Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voivatko sisko ja veli olla aidosti läheisiä?

Vierailija
08.12.2023 |

Tai ehkä voivat, mutta aina tuntuu, että se on sisko-sisko tai veli-veli kombo, jossa on se läheisempi sisarussuhde. Mites teillä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla liiankin läheisiä

Vierailija
2/14 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tottakai voi. Mun veli on mun paras ystävä, olen siis nainen. Mieheni puolestaan ei ole lainkaan läheinen veljiensä kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan velipojan kanssa kummatkin sinkkuja ja välillä sekstaillaan, jos on molemmilla kuiva kausi sillä saralla. Seksi on hyvää, kun kummatkin tietää mistä toinen tykkää 😊

N28

Vierailija
4/14 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla,olen toisen veljeni kanssa läheisempi ja toisen kanssa ei olla niin paljon yhteydessä. Toinen on samanhenkinen,niin sellaista muuria ei niin ole välillä,ymmärretään paremmin toisiamme kuin toisen veljen kanssa.

Vierailija
5/14 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. Menee sukurutsauksen puolelle.

Vierailija
6/14 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku rutsa on typerä nimitys veljen ja siskon rakastelusta siis sukupuoli yhdynnöistä. Jos haluavat tehdä hyvää toisilleen . . . mitä pahaa siinnä olisi tai on? Kun ehkäisyn hoitaa hyvin voi ns. paljaalla rakastella aivan huoletta. Meillä on useita asentoja joita olemme hioneet vuosien varrella hyvin toimivaksi. Kesäiset marja reissut telta totta kai mukana ovat TODELLA IHANIA ! Asennot ovat moninaiset sillä kumpikin olemme hyvä kroppaisia . . . voisiko vielä paremmin elämä olla ? . . . . TUSKIMPA VAAN !!

Vierailija
7/14 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voivat. 

Vierailija
8/14 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤮🤮🤮

Vierailija
9/14 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä sairas ketju. Sisko ja veli voivat olla hyvinkin läheisiä, eikä siihen tarvitse kuulua seksiä. Tosin se on kiva pikku lisä, kun saa nuolla siskon pimperoa.

Vierailija
10/14 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme siskoa, joihin kaikkiin on todella läheiset välit. Yhden siskon kanssa ollaan parhaita kavereita. Eli ap:n kysymykseen vastaus: voivat.

Vierailija
11/14 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla läheisiä. Olemme liian erilaisia luonteita.

Vierailija
12/14 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤮🤮🤮🤮

Aikas törkeää tällaisten emojien käyttö, jos ei pidä omasta siskosta/veljestä.

Vierailija
13/14 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi veljeä ja yksi sisko. Ainoastaan toinen veljistäni on läheinen.

Vierailija
14/14 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävää tuoda kaikkeen mukaan pervot fantasiat ja typerä trollaaminen. Ja itse kysymykseen: Tietenkin voivat. Veljeni on paras ystäväni, näin on ollut lapsesta asti. Nykyään olemme molemmat keski-ikäisiä ja perheellisiä.