellisesti ohjailevat tapahtumia haluttuun suuntaan sekä lopputulokseen.

Alma Hätösen kysyessä meneillään olevasta viikkotehtävästä, mm miksi asukkaille ei ole annettu tarvittavia perustietoja kuten kokonaismatkan tai yhden uintilenkin pituutta, Virtanen kertoi että kyseessä on "viikkotehtävä-klassikko", pitkäkestoinen ja fyysisestikin vaativa suoritus jossa päätavoitteena on saada ryhmädynamiikka kuntoon. Eli tuotannon mielestä yli 3 viikkoa kestänyt ryhmien eriyttäminen sen myötä koettujen eriarvoisuudenkin tunteiden pitäisi nyt - puff vaan! - kadota jonnekin horisonttiin, asukkaiden kerääntyä siihen Joelin niin rakastamaan fiilisrinkiin hehkuttamaan toisiaan ja ryhmähenkeään, niin tehtävä on onnistunut. Piste.

Kun Hätönen vielä korosti ettei tehtävä voi mitenkään mennä läpi asukkaiden omilla laskelmilla (kokonaismatkasta jäisi uupumaan noin 10 km), naurahti Virtanen että heillä on kyllä sopivia käänteitä takataskussa säätelemään tilannetta siten kuin parhaaksi katsovat. Eli se uitu matka on loppupeleissä pikkujuttu.... (kuinka pelkästään sen laskeminenkin on verottanut energiaa!).

Minua katsojana kyllä ärsytti kuunnella Virtasen lausuntoa. Eritoten se vähättelevä tyyli jolla Hätöselle (eli meille) asiaa selitti; ikäänkuin lapselle. Tyyliin "ette te kuitenkaan näistä mitään ymmärrä mutta yritetään nyt vähän, ettei se tuotannon psykologi ota nokkiinsa kun en muistanut verrata farmitehtävän eläimet versus isännät/emännät asetelmaa Stanfordin vankilakokeeseen...".

Teki mieli sanoa että "Virtanen, lopeta välittömästi."

Me katsojat kuitenkin olemme tässä vapaaehtoisesti, vieläpä maksamme teille tästä "viihteestä". Jos meitä kohdellaan vähättelevästi tai jopa tyystin välinpitämättömästi, mekin karkaamme toisille laitumille.

Kyllä minä ainakin haluan tietää jo ennen tehtävien aloitusta että mikä tässä on kupletin juoni. Jos olen kolme vuorokautta seurannut ja jännittänyt mitä hyvänsä kisaa tai kilpailua, en ole yhtään huvittunut jos minulle kerrotaan vasta sen päätyttyä että "juu, oli tää tämmöinen kirjoituskilpailu mutta ei sen tarinan sisällöllä ole mitään väliä, me vaan katottiin kenellä on nätein käsiala". Muuten tunnen että minua on huijattu. Eikä se ole mitään viihdettä.

Minä haluan että jatkossa julkaisette minkä hyvänsä tehtävän varsinaisen tavoitteen viimeistään silloin kun se alkaa. Siis viimeistään. Mieluummin vaikka tuntia, paria ennen. Erityisesti jos yöllä on tarkoitus tapahtua jotain ekstraa. Ja niillä omilla nettisivuillanne. (bigbrother.fi jos on päässyt unohtumaan)

Sillä, uskokaa tai älkää, meillä on myös se jonkinnäköinen oma elämämme. Ja sitä enemmän voisimme sitä showtanne seurata, mitä paremmin voimme suunnitella omat lepohetkemme sen mukaan mitä talossanne tapahtuu. Jos toistuvasti avaan streamin aina kun asukkaat vaan nukkuu, makaa, syö tai meikkaa, niin ennen pitkää kyllästyn. Ja jos olen oikein aktiivinen, alan valittamaan somekanavillani tehden reippaasti yleistyksiä "kaikkien aikojen tylsimmästä kaudesta/huonoimmasta castingista ja tuotannosta/kenen hyvänsä asukkaan mistä hyvänsä piirteestä jonka olen nähnyt ainakin kaksi kertaa". 

Minä myös uskoisin etten ole tämän toiveeni kanssa yksin?

Moi Eevis!

Olen lukenut blogiasi, ja tuo kirjoitustyylisi on hyvä ja tunnistettava.

Vierailija
30985/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi nuo Roopen jenkkakahvat ja allit. Haluan sulkea tv:n.

Vierailija
30986/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin pieni hengityksen tuhina on sulle orkku - joka saavutetaan ilman peiton heilumista ja jonka jälkeen ei edes kumpikaan käy peseytymässä... - niin en tiedä pitäisikö onnitella kyvystä laueta noin vähäeleisesti vai pahoitella siitä, että laukeaa noin vähästä.

Vankilassa ja armeijassa lauetaan aina tollalailla.

Miten helvetissä sinä luulet että miehet oikein runkkaa, millasia raivorunkkaajia olet tavannut..

Et taida kovin iäkäs olla.

Tämä! Artulta lypsettiin liemet suorassa lähetyksessä.

Vierailija
30987/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki haluaa Roopen ja Ellan pois tuolta!

Haluan Ellan pois mutta en Roopea.

Vierailija
30988/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timolla on maneeri: "Niiih!" 

Vierailija
30989/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi nuo Roopen jenkkakahvat ja allit. Haluan sulkea tv:n.

Sulje pois vaan. Mene vaikka kävelylle. :)

Vierailija
30990/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä jumala tuota Paulaa.

Suu auki ja silmät lautasen kokoisena on ihan shokissa ja järkyttynyt, kun ne heidän radiohöpinät meneekin ihmisten kuultavaksi.

Miten tyhmiä nuo ihmiset on.

Paula ja Roope ainakin uskovat kuin pikkulapset, että vain se sunnuntain livelähetys on se minkä ihmiset näkee.

Taitaa olla ÄO noilla kahdella jotain 70-80.

Vierailija
30991/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun porukka valmistautuu yöpuulle niin ennen saatte nukkua ilmoitusta Ella menee Artun syliin kiehnäämään. Arttu hymy huulillaan kuvittelee saavansa trans ihmisiltä kannatusääniä. Näyttelee tyytyväistä ja koko ajan odottaa milloin Ella lähtee omaan petiinsä että saisi nukkua kun hän liikkuu nukkuessaan selälleen. Entiset mökkiläiset uskaltavat sentään sanoa suoraan että voisitko nukkua omassa petissä kun en pysty näin ahtaasti nukkuun. Ella jää koko yöksi Artun viereen tai tunniksi hyvää yötä toivotuksen jälkeen.

Vierailija
30992/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB-Sini sekoilee taas instagramissaan. Lopettais jo

Vainoharhaista lässytystä. Kertois tuon hölötyksen sijasta sen, milloin avioliitto astuu voimaan. 

Vai avioero? Mitä se nyt siellä sössöttää?

Vierailija
30993/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati ja Paula vetivät hyvin uinnit ja muutenkin pitävät talossa kuntoa yllä.Eivät hypi takapuoli paljaana niinkuin Ella.Ella on niin laiska ja lähtennyt näyttämään vaan kroppaansa kansalle ja päivä päivältä tulee vaan ilkeäksi.Hänestä voi sanoa ,että on noita joka luulee ,että Arttu on hänen.

Vierailija
30994/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timolla on maneeri: "Niiih!" 

Niih! Ja ällistynyt ja yllättynyt: Aaaaaa jooooOOOOOOooohhhhHH!

Vierailija
30995/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on paras perse? 

Kristalli kun vaikuttaa vahvasti tuotannossa, niin vähemmän yllättäin Ellalla. Ihme läsöperseitä ja miesnaisia valkattu taloon nyt kaksi kautta.

Oikein karmii kun miettii että muita ei enää olisikaan. IRL.

Miksi pitänyt valitä noin vääristynyt jakauma ihmisiä jotka kaikki tosiaan paria lukuunottamatta jostain gaybaarin läheisestä viemäristä tongittu.

Vierailija
30996/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka ne kaksi lonkeroa joi?

Katselin viime yönä sitä viisikkoa jotka valvoivat mutta en huomannut että kukaan olis niitä juonut vaikka sitä ensin suunnittelivatkin.

Vierailija
30997/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli IHANAA kun tajus että haluaa olla julkkistryrkky tran su joka leikkelee naamaansa.

Vierailija
30998/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän nuo tekee tuota Ella ja Roope. Uskaltavat olla sitä mitä ovat. Eli hyvä tuo kuulla ne jotka elää kaapissa.

Vierailija
30999/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-P sanoi että mökkiläiset sentään uskaltavat sanoa suoraan ja äänestää toisiaan kuin vieraskoreat talolaiset. Kun kolo pelin voittaja selviää on jännä nähdä alkaako O-P vieraskoreuden jos voittaa ja kalastella talolaisten suosiota. Toivoisin että Marko, Roope ja O:P olisivat lonkero bibbailijat. Talolaisille en soisi koska eivät äänestäneet kuin mökkiläisiä ja saaneet etuoikeuksia enemmän. Jos olisin bb asukas antaisin lonkerot Paulalle ja Timolle ja Markolle kun ovat olleet niin reippaita uintitehtävssä.

Vierailija
31000/104451 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotannolle, yst terveisin kirjoitti:

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaukseni on, että tuotanto auttaa tän tehtävän hyväksytyksi. Siinä vaiheessa (tänä iltana) kun noi on uinu mielestään Tallinnaan 5000 kierroksella, niin tulee isoveljeltä tieto, että matkaa on vielä jäljellä 1667 kierrosta ja sitten viikkotehtävä jatkuu torstai-iltaan saakka tai jopa perjantaihin eli ei tuu tiukkaakaan ehtiä uida tarvittavaa määrää. Sitten on bileet ja paljon ruokarahaa ja kaikki jatkuu samalla radalla ku tähänki asti, blaaah... Nykyisin kun kaikkien realityen täytyy olla hyvän mielen ohjelmia, paitsi Tempparit. Onnistumisien kautta voittoon!

Ei auta tällä kertaa. Virtanen viittasi eilen siihen, että kontenttia tuottaa myös epäonnistuminen ja sen jälkikäteen ruotiminen ja se on totta. Todennäköisesti parempaa kontettia kuin kännijuhlat.

Noiden koosteiden katsominen on yhtä piinaa, jos on vähänkään seurannut alkuperäisiä livetilanteita kokonaisuudessaan. Käsikirjoitus paistaa läpi niin räikeästi.

Tämä eilisiltainen pääohjaaja Virtasen haastattelu oli siitä harvinainen, ettei mies tuntunut edes mitenkään peittelevän asiaa, vaan suoraan kertoi miten todellakin ja kirjaimellisesti ohjailevat tapahtumia haluttuun suuntaan sekä lopputulokseen.

Alma Hätösen kysyessä meneillään olevasta viikkotehtävästä, mm miksi asukkaille ei ole annettu tarvittavia perustietoja kuten kokonaismatkan tai yhden uintilenkin pituutta, Virtanen kertoi että kyseessä on "viikkotehtävä-klassikko", pitkäkestoinen ja fyysisestikin vaativa suoritus jossa päätavoitteena on saada ryhmädynamiikka kuntoon. Eli tuotannon mielestä yli 3 viikkoa kestänyt ryhmien eriyttäminen sen myötä koettujen eriarvoisuudenkin tunteiden pitäisi nyt - puff vaan! - kadota jonnekin horisonttiin, asukkaiden kerääntyä siihen Joelin niin rakastamaan fiilisrinkiin hehkuttamaan toisiaan ja ryhmähenkeään, niin tehtävä on onnistunut. Piste.

Kun Hätönen vielä korosti ettei tehtävä voi mitenkään mennä läpi asukkaiden omilla laskelmilla (kokonaismatkasta jäisi uupumaan noin 10 km), naurahti Virtanen että heillä on kyllä sopivia käänteitä takataskussa säätelemään tilannetta siten kuin parhaaksi katsovat. Eli se uitu matka on loppupeleissä pikkujuttu.... (kuinka pelkästään sen laskeminenkin on verottanut energiaa!).

Minua katsojana kyllä ärsytti kuunnella Virtasen lausuntoa. Eritoten se vähättelevä tyyli jolla Hätöselle (eli meille) asiaa selitti; ikäänkuin lapselle. Tyyliin "ette te kuitenkaan näistä mitään ymmärrä mutta yritetään nyt vähän, ettei se tuotannon psykologi ota nokkiinsa kun en muistanut verrata farmitehtävän eläimet versus isännät/emännät asetelmaa Stanfordin vankilakokeeseen...".

Teki mieli sanoa että "Virtanen, lopeta välittömästi."

Me katsojat kuitenkin olemme tässä vapaaehtoisesti, vieläpä maksamme teille tästä "viihteestä". Jos meitä kohdellaan vähättelevästi tai jopa tyystin välinpitämättömästi, mekin karkaamme toisille laitumille.

Kyllä minä ainakin haluan tietää jo ennen tehtävien aloitusta että mikä tässä on kupletin juoni. Jos olen kolme vuorokautta seurannut ja jännittänyt mitä hyvänsä kisaa tai kilpailua, en ole yhtään huvittunut jos minulle kerrotaan vasta sen päätyttyä että "juu, oli tää tämmöinen kirjoituskilpailu mutta ei sen tarinan sisällöllä ole mitään väliä, me vaan katottiin kenellä on nätein käsiala". Muuten tunnen että minua on huijattu. Eikä se ole mitään viihdettä.

Minä haluan että jatkossa julkaisette minkä hyvänsä tehtävän varsinaisen tavoitteen viimeistään silloin kun se alkaa. Siis viimeistään. Mieluummin vaikka tuntia, paria ennen. Erityisesti jos yöllä on tarkoitus tapahtua jotain ekstraa. Ja niillä omilla nettisivuillanne. (bigbrother.fi jos on päässyt unohtumaan)

Sillä, uskokaa tai älkää, meillä on myös se jonkinnäköinen oma elämämme. Ja sitä enemmän voisimme sitä showtanne seurata, mitä paremmin voimme suunnitella omat lepohetkemme sen mukaan mitä talossanne tapahtuu. Jos toistuvasti avaan streamin aina kun asukkaat vaan nukkuu, makaa, syö tai meikkaa, niin ennen pitkää kyllästyn. Ja jos olen oikein aktiivinen, alan valittamaan somekanavillani tehden reippaasti yleistyksiä "kaikkien aikojen tylsimmästä kaudesta/huonoimmasta castingista ja tuotannosta/kenen hyvänsä asukkaan mistä hyvänsä piirteestä jonka olen nähnyt ainakin kaksi kertaa". 

Minä myös uskoisin etten ole tämän toiveeni kanssa yksin?

Moi Eevis!

Olen lukenut blogiasi, ja tuo kirjoitustyylisi on hyvä ja tunnistettava.

Aloin kanssa epäillä Eevistä tuosta "tuotannon psykologi"... :)

Ketju on lukittu.