Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Onko muita, jotka nykyään jättää tässä ketjussa noi Ella-Eetu-jankkaukset lukematta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella komensi taas Artun viereensä Krissen edessä. Säälittävää.
Miten Kristiina tähän liittyy?
Ellan pitää osoittaa olevansa talon alfanaaras.
Saakohan Eetu häädetyn herjan?
Vierailija kirjoitti:
Tuommoista herkutteluako on nykyajan syöminen? Eikö osata tehdä esim perunamuusia ja jauhelihakastiketta, kerran vähällä rahalla täytyy iso joukko ihmisiä syöttää? Sen sijaan vetävät tortilloja ja makkaratkin käyttävät leivän päälle, eikä tehdä vaikka makkarakeittoa. Olivat olleet alle viikon tuolla, niin osa himoitsi jo sipsejä ja energiajuomia. Kai nyt ilman herkkuja pitäisi pystyä olemaan pitkäänkin?
Samaa olen ihmetellyt, onko tuollainen määrä sipsejä, energiajuomia ja paahtoleipää ihan normaalia. Olen luullut, että minä syön epäterveellisesti, mutta noihin verrattuna eihän minulla ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia Artun piti heti kaapata Ella syliin kun loput tyypit tuli makkariin? Onko toi jotain esiintymistä vai mitä, mutta hemmetin ärsyttävää.
Ella mumisi Artulle "tuu mun viereen" ja Arttu teki taas työtä käskettyä.
Joel ja Arttu on pian lööpeissä kun vähän touhuavat... muistattehan jo alussa kun tuijottivat toisiaan silmiin sohvalla ja olivat ammeessa.
Vittuuko tuon krisun pitää olla aina tuola lähetyksessä önisemässä. Ei kiinosta nähä tuota naamaa taikks kuunnella ennää
Tykkääkö Roope pojista kun on tuollaisen "hinttarin" oloinen?
Paula on paljon parempi vetämään venyttelyjä kuin Kati. Paulahan muutamana päivänä mökillä piti venyttelytuokioita. Opasti enemmän.
Missä Alma Hätönen? Miksi aina nykyään Kimmo Vehviläinen?
Käyttäjä35834 kirjoitti:
Vittuuko tuon krisun pitää olla aina tuola lähetyksessä önisemässä. Ei kiinosta nähä tuota naamaa taikks kuunnella ennää
Joka maanantai on. Ei ole pakko katsoa.
Ensimmäinen päivä, kun bb talolaisten jutut ei naurata. Katisasa sössötys talossa, äärimmäisen tylsää! Nikon älykäs huumori puuttuu talosta, siksi tasapaksua. Ja tätä jatkuu loppuun asti. Hiuulihei, nyt kaikki venyttelevät asiallisesti jäseniään sängyissä Katin johdolla.
Luetteiko Niko jo ihmiset keiden kanssa tuli parhaiten toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Tuommoista herkutteluako on nykyajan syöminen? Eikö osata tehdä esim perunamuusia ja jauhelihakastiketta, kerran vähällä rahalla täytyy iso joukko ihmisiä syöttää? Sen sijaan vetävät tortilloja ja makkaratkin käyttävät leivän päälle, eikä tehdä vaikka makkarakeittoa. Olivat olleet alle viikon tuolla, niin osa himoitsi jo sipsejä ja energiajuomia. Kai nyt ilman herkkuja pitäisi pystyä olemaan pitkäänkin?
Op ehdotti makaronilaatikko, kukaan ei tainnu edes reagoida siihen, kun kauppa käyntiä ja ruokaa miettivät.
Käyttäjä35834 kirjoitti:
Aina? On ainoastaan maanantaisin. Entisenä asukkaana esittää hyviä kommentteja ja kysymyksiä sekä selkeästi seuraa ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Podcastissa sanoi, että OP:n
Hänelle tai Timolle myös toivoi voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten OP, huonoiten Sami.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia Artun piti heti kaapata Ella syliin kun loput tyypit tuli makkariin? Onko toi jotain esiintymistä vai mitä, mutta hemmetin ärsyttävää.
Ella mumisi Artulle "tuu mun viereen" ja Arttu teki taas työtä käskettyä.
Tottakai teki.
Vierailija kirjoitti:
Op ehdotti makaronilaatikko, kukaan ei tainnu edes reagoida siihen, kun miettivät kauppa käyntiä ja ruokaa
no niin arttu palasi kullanmurun eli joelin luo