Voivatko sisko ja veli olla aidosti läheisiä?
Tai ehkä voivat, mutta aina tuntuu, että se on sisko-sisko tai veli-veli kombo, jossa on se läheisempi sisarussuhde. Mites teillä?
Kommentit (14)
Häh? Tottakai voi. Mun veli on mun paras ystävä, olen siis nainen. Mieheni puolestaan ei ole lainkaan läheinen veljiensä kanssa.
Me ollaan velipojan kanssa kummatkin sinkkuja ja välillä sekstaillaan, jos on molemmilla kuiva kausi sillä saralla. Seksi on hyvää, kun kummatkin tietää mistä toinen tykkää 😊
N28
voi olla,olen toisen veljeni kanssa läheisempi ja toisen kanssa ei olla niin paljon yhteydessä. Toinen on samanhenkinen,niin sellaista muuria ei niin ole välillä,ymmärretään paremmin toisiamme kuin toisen veljen kanssa.
Harvemmin. Menee sukurutsauksen puolelle.
Suku rutsa on typerä nimitys veljen ja siskon rakastelusta siis sukupuoli yhdynnöistä. Jos haluavat tehdä hyvää toisilleen . . . mitä pahaa siinnä olisi tai on? Kun ehkäisyn hoitaa hyvin voi ns. paljaalla rakastella aivan huoletta. Meillä on useita asentoja joita olemme hioneet vuosien varrella hyvin toimivaksi. Kesäiset marja reissut telta totta kai mukana ovat TODELLA IHANIA ! Asennot ovat moninaiset sillä kumpikin olemme hyvä kroppaisia . . . voisiko vielä paremmin elämä olla ? . . . . TUSKIMPA VAAN !!
No nyt on kyllä sairas ketju. Sisko ja veli voivat olla hyvinkin läheisiä, eikä siihen tarvitse kuulua seksiä. Tosin se on kiva pikku lisä, kun saa nuolla siskon pimperoa.
Mulla on kolme siskoa, joihin kaikkiin on todella läheiset välit. Yhden siskon kanssa ollaan parhaita kavereita. Eli ap:n kysymykseen vastaus: voivat.
Ei olla läheisiä. Olemme liian erilaisia luonteita.
Vierailija kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮
Aikas törkeää tällaisten emojien käyttö, jos ei pidä omasta siskosta/veljestä.
Mulla on kaksi veljeä ja yksi sisko. Ainoastaan toinen veljistäni on läheinen.
Iljettävää tuoda kaikkeen mukaan pervot fantasiat ja typerä trollaaminen. Ja itse kysymykseen: Tietenkin voivat. Veljeni on paras ystäväni, näin on ollut lapsesta asti. Nykyään olemme molemmat keski-ikäisiä ja perheellisiä.
Voivat olla liiankin läheisiä