Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Lohilo-jäätelö ei nimensä puolesta houkuttele kun tulee vain mielikuva lohesta. Ohis
Vierailija kirjoitti:
OP muuttui viime yön aikana inhokista suosikiksi. Mun puolesta sais päästä fiinaaliin asti. Samoin Arttu ja Joel saivat mut nauramaan jutuillaan niin etten ole pitkään aikaan nauranut. Yöunet jäi vähän lyhyeksi mutta se oli sen arvoista :D
Hulluilla on halvat huvit. Toiset meistä arvostaa aitoutta ja haluaa tutustua asukkaiden persoonaan, toisia nauratetaan hahmoilla, alakoulumaisilla vitsailuilla ja noloilla jekuilla, ilman että kilpailijan tarvitsee antaa itsestään mitään.
Katsoisit Putousta tai jotain sketsiohjelmaa, jos tuo on sinulle viihdettä. BB-faneille ei ole tarjolla toista ohjelmaa, joka tarjoaisi meidän kaipaamaamme sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, Kessu hädintuskin osaa uida ja piti olla niin triathlonisti..?!?!🤣
Piti vai? Muistaakseni Timppa on joku ex-triathlonisti. Mulla varmaan jäänyt tuo Kessun triathlonijuttu ohi. Vai sanoikohan leikillään sen.
Vierailija kirjoitti:
Aloitti just ja nyt jo huilailee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katists puheen ollen.
Joku aikasemnin mainitsi että ois jotai ihastusfiiliksia Markoon. Ajattelin ensin että ei varmasti oo mitään sellasta.
Mutta oon nyt pari päivää seurannu, ja mää alan olla samaa mieltä. Varmasti samanlainen aktiivinen luonne vetää usein samoihin paikkoihin, mutta esimerkiksi nyt muutamana iltana Kati on hypänny sängystä ylös ku Marko on tullut nukkumaan. Siis kasvot Markon suuntaan ja on heti alottanu jonku kyselyn/juttelun. Yks ilta kysyi, ku oli jo ihan hiljasta, et mistä sää Marko kutiat?
Eilen taas sanoi illalla Markolle et mehän puhutaan jo samaa kieltä. Joskus tullut myös illalla istuskelemaan Markon viereiselle paikalle sängyssä ku se on ollut tyhjä.
Kati on myös alkanu oikeasti aidosti nauramaan Markon jutuille tai Markon kanssa.
Aikaisemmin en ole havainnut Katissa mitään vapautunutta naurua tai iloa. Pelkkää teennäisyyttä.Outoa, koska Kati ei ole lainkaan Markon tyyppiä. Markohan sanoi tykkäävänsä Nicki Minajista ja muista muovibimboista. Kati on vastakohta silikonibimbosta.
Mäkin yllätyin miksi naiset täällä käy märkänä Markolle kun mulla taas meni maku siihen täysin kun sanoi Nicki Minajin olevan kuuma ”Pound the alarm” musiikkivideossa. Hyi miten ällöttävä mies täytyy olla, jos kiihottuu muovilla täytetystä naisesta.
Miten toi huippu-urheilija Kessu joutuu huilaamaan koko ajan altaan nurkassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti vai? Muistaakseni Timppa on joku ex-triathlonisti. Mulla varmaan jäänyt tuo Kessun triathlonijuttu ohi. Vai sanoikohan leikillään sen.
No mutta mitäpä Kessu ei olisi? Kai sen nyt thriathlonistikin on ja varmasti tehnyt maailmanennätyksen lajissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella loukkaantuI kun Marko heitti et tulee siskonmakkarasoppaa kun Ella menee uimaan :)
Selitätkö vitsin?
T. tyhmäKiitos kun nostit tämän, oli jäänyt multa huomaamatta. Sai hyvät naurut :D
Ihan hyvä, että transuakin vähän tökitään, itsehän se on aina uittuilemassa kaikille. Jos se ei voi sietää kuumuutta, lähteköön pois keittiöstä (kumihuuletkin saattaa sulaa).
Vierailija kirjoitti:
Katists puheen ollen.
Joku aikasemnin mainitsi että ois jotai ihastusfiiliksia Markoon. Ajattelin ensin että ei varmasti oo mitään sellasta.
Mutta oon nyt pari päivää seurannu, ja mää alan olla samaa mieltä. Varmasti samanlainen aktiivinen luonne vetää usein samoihin paikkoihin, mutta esimerkiksi nyt muutamana iltana Kati on hypänny sängystä ylös ku Marko on tullut nukkumaan. Siis kasvot Markon suuntaan ja on heti alottanu jonku kyselyn/juttelun. Yks ilta kysyi, ku oli jo ihan hiljasta, et mistä sää Marko kutiat?
Eilen taas sanoi illalla Markolle et mehän puhutaan jo samaa kieltä. Joskus tullut myös illalla istuskelemaan Markon viereiselle paikalle sängyssä ku se on ollut tyhjä.
Kati on myös alkanu oikeasti aidosti nauramaan Markon jutuille tai Markon kanssa.
Aikaisemmin en ole havainnut Katissa mitään vapautunutta naurua tai iloa. Pelkkää teennäisyyttä.
Olisko ihan ystävyyttä. Sellasta tapahtuu jopa heteromiehen ja naisen välillä. Ei kaikesta tarvii hakee jotain romanssia.
Vierailija kirjoitti:
Niska jäykkänä vetää jotain koiraa muistuttavaa tyyliä. Toki talon aiemmat tapahtumat tuoreessa muistissa koira hänelle sopiikin enemmän kuin hyvin.
Voi Kessu parka ku ei oo sammakkoa oppinu uimaan :/ hirveen raskasta tuo uimatyyli millä vetää. Sanoi siis itse että ei osaa ku Sasa sanoi että ui tämmöstä mummouintia, ku Kessu jo aika poikki tuosta muutamasta kierroksesta. Hmh! Ehkä oppii tuolla helpomman tyylin tällä viikolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin myös siitä OP:n ideasta, jonka jakoi aamupäivällä Paulalle pihalla: keskinäisten kehumisrinkien sijasta voisi kokeilla ärsytysrinkiä, jossa jokainen astuu vuorotellen ringin keskelle ja sitten jokainen sanoisi rehellisesti mikä piirre ärsyttää. Veikkasi nauraen, että kukaan ei varmaan lähtisi tällaiseen rinkiin.
Minusta tuo olisi itse asiassa tosi hyvä! BB voisi sen joskus päivätehtävänä toteuttaa. Luulisi, että jokainen haluaisi kuulla rakentavasti annettua palautetta ja kritiikkiä (eikä ainaisia kehuja). Koska ihmiset ei välttämättä itse huomaa mikä omassa käytöksessä ärsyttää muita. Palautteen kuultuaan kukin voisi mielessään pohtia haluaako muuttaa tapojaan ja kasvaa ihmisenä vai jatkaa samaan malliin. Minä ainakin olisin kiitollinen, jos minulle huomautettaisiin jostain ärsyttävästä tavasta, josta en olisi ollut tietoinen. Olisi paljon ikävämpää, jos siitä vain jauhettaisiin selän takana. Nih!
Tollanen menee liiallisuuksiin, palaute pitäisi antaa kahden kesken tai luottamuksellisessa tilanteessa, että henkilöllä on mahdollisuus kysyä lisää ja kertoa asiasta omalta kannaltaan.
Nyt on helppo sanoa vaikka ”olisit nätimpi jos laihduttaisit”, tai vastaavaa käytöksen suhteen. Jokainen tietää ettei se ole noin yksinkertaista.
No ei tietenkään ulkonäön kritisoimista vaan käytös/panostus kotitöihin/jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella loukkaantuI kun Marko heitti et tulee siskonmakkarasoppaa kun Ella menee uimaan :)
Selitätkö vitsin?
T. tyhmäEn ryhdy selittelemään selvää asiaa. Mutta ihan hyvä heitto. Ja jos tuosta joku loukaantuu niin aika tosikko on ja omapa on häpeänsä. Etenkin kun on pääkokkina soppaansa keittelemässä.
No mitä se Ella kommentoi tohon vitsiin? :)
Eipä Sami montaa kierrosta jaksanut. Nousi jo pois altaasta. Sasa aloitti uinnin jo ennen Samia ja jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskinko oikein että jokaisen pitää uida n. 130 kierrosta päivän aikana. Että tehtävä onnistuisi. Miten Ella Eetu miehen voimilla noin huono kunto eikö voi kävellä edes Ella jos uida ei jaksa
Ei saa enää kävellä koska ovat jo syvällä avomerellä.
Mutta Roope saa näköjään seisoskella altaan päädyssä.
Öö Roope on uinut varmaan kaikista eniten.. Hetken saa lepuuttaa kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katists puheen ollen.
Aikaisemmin en ole havainnut Katissa mitään vapautunutta naurua tai iloa. Pelkkää teennäisyyttä.Outoa, koska Kati ei ole lainkaan Markon tyyppiä. Markohan sanoi tykkäävänsä Nicki Minajista ja muista muovibimboista. Kati on vastakohta silikonibimbosta.
Mäkin yllätyin miksi naiset täällä käy märkänä Markolle kun mulla taas meni maku siihen täysin kun sanoi Nicki Minajin olevan kuuma ”Pound the alarm” musiikkivideossa. Hyi miten ällöttävä mies täytyy olla, jos kiihottuu muovilla täytetystä naisesta.
Tämä! Miesten logiikka: kyllä miehet eniten luomusta ja luonnollisesta pitää, ei liika meikki tai silikonit ole kivat. Samaan aikaan haukutaan luomusti isoja rintoja ällöttäviksi, meikittömiä naisia miehekkäiksi ja muutenkin iso peppu ja isot rinnat kelpaa vain, kun ne ovat silikonia. Ja onko sattumaa, että mitä feikimmän näköinen nainen niin sitä enemmän miesseuraajia instagramissa?
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku todella Kessun juttuja :D ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP muuttui viime yön aikana inhokista suosikiksi. Mun puolesta sais päästä fiinaaliin asti. Samoin Arttu ja Joel saivat mut nauramaan jutuillaan niin etten ole pitkään aikaan nauranut. Yöunet jäi vähän lyhyeksi mutta se oli sen arvoista :D
Hulluilla on halvat huvit. Toiset meistä arvostaa aitoutta ja haluaa tutustua asukkaiden persoonaan, toisia nauratetaan hahmoilla, alakoulumaisilla vitsailuilla ja noloilla jekuilla, ilman että kilpailijan tarvitsee antaa itsestään mitään.
Katsoisit Putousta tai jotain sketsiohjelmaa, jos tuo on sinulle viihdettä. BB-faneille ei ole tarjolla toista ohjelmaa, joka tarjoaisi meidän kaipaamaamme sisältöä.
Kenestä oikein puhut tuossa? Toihan on juuri sitä mistä Arttu ja Joel puhuivat koko illan eli heillä menee hermo siihen kun ihmiset eivät ole aitoja ja tehdään typeriä jekkuja.
Vierailija kirjoitti:
Katists puheen ollen.
Aikaisemmin en ole havainnut Katissa mitään vapautunutta naurua tai iloa. Pelkkää teennäisyyttä.
Hakeutuu selkeästi Markon seuraan ja keksivät toisilleen jekkuja. Kiusoittelevat toisiaan. Kati myös kulkee Markon perässä tupakalle, vaikkei itse tupakoi. Ja valahti punaiseksi ja peitti kasvonsa tyynyllä, kun Marko kertoi olevansa kielimiehiä.
OP on mun suosikki tällä hetkellä.