Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Ei helvetti, mitä se Kristiina alko taas keittiössä tekemään, leipäjauhot jo tuhlasi ja pilasi, viime perjantaina keitti kaikki riisipussit... mitähän se nyt taas tekee?
Parempi kun pysyisi pois keittiöstä.
Kukaan tuolla vaan ei nyt kehtaa myöntää, että loppui kunto. Yrittävät hämätä, että joo, ei ekana päivänä väsytetä. Ensimmäisenä päivänä juurikin pitäisi tehdä niin paljon kuin mahdollista, kun ikinä ei tiedä, mitä kaikkea tulee kesken matkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt tulla heittämään tällänen yksittäinen kommentti tähän väliin.
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Täällä on yksi trolli joka laittelee jatkuvasti transfobisia kommentteja Ellasta. Hänet tunnistaa kommenttien tyylistä. Kutsuu Ellaa Eetuksi ja on sairaalloisen kiinnostunut hänen genitaaleistaan. Kyttää Ellan suihkukäyntejä ja innoissaan raportoi kun jotain vilahtaa. Kannattaa vain ohittaa tämän trollin viestit.
On täällä meitä aika monta, minä en halua nähdä "Ellaa" suihkussa, kutsun häntä sitä oikealla nimellään enkä pidä sitä naisena.
En ole kytännyt kenenkään suihkukäyntejä, enkä niitä edes nähnyt.
Sulle tuntuu olevan ongelma, ettei enemmistö ihmisistä allekirjoita mitään transagendaa?
Minusta Eetu saa ihan vapaasti meikata ja homostella, mutta ei hän nainen ole eikä sellaiseksi muutu, eikä verovaroin pitäisikään tuollasten kehonmuokkaajien fantasioita toteuttaa missään nimessä.
Veit sanat suustani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut koko sarjaa nyt yli viikkoon, mutta nyt laitoin 24/7 päälle ja eka mitä näin, oli miten Kati mutruili, kun Kristiina oli äänessä. Katin ilmeet oli sellaiset, että kesti ehkä viisi sekuntia tajuta, että ilmeisesti Kati ei juuri yhtään tykkää Kristiinasta? Osuinko oikeaan?
Kristiina meni sanomaan ääneen, että tienaa omat rahansa rehellisellä työllä ja elättää tai on ainakin elättänytkin vielä poikaystävänsääkin tämän opiskellessa. Lisäksi Kristiina ei ollut ylenpalttisen kiinnostunut Katin elämästä.
Kun miettii, että olen itsekin ollut miesvaltaisessa työyhteisössä valtaosan työuraani, niin ei siellä ole tapana akkamaisesti juoruilla. Jos joku kertoo asioitaan, niin sitten kertoo ja kuunnellaan. Kristiina on varmaan viettänyt paljon aikaa miesten kanssa, ja ei sitten ole heti näiden läyhänaisten jutuissa sisällä.
Sehän ei Katille käy, olisi syytä olla kiinnostunut hänen asioistaan. Kati ei tosin itse osaa mielenkiintoisesta elämästään vissiin kertoa. Ei Katilla sitten tullut mieleen, että eläimet oli olleet viikon navetassa ihan hiljaa, kun taas hoitajat kävivät pitämässä monologit itsestään.
No, kaikkihan me tiedetään, miksi Kristiinasta ei pidetä. Hän on potentiaalinen uhka niin Sasalle, Katille kuin Ellallekin. Ja ilmeisesti myös Roopelle.
Mutta nämäpä eivät harjoita sitä mitä saarnaavat, eli ota muita ihmisiä sellaisena kuin he ovat. Ehei, Kristiinan kokoa on oikeus pitää hänen hallitsevimpana piirteenään ja alentaa Kristiina söpöksi, mutta muuten merkityksettömäksi.
Sasa on ilmeisesti sitten iso persoona ihan vain kokonsa takia, eikä voi siksi esimerkiksi lopettaa huutamista.
No, jos se biologia kerran sitoo niin paljon, miten Ella sitten voi olla nainen?
Ihan oikeasti, loogisuutta peliin!
-Kuules sovinisti, minäkin olen ollut miesvaltaisissa työyhteisöissä, ja siellä huomasin kyllä nopeasti, että juoruiluun ja juonitteluun sortuvat miehet ihan yhtä lailla, ellei enemmänkin.
Persoonista ja ryhmädynamiikasta se on kiinni, ei ole sukupuolikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse on ihana. Paras BB asukas ikänä.
Krisse on tän kauden paras asukas. Parhaat ikinä ovat Kätlin ja Nino.
Kyllä Krisse on parempi.
OK :o) Krisse on minunkin ehdoton suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän katson eetua bb:ssä, sen enemmän vihaan transeja ja koko pipiä ideologiaa.
Pitäsköhän sun lopettaa katsominen ettei mielenterveys mene lopullisesti?
Päinvastoin, nyt on oltava valppaana, ettei tollaset ellat ala hyppimään ihmisten silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uiko Sasa paljon kun nyt valittaa, että jalat on aivan muussia?
Varmaan yli sata kierrosta joo
Vau, hyvä Sasa. Täytyy myöntää, että en olisi uskonut. Olen positiivisesti yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti, mitä se Kristiina alko taas keittiössä tekemään, leipäjauhot jo tuhlasi ja pilasi, viime perjantaina keitti kaikki riisipussit... mitähän se nyt taas tekee?
Norppapojat valehteli Krisselle veden ja hiivan määrän taikinassa kaksi kertaa suuremmaksi, nauroivat vielä hyvää keppostaan.
Mä en ymmärrä, mitä sisältöä Kristiina tuo taloon? Ei osaa keskustella kuin omista mielipiteistään, olla möllöttää välillä vaan tekohymy kasvoilla. Ei osallistu viikkotehtäväänkään täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt! Saako Ella mennä uimahallissa naisten saunaan?
kumpi olisi hänelle turvallisin? Miesten vai naisten? Kummassa olisi häiriöksi enemmän?
jos miehen elin niin miesten saunaan.
kuinka pitkä tuo matka on tonne viroon nyt oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Kyllä meillä on oikeus loukkaantua tuollasesta homopojasta, joka väittää olevansa nainen. Tossa ei ole mitään naisellista eikä naiseutta eikä tule olemaankaan. On todella iljettävää ja perin loukkaavaa, että hänet ihan mediassa ja bb-palstoillakin liitetään naisiin, häntä pitää ylistää "kauniina naisena", tai sinut poistetaan esim bb- ryhmästä facessa tai sitten tulee joku kaltaisesi toteamaan että antaa hänen määritellä itse identiteettinsä.
No kun kyse olisikin vain siitä, nyt meitä muita pakotetaan nielemään tuo hänen "identiteettinsä naisena", mikä ei miltään osin vastaa todellisuutta.
Tuollasia feikkinaisia ei yksinkertaisesti vain pidä suvaita, koska ne vievät oikeiden naisten asemaa alas.Eetu on saanut onneksi monet heräämään, mistä transliikkeessä on kyse. Eikä siinä ole mitään hienoa, mistä siinä on kyse, alusta loppuun kipeää toimintaa.
Eetu on ilkeä homopoika, ei nainen.
Ja hyvinhän se onnistuu meikkaus ja naaman piikittely ihan munienkin kanssa, kuten olemme huomanneet, ei veronmaksajien tule osallistua tuon pojan genitaalien leikkaamisen yms . pöpitouhuihin.
Kaikenlisäksi ilmeisesti myös myy itseään bling blingin toivossa, hieno esikuva nuorille.
Siis kenellä "meillä"? Pitäisikö minunkin naisena loukkaantua ja miksi ihmeessä? Olenko minä jotenkin huono nainen, kun en jaksa olla mustasukkainen omasta sukupuolestani? Tuollaisia pinnallisia ja häijyjä ihmisiä on kyllä ihan naisissakin. Pitäisikö heidätkin nimetä miehiksi vai mitä ihmettä? En ole kyllä koskaan ajatellut, että sukupuoli pitäisi jotenkin ansaita tai että on minulta pois, jos joku haluaa esittää naista.
MInä en ole hänen kauneuttaan ja ihanuuttaan missään ylistänyt enkä itsekään haluaisi olla hänen näköisensä. Ei minulla silti ole tässä mitään hätää enkä koe tulleeni syrjityksi tämän mielipiteeni takia yhtään missään.
Ikävä kyllä juuri naisethan näitä feikkinaisia ovat aina puolustamassa, vaikka niitä ei missään nimessä pitäisi lähteä puolustamaan. Mies on aina mies.
Ellankin itsekäs luonne on täysin perusmiestä, tietysti, koska on mies. Ei ajattele muita yhtään.
Miettikää kun oikeat naiset työnnetään sivuun tollasten tieltä.
Siinä ei sitten enää itku auta kun naisten jalkapallojoukkue etc on täynnä elloja.Miten tämä siis tapahtuu? Miksi minua itkettäisi joku naisten jalkapallojoukkue?
Aika monia naisia itkettää, jos heiltä viedään mahdollisuudet esim kilpaurheilla.
Itku tulee myös jos joudut vankilaan johon joku karvainen isopeniksellinen ella laitetaan samaan selliin.
Naisten vessoihinkaan en haluaisi mitään elloja, vaikka tuokin ella on laiha homopoika, mies on silti, eikä miehet kuulu naisten vessoihin
Vierailija kirjoitti:
Yksi eniten vastuuta keittiöhommista ottavista asukkaista, varmasti osaksi gluteenittoman ruokavalionsa takia. Myöskin mökkioloissa hääräsi keittiön puolella varsin innoissaan, joten en lähtisi pahemmin soimaamaan. Tuolla on paljon aloitekyvytöntä porukkaa, jotka vain norkoilevat keittiössä tekemättä mitään, mutta ovat ensimmäisinä apajilla, kun ruoka on valmista. Parhaimpana esimerkkinä Arttu, Joppe ja Sami.
Vierailija kirjoitti:
kuinka pitkä tuo matka on tonne viroon nyt oikeasti?
Noin 80 km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä on oikeus loukkaantua tuollasesta homopojasta, joka väittää olevansa nainen. Tossa ei ole mitään naisellista eikä naiseutta eikä tule olemaankaan. On todella iljettävää ja perin loukkaavaa, että hänet ihan mediassa ja bb-palstoillakin liitetään naisiin, häntä pitää ylistää "kauniina naisena", tai sinut poistetaan esim bb- ryhmästä facessa tai sitten tulee joku kaltaisesi toteamaan että antaa hänen määritellä itse identiteettinsä.
No kun kyse olisikin vain siitä, nyt meitä muita pakotetaan nielemään tuo hänen "identiteettinsä naisena", mikä ei miltään osin vastaa todellisuutta.
Tuollasia feikkinaisia ei yksinkertaisesti vain pidä suvaita, koska ne vievät oikeiden naisten asemaa alas.Eetu on saanut onneksi monet heräämään, mistä transliikkeessä on kyse. Eikä siinä ole mitään hienoa, mistä siinä on kyse, alusta loppuun kipeää toimintaa.
Eetu on ilkeä homopoika, ei nainen.
Ja hyvinhän se onnistuu meikkaus ja naaman piikittely ihan munienkin kanssa, kuten olemme huomanneet, ei veronmaksajien tule osallistua tuon pojan genitaalien leikkaamisen yms . pöpitouhuihin.
Kaikenlisäksi ilmeisesti myös myy itseään bling blingin toivossa, hieno esikuva nuorille.
Siis kenellä "meillä"? Pitäisikö minunkin naisena loukkaantua ja miksi ihmeessä? Olenko minä jotenkin huono nainen, kun en jaksa olla mustasukkainen omasta sukupuolestani? Tuollaisia pinnallisia ja häijyjä ihmisiä on kyllä ihan naisissakin. Pitäisikö heidätkin nimetä miehiksi vai mitä ihmettä? En ole kyllä koskaan ajatellut, että sukupuoli pitäisi jotenkin ansaita tai että on minulta pois, jos joku haluaa esittää naista.
MInä en ole hänen kauneuttaan ja ihanuuttaan missään ylistänyt enkä itsekään haluaisi olla hänen näköisensä. Ei minulla silti ole tässä mitään hätää enkä koe tulleeni syrjityksi tämän mielipiteeni takia yhtään missään.
Ikävä kyllä juuri naisethan näitä feikkinaisia ovat aina puolustamassa, vaikka niitä ei missään nimessä pitäisi lähteä puolustamaan. Mies on aina mies.
Ellankin itsekäs luonne on täysin perusmiestä, tietysti, koska on mies. Ei ajattele muita yhtään.
Miettikää kun oikeat naiset työnnetään sivuun tollasten tieltä.
Siinä ei sitten enää itku auta kun naisten jalkapallojoukkue etc on täynnä elloja.Miten tämä siis tapahtuu? Miksi minua itkettäisi joku naisten jalkapallojoukkue?
Aika monia naisia itkettää, jos heiltä viedään mahdollisuudet esim kilpaurheilla.
Itku tulee myös jos joudut vankilaan johon joku karvainen isopeniksellinen ella laitetaan samaan selliin.
Naisten vessoihinkaan en haluaisi mitään elloja, vaikka tuokin ella on laiha homopoika, mies on silti, eikä miehet kuulu naisten vessoihin
Niin muutenhan se vankilaan meno onkin suuri ilon ja juhlan päivä :D
Vierailija kirjoitti:
Ok. Nyt en ymmärrä miksi Markoa haittaa että joku leipoo...
Mitäs Marko?
Arttu ja Joel oli altaassa ja piti lopettaa. Uivatko myös yöllä? Nyt raamaa peliin. Tuleeko bibikset😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt! Saako Ella mennä uimahallissa naisten saunaan?
kumpi olisi hänelle turvallisin? Miesten vai naisten? Kummassa olisi häiriöksi enemmän?
jos miehen elin niin miesten saunaan.
Ehdottomasti. Nykyäänhän penikselliset miehet, jotka muka kokevat itsensä naisiksi, ovat tunkemassa naisten kuntosaleille, naisten vessoihin, pukuhuoneisiin ja urheilusarjoihin. Tästä pitää tehdä loppu heti. Henkilö, jolla on penis on mies ja hän kuuluu miesten puolelle, koki hän sitten olevansa vaikka cricri-vuohi tai Valmetin traktori.
Saakohan nää Tallinna-aiheiset bileet perille päästyään? Siellähän vois Ellakin Viru-hotellissa toteuttaa itseään.
Musta on ihan hyvä että osaavat ottaa vähä rennommin. Huomenna ei enää kukaan ui, jos tänään vetävät kaikki ihan piippuun.
Toistaiseksi ainaki näytti hyvässä hengessä menevän tämä tehtävä, ja kaikki mukana :)