Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
27921/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltamyöhään pihalla Arttu haukkui BB:n katsojat täysidiooteiksi ja tyhmiksi, kun äänestivät Nikon pois. Piti Nikoa älykkäänä, huumorintajuisena ja avoimena, joka puhui asioista ääneen joista Arttu itse ei uskaltanut puhua, vaikka samoin ajatteli. Niko oli "herättänyt" Artun tullessaan taloon. Arttu, Joel ja OP pitivät muita asukkaita pers***nuolijoina, kaikki komppaa kaikkia kun kukaan ei uskalla olla reilusti eri mieltä. Nikon kuvittelivat lähtevän viimeisenä. Kyllä särmä lähti talosta ja loppukausi onkin sitten tasapaksua hihittelyä ja lilluttelua, jota katisasa johtaa.

Särmä? En kutsuisi särmäksi 4 tunnin seksiretosteluja, selibaattilauluja, "kaikki on tyhmii" -uhitteluja, "persiassa on keksitty kaikki maailman asiat" -faktoja, jatkuvaa ma mu kortin heiluttelua ja uhriutumista ja nurkissa huojumista. Nikon jutut olivat hauskoja noin kolme sekuntia sen jälkeen kun hän avaa suunsa, mutta loput puolitoista tuntia siitä puheenvuorosta on rasittavaa uhittelua. Ei vaan jaksa. 

Unohdit pitkät ja syvälliset kseskustelut aiheesta kun aiheesta muiden asukkaiden kanssa. Sekä hauskat letkautukset, joille sai joka päivä nauraa. Minä pidin särmästä, jotkut taasen pitävät tylsyydestä.

Vierailija
27922/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi läyhääjät pitäis hajottaa eri porukoihin tehtävien avulla. Ei tollasesta jatkuvasta selän takana pahaa puhumisesta tuu muuten loppua. Muutenkin talossa on ollu aivan liikaa luppoaikaa vaan makoilla, jota on todella tympeetä seurata, kun noilla vois olla jotain aktiviteettejä koko ajan ihan niin kuin työelämässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27923/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko poistettiin tuotannon ja omasta halusta kun on tulossa uintitehtävä. Ei ole uimataitoinen, kävi päiväkirjahuoneessa vielä puolituntia ennen päälähetystä. Äänestys on vain rahastusta.

Eikö Niko osaa yida muka? Koulussa käydään jo uimahallilla. Ennen Nikoa olisin lähettänyt kotiin kasan ihmisiä. Mitä Paula tekee tuolla? Jupda viinaa sammumispisteeseen. Antaa pisteet niille jotka osaa keskustella kuten Kristiina, Niko, Minna ja Tiia aiemmin. Takaisin Porriin ja äkkiä .

Vierailija
27924/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltamyöhään pihalla Arttu haukkui BB:n katsojat täysidiooteiksi ja tyhmiksi, kun äänestivät Nikon pois. Piti Nikoa älykkäänä, huumorintajuisena ja avoimena, joka puhui asioista ääneen joista Arttu itse ei uskaltanut puhua, vaikka samoin ajatteli. Niko oli "herättänyt" Artun tullessaan taloon. Arttu, Joel ja OP pitivät muita asukkaita pers***nuolijoina, kaikki komppaa kaikkia kun kukaan ei uskalla olla reilusti eri mieltä. Nikon kuvittelivat lähtevän viimeisenä. Kyllä särmä lähti talosta ja loppukausi onkin sitten tasapaksua hihittelyä ja lilluttelua, jota katisasa johtaa.

Särmä? En kutsuisi särmäksi 4 tunnin seksiretosteluja, selibaattilauluja, "kaikki on tyhmii" -uhitteluja, "persiassa on keksitty kaikki maailman asiat" -faktoja, jatkuvaa ma mu kortin heiluttelua ja uhriutumista ja nurkissa huojumista. Nikon jutut olivat hauskoja noin kolme sekuntia sen jälkeen kun hän avaa suunsa, mutta loput puolitoista tuntia siitä puheenvuorosta on rasittavaa uhittelua. Ei vaan jaksa. 

Unohdit pitkät ja syvälliset kseskustelut aiheesta kun aiheesta muiden asukkaiden kanssa. Sekä hauskat letkautukset, joille sai joka päivä nauraa. Minä pidin särmästä, jotkut taasen pitävät tylsyydestä.

En unohtanut. Hänen "syvälliset keskustelunsa" ovat sitä rasittavaa uhittelua tai sitten omakehua tai vääristelyä. "Mä ainakin rakastan kaikkii, ei halua kenellekään mitään pahaa. Mitä sä siinä rageet, sä oot mulle vain koira, tapa mut." 

Vierailija
27925/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ulkolainen tippui. Meni yli hilseen Paulan vähättely ja nimittely "40-vuotias nainen"...

Paula ei nyt ei oo penaalin terävin.

Vierailija
27926/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En unohtanut. Hänen "syvälliset keskustelunsa" ovat sitä rasittavaa uhittelua tai sitten omakehua tai vääristelyä. "Mä ainakin rakastan kaikkii, ei halua kenellekään mitään pahaa. Mitä sä siinä rageet, sä oot mulle vain koira, tapa mut." 

Ja vielä jatkan, että parhaalla tahdollakaan en pysty pitämään hauskana letkautuksena näitä Nikon "mun koira vois ra is kata mut, Krissen pieru on niin kuin ydinräjähdys" -juttuja. En ole 9-vuotias, joten valitettavasti minuun nuo eivät uppoa. 

Vierailija
27927/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu oli kyllä melko Koukkunen illalla, ku Niko lähti.

Ihmetteki suuresti sitä että noista viidestä lähtijästä juuri Niko lähti.

Artusta ja Joelista on tullut kaksi selän takan jupisijaa, ei löydy pojilta munaa sanoa päin naamaa. Jos Kessun jutut ärsyttää, niin nostaisivat kissan pöydälle.

Tuossa häädön jälkitilanteessa ensin ihmettelevät, miksi juuri Niko, ja ovat sitä mieltä, että kuka tahansa muu noista muista olisi saanut mennä. Kun Marko tulee paikalle, ovat vaan että "hyvä ettet sinä pudonnut".

Joel pohti jälleen, että pitää sanoa Sasalle suoraan, ettei ole kiinnostunut - ja menee halailemaan Sasaa. Täysin munattomia ukkoja nämä kaksi.

Tämäpä juuri! Kuvittelevat itse olevansa aitoja ku uskaltavat sanoa mielipiteen(niin toisilleen, ku kukaan ei ole kuulemassa).

Vierailija
27928/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artusta ja Joelista on tullut kaksi selän takan jupisijaa, ei löydy pojilta munaa sanoa päin naamaa. Jos Kessun jutut ärsyttää, niin nostaisivat kissan pöydälle.

Tuossa häädön jälkitilanteessa ensin ihmettelevät, miksi juuri Niko, ja ovat sitä mieltä, että kuka tahansa muu noista muista olisi saanut mennä. Kun Marko tulee paikalle, ovat vaan että "hyvä ettet sinä pudonnut".

Joel pohti jälleen, että pitää sanoa Sasalle suoraan, ettei ole kiinnostunut - ja menee halailemaan Sasaa. Täysin munattomia ukkoja nämä kaksi.

Tämäpä juuri! Kuvittelevat itse olevansa aitoja ku uskaltavat sanoa mielipiteen(niin toisilleen, ku kukaan ei ole kuulemassa).

MInusta tuntuu, että he eivät ole tajunneet olevansa itse tässä ohjelmassa ja kisassa mukana. Odottavat vain, että joku muu tekee hommat ja he sitten osallistuvat, kun siltä tuntuu. Välillä vähän seuraavat tilannetta jossain sohvan nurkassa ja sitten käyvät tekemässä leivät ja menevät makkariin huokailemaan, että sellainen bb oli tänään, kukas pudotetaan. 

Vierailija
27929/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi ei enää tohtinu puhua samalla tavalla p*skaa, ku Marko tuli paikalle. Pelkäävät oman p*rseensä puolesta, jos Marko pian ottaa asian puheeksi, ja muut saavat tietää että nämä kaksi jauhaa p*skaa muista.

Vierailija
27930/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInusta tuntuu, että he eivät ole tajunneet olevansa itse tässä ohjelmassa ja kisassa mukana. Odottavat vain, että joku muu tekee hommat ja he sitten osallistuvat, kun siltä tuntuu. Välillä vähän seuraavat tilannetta jossain sohvan nurkassa ja sitten käyvät tekemässä leivät ja menevät makkariin huokailemaan, että sellainen bb oli tänään, kukas pudotetaan. 

v....tutus päällä kun Niko lähti . Ihan asiaa puhu.

Vierailija
27931/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä jatkan, että parhaalla tahdollakaan en pysty pitämään hauskana letkautuksena näitä Nikon "mun koira vois ra is kata mut, Krissen pieru on niin kuin ydinräjähdys" -juttuja. En ole 9-vuotias, joten valitettavasti minuun nuo eivät uppoa. 

Ai samantyyppistä läppää, mitä heittävät Roope, Marko, Joel, Arttu. Pidät varmaan sitten Samin jutuista, kun hän ei läpällä heitä uhkauksia muiden hakkaamisesta, äärettömän mauttomia alapään juttuja joka saa muut hiljenemään myötähäpeästä. Arttu ja Joel haukkuivat Samin huumorintajuttomaksi. Sitä hän onkin ja eroaa selvästi muista, Nikon vastakohta.

Vierailija
27932/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko poistettiin tuotannon ja omasta halusta kun on tulossa uintitehtävä. Ei ole uimataitoinen, kävi päiväkirjahuoneessa vielä puolituntia ennen päälähetystä. Äänestys on vain rahastusta.

Kaikki häädössä olijat kutsutaan pk-huoneeseen kertomaan fiiliksistään ennen päälähetystä, "kaksi tuntia aikaa"-kuulutuksen jälkeen.

Kun tehtävät on olleet tiedossa jo puoli vuotta sitten ja taloon on silti valittu uimataidoton asukas, niin onhan tuotannolla täytynyt olla myös suunnitelma siltä varalta, että Niko ei ole kertaakaan häädössä ekan kolmen viikon aikana. Nyt jää sitten vain näkemättä, mikä se B-suunnitelma olisi ollut (ehkä koutsin rooli kuten viime vuoden Cramoratatehtävässä Kimmolla, joka teloi jalkansa?)

Joo tuotannolla olis ollu liian suuri haaste löytää uimataitoista pa-ko laista. Noitahan hukkuu joka kesä uimarannoilla Suomessakin kun ovat lähtömaissaan tottuneet vaan kahlaamaan/kastautumaan uimarannoilla kaikki vaatteet päällä. USA:ssa noi on vesipuistoissakin t-paidat päällä 'uimassa'.

Vierailija
27933/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai samantyyppistä läppää, mitä heittävät Roope, Marko, Joel, Arttu. Pidät varmaan sitten Samin jutuista, kun hän ei läpällä heitä uhkauksia muiden hakkaamisesta, äärettömän mauttomia alapään juttuja joka saa muut hiljenemään myötähäpeästä. Arttu ja Joel haukkuivat Samin huumorintajuttomaksi. Sitä hän onkin ja eroaa selvästi muista, Nikon vastakohta.

En pidä kyllä Samistakaan. Minusta noiden kahden jutut ovat tasan yhtä lapsellisia ja mauttomia. 

Toisten huumori on enemmänkin tilannekomiikkaa hyväntahtoista kevyttä pilailua, mutta Nikon ja Samin jutut ovat tätä uhittelua ja retostelua ja hyväksynnän hakemista. 

Vierailija
27934/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut tykätä Sasasta. Hän vaikuttaa positiiviselta ja aidosti hyväsydämiseltä ihmiseltä, jolla vaan on valitettavan huono itsetunto. Sen takia tukeutuu koko ajan ympärillään oleviin ihmisiin ja hakee heiltä hyväksyntää. Jos Sasa olisi alkujaan ollut mökkiporukassa, olisikohan hänestä tullut esiin ihan erilainen puoli? Talossa kun oli heti alusta asti meikki- ja juorukerho, johon solahti osaksi.

Joelissa roikkuminen on kyllä rasittavaa katsottavaa, mutta Joel saa osittain myös syyttää itseään, kun pelaa tuollaista kylmää-kuumaa-kylmää-kuumaa sen sijaan, että johdonmukaisesti pitäisi kiinni siitä, että häntä ei kiinnosta. Kun bileyönä päätyivät ilman housuja peiton alle, niin sen jälkeen Joelin on vähän turha mussuttaa ilmaisseensa Sasalle, ettei ole kiinnostunut. Teot puhuvat enemmän kuin sanat.

En varsinaisesti toivo Sasan voittavan, mutta ennemmin voiton hänelle soisin kuin esim. Joelille, Artulle, OP:lle, Paulalle, Ellalle tai Katille. Jos joku noista olisi finaalissa Sasaa vastaan, pistäisin äänen Sasalle.

Vierailija
27935/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin, eiköhän tällaiseenkin olisi jo järjestely keksitty. Joku uinnin ylivalvoja-kierrosten laskija.

Tai ehkä kaikki ”ui” Felizan kanssa matalassa vedessä, mistäs näitä tietää.

Vierailija
27936/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Samia, että Niko varmasti putoaisi. Syy hänen haluamiseensa pois talosta oli käytös Samia kohtaan. Todella törkeä. Siis Sami ei ole suosikkini, mutta samoin kuin Minnan kohdalla en voi sietää kiusaajia, joten siksi halusin Nikon pois talosta. Turha, epäkypsä kilpailija. Epäkypsällä viittaan riitoihin mm. Paulan kanssa ja siihen, että kävi Samin kimppuun vaikka tämä provosoitui siitä jopa vaarallisen paljon. Jos on niin tyhmä, ettei tajua olla provosoimatta provosoitujaa, hänen on parempi lähteä.

Vierailija
27937/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artulla oli eilen iltakiukku tapakkapaikalla. Joel myötäili kaikessa. Välillä avautuivat pikkuisen Markolle, välillä OP:lle, mutta enimmäkseen jupisivat kahdestaan. Arttua suututti kun idioottikatsojat äänesti parhaimmat tyypin eli Nikon pois. Hänestä Samin olisi pitänyt lähteä. Tai kenen tahansa muun nimetyistä. Arttu läyhäsi Samista (haluaisi sanoa Samille painu vattuun, muttei kuulemma voi talossa niin sanoa) ja myös Roopen kovaäänisyyteen ja roolin vetämiseen viittaili. Ei kyllä jäänyt epäselväksi kenelle Arttu antoi pisteensä. Toivottavasti Joel ajattelee omilla aivoillaan, eikä jatkossa nimeä samoin kuin bestiksensä.

Lisäksi Arttua ärsytti asukkaiden feikkiempaattisuus. Myös Joelia ärsytti se, että nimetyksi joutuneita halaillaan, ei itse haluaisi sellaista. Sanoivat, etteivät aio todellakaan avautua talossa omista kipupisteistään, koska muiden empatiareaktiot on teatteria. Ajattelin, että tarkoittivat juuri talolaisnaisia (koska Kati ja Sasa heti ekana halailemassa), mutta ilmeisesti ei, kun luettelivat Sasan, Ellan ja Katin heille läheisimmiksi, joille avautuisivat, jos kaveruksista toinen lähtisi.

OP sanoi norppakaksikolle, että mökillä tunnelma oli aidompi, koska vieraskoreus oli karissut ja he pystyivät sanomaan toisilleen suoraan mitä ajattelivat, riidoilla ilma puhdistui. Sanoi ihmetelleensä ilmapiiriä, kun tuli taloon. Hänestä talolaiset ovat edelleen siinä vieraskoreusvaiheessa ja teatteri pystyssä.

OP oli samaa mieltä poikien kanssa Kessusta. Sanoi myös, että Ellassa häiritsee selän takana puhuminen (kuuli silloin kylppärissä kun Ella läyhäsi Sasalle Krissestä, ei tosin maininnut tätä) ja piti Ellan puhetyyliä hieman töykeänä, mietti onko rooli päällä. Arttu heti puolusti Ellaa, kehui ja sanoi, että heitä yhdistää loistava huumori. Joel sanoi, että hänelle Ella on vieläkin vähän etäinen. OP:n mielesta Ellan veli on niin hyvä tyyppi, että ei Ellakaan huono voi olla.

Vierailija
27938/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Samia, että Niko varmasti putoaisi. Syy hänen haluamiseensa pois talosta oli käytös Samia kohtaan. Todella törkeä. Siis Sami ei ole suosikkini, mutta samoin kuin Minnan kohdalla en voi sietää kiusaajia, joten siksi halusin Nikon pois talosta. Turha, epäkypsä kilpailija. Epäkypsällä viittaan riitoihin mm. Paulan kanssa ja siihen, että kävi Samin kimppuun vaikka tämä provosoitui siitä jopa vaarallisen paljon. Jos on niin tyhmä, ettei tajua olla provosoimatta provosoitujaa, hänen on parempi lähteä.

Niko ja Sami provosoivat toinen toistaan -- "Kyllä Nikon täytyy lähteä, kun on niin tyhmä, ettei tajua olla provosoimatta provosoitujaa. Sami on uhri, täytyy ymmärtää, ettei Sami voinut asialle mitään, hänen oli ihan pakko provosoida provosoitujaa."

Vierailija
27939/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi Joelin miekestä Kati on hänelle toiseksi läheisin, heti Artun jälkeen. Eka viikolla nimesi Katin. Luulin, että Joel olisi jo silloin hoksannut Katin kovan pelaamisen ja feikkiyden, mutta ilmeisesti ei. Kati on ehkä saanut puhuttua Joelin puolelleen? Eikös hän sanonut, että sai mm. opettajansijaisuudetkin puhumalla.

Vierailija
27940/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nauratti Paulan humalanukkuminen vessan lattialla vessapaperirulla päänalusenaan :D housuitta?

Tuli niin mieleen Kaverille ei jätetä- sarjan Pikkujoulut, jossa kaikilla PITI olla kivaa.

Ketju on lukittu.