Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei taida olla muita kuin Timo, joka ei ole puhunut muista selän takana? Kaikkien muiden olen tainnut kuulla sitä tekevän, toiset tekee sitä päivän kirkkaudessa, toiset keskellä yötä.. En siis leimaisi kyllä ketään läyhääjäksi, tai sitten pitää kutsua kaikkia - miinus Timppa.
Periaatteessa olen samaa mieltä. Timoa lukuun ottamatta kaikki on puhuneet toisista selän takana ja luultavasti kaikki ovat itse sitä mieltä, että ovat vain päästelleet höyryjä.
Katsojana näen kuitenkin nyansseja: arvostellaanko ihmisen tekoja vai persoonaa? Onko kyseessä asia, josta on sanottu myös päin naamaa ja se edelleen ärsyttää vai ollaanko kasvokkain aina mielin kielin? Arvostellaanko kanssa-asujissa sellaista asiaa, johon on itse suurin syyllinen (tai yksi niistä)? Nimitelläänkö muita selän takana nimityksillä, joita ei käytettäisi päin naamaa?
Kaikki puhuvat toisistaan selän takana, ja silti väitän, että jotkut ovat pahempia läyhääjiä kuin toiset.
Mitä tuo Sami siis tekee? En ole vieläkään tajunnut. Käy välillä tuossa lukemassa jonkun tehtävälapun ja sitten katoaa tai istuu penkillä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs nauratti, kun Roope mäkätti, ettei Sami ole laittanut ruokaa tai tiskannut. Roopehan itse ei edes tiennyt, että pesukone ja kuivausrumpu ovat erikseen :D
Ja tänään, oltuaan talossa viikon kysyi Eetulta miten hella toimii.
Sami on teini-ikäisenä ollut aika lupaavan näköinen nuorimies. En nyt sano että pitäisi pudottaa painoa, mutta sillä kyllä saisi ehostettua omaa ulkonäköä merkittävästi.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/millaista-oli-nuorten-messussa-#7f026…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä häiriö tai sairaus Eetulla on kun käyttää naisten vaatteita?
Kuka tietää? Täällä puhutaan jostain hymfosta mutta sellaisesta en ole koskaan mitään kuullut. Mikä sairaus Eetulla on ja eikö BB päästä häntä lääkäriin? Huolissani olen pojasta.
Kai sentään joku tietää jos katsotte 24 ja 7 ohjelmaa? Mikä häiriö tai epäselvyys on tapahtunut kun Eetulle on vain naisten vaatteita? Vai onko Eetulla joku salatehtävä mistä katsojatkaan ei mitään tiedä?
Eikö kukaan muu ole huomannut tätä virhettä? Eetulla on jostain syystä vain naisten vaatteita mukana. Luulisi että Marko tai Arttu voisi lainata miesten vaatteita, että ei tarvitsisi hameessa kulkea. Onkohan joku sekaannus käynyt Eetun laukun kanssa, veikö esim. Sini lähtiessään Eetun laukun?
Tiedättekö ketkä seuraatte jatkuvasti lähetystä?
Sillä on salatehtävä, joka sen pitää vetää hyväksytysti läpi finaaliin saakka, muuten se lentää talosta. Näin on Kristalli kaikessa erinomaisuudessaan päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Samilla on mun mielestä kivat silmät.
Muikea hymy sillä ainakin on ku se päästää suustaan jonkun aivopierun.
Se Roopen ja Markon "Emmä sua pelkää", "Mä laitan sut pelkään", "Sä pelkäät mua ku oon tällee", "Sä oot vaan piina!" -keskustelu makkarissa oli aika hot. Etenkin Markon flirtti-ilmeet Roopelle. Tosin tunnelma latistui kun Roope päästi paukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Markolla on salatehtävä saada muut ITSE tajuamaan, ettei se allas ole oikeasti niin pitkä? Tai siis uitu matka.
Ja miten pitkä se muuten on? Onko se nyt ihan oikea varma tieto, että poijujen väli on 6 m?
Luulisi, että tuolla talossa on joku standardimittainen esine, vaikka lieden leveys, mistä voisi ottaa mitan vaikka vyöhön ja mitata se allas tarkkaan. Tai käyttää vaikka Kristiinaa mittakeppinä. Askelmitta voi heittää jonkun verran, elleivät edes tiedä vielä miten pitkä se allas on-
Eivätkö käyttäneet Arttua mittakeppinä?
Olisiko vain Artun askelmittaa käytetty. Siinä menisi kyllä auringonlaskuun asti mitatessa, kun Artun pitäisi levätä aina siirryttyään seuraavaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on näyttänyt todella erilaiselta ollessaan Vasemmistoliiton ehdokkaana vuonna 2015. Jotenkin tuli mieleen, että ehkä ehdokkuus ei ollutkaan sitä trollaamista?
https://vaalit.vasemmisto.fi/wp-content/uploads/2015/03/uusimaa_0005_Sa…
Apua, tästähän on vasta 5 vuotta! Mitä ihmettä on oikein tapahtunut?
Elämä on tapahtunut. Pilvilinnat romahti ja tuli järkiinsä.
Kristiina häätöön. Paistaa itselle munia syö itse juustoa taas. Mitä hän on tänään tehnyt? Täysi sluipa tyttö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku kuunnellut viimeisintä BB podcast jaksoa? Mietin tässä, kannattaako sitä kuunnella vai puhuuko ne edelleen läpiä päähänsä, kun tuntuvat katsovan ainoastaan koosteet = eivät ymmärrä talon menosta tai ihmisistä mitään.
Ei kannata kuunnella. Fiilistelevät innoissaan, että Artun ja Paulan välille on selvästi kehkeytymässä jotain. Bileet kuitattiin haukkumalla Markoa. Ei sanan sanaa bileyön tapahtumista.
Kiitos! Eli yhtä tyhjän kanssa koko roska. Ihmettelen syytä käyttää resursseja noin surkean podcastin tekoon. Tosin koosteet on ihan samaa paskaa, että silleen sopii kyllä teemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Markolla on salatehtävä saada muut ITSE tajuamaan, ettei se allas ole oikeasti niin pitkä? Tai siis uitu matka.
Ja miten pitkä se muuten on? Onko se nyt ihan oikea varma tieto, että poijujen väli on 6 m?
Luulisi, että tuolla talossa on joku standardimittainen esine, vaikka lieden leveys, mistä voisi ottaa mitan vaikka vyöhön ja mitata se allas tarkkaan. Tai käyttää vaikka Kristiinaa mittakeppinä. Askelmitta voi heittää jonkun verran, elleivät edes tiedä vielä miten pitkä se allas on-
Eivätkö käyttäneet Arttua mittakeppinä?
Olisiko vain Artun askelmittaa käytetty. Siinä menisi kyllä auringonlaskuun asti mitatessa, kun Artun pitäisi levätä aina siirryttyään seuraavaan kohtaan.
Ne käytti Artun munaa mittakeppinä, siks ne mittas ton matkan väärin, ylipitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on näyttänyt todella erilaiselta ollessaan Vasemmistoliiton ehdokkaana vuonna 2015. Jotenkin tuli mieleen, että ehkä ehdokkuus ei ollutkaan sitä trollaamista?
Lääkitys joka lihottaa, aiheuttaa pöhötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on tapahtunut. Pilvilinnat romahti ja tuli järkiinsä.
Eikö suoraselkäinen isänmaallinen tässä tapauksessa kertoisi totuuden, eikä paikkailisi töppäilyjään noloilla valheilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys joka lihottaa, aiheuttaa pöhötystä.
Ei varmaan syö lääkitystä nyt talossa, kun on alkanut hoikistua aika nopsakkaan, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt on otettu niin vähän sinkkuja? Ei tietenkään ole deittiohjelma, mutta saisi enemmän säpinää, kun joku saisi esim. Joelin pusuhommiin Sasan kynsistä.
Viime perjantaihin saakka ajattelin, että tuolla määkivä-äänisellä, turpealla viiksekkäällä vauvalla ole minkäänlaisia seksuaalisia haluja. Mutta ilmeisesti jonkinlaisen töräyksen Sasa tuon pulleasta mulkusta sai ulos.
Kamalaa, mutta nauroin tälle viestille vedet silmissä. :D
Sasa ei ollut niin juovuksissa ku Joel pipiksissä. Tarttuko sitten Sasa yksisarviseen.
Luuli Joelin lerssiä balkanin makkaraksi ja otti kunnolla nieluun niin, että ketsupit lensivät nenästä.
Vierailija kirjoitti:
Sami on teini-ikäisenä ollut aika lupaavan näköinen nuorimies. En nyt sano että pitäisi pudottaa painoa, mutta sillä kyllä saisi ehostettua omaa ulkonäköä merkittävästi.
Oon katsonut Samissa ihan samaa. Hänellä myös todella hyvännäköinen iho.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina häätöön. Paistaa itselle munia syö itse juustoa taas. Mitä hän on tänään tehnyt? Täysi sluipa tyttö!
On tänään uinut, kirjoittanut lappuihin numeroita valvojalle, hoitanut yhdessä Ellan ja Roopen kanssa kokkaamista ja pyykkirumbaa. Oli menossa valvojaksi, mutta hänelle sanottiin, että oli tulossa niitä, jotka ei vielä olleet olleet valvojana.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä yhtään hullumpi. Talossa vaikuttaa ehkä vähän alakuloiselta.