Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Niko pärjää hyvin haastattelussa.
Niko ei ollut koskaan noin rauhallinen kuin nyt!
Laitoin äänen tulemaan Krisselle.
Mä en vaan käsitä, että Niko on 25-vuotias ja asunut 22 vuotta Suomessa. Käynyt koulunsa suomeksi ja silti on noin vahva aksentti....
Oikeus ja kohtuus olisi saada vähintään Sasa, mieluiten Ella tuolta ulos. Miksi se ei voi koskaan oikeasti tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Niko oli Krisselle varmaan läheisin talossa. Kuka muu äänesti Nikoa kuin Paula?
Sami antoi veljelle kaksi pistettä.
Kristiina koitti moneen kertaan halata ja lähestyä Nikoa tuossa lähtötilanteessa ja Niko näytti torjuvan joka kerran :(
Ihan väärä henkilö lähti. Nikolle antoi muutenkin vain kaksi ihmistä ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen vaimo Nikolla.
Aika kissa, jos oli se nainen minarissa...
Niko nimesi läheisimmäksi mm. Ellan ja Roopen. Voisko joku laittaa Nikolle sen klipin kun Roope kertoo Ellalle mitä Niko hänestä sanoi, katsotaan sitten muuttuuko tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen? Saiko Marko lopussa äänivyöryn ja eniten ääniä?
Se oli isku Sainiolle, joka halusi Markon ulos.
Roope odottaa uusia juhlia jos pääsisi taas pissittämään poikia. Kikkelin perään tuntuu olevan.
Kuka hemmetti äänestää Roopea. Millanen mielenterveyden häiriö pitää olla?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Nikosta. Harmi, että tippui.
Oon ihmetellyt miksei talossa oo ollu enemmän ei-syntyperäisiä suomalaisia. Niko oli hyvä valinta taloon.
Hintti hajoaa helpotuksesta. Naurettava pelle.
Nyt on paha, jos joutuvat oikeasti uimaan, kristiina ei halunnut mennä mökillä ollebkaan altaaseen. Tietääkö joku paremmin syytä?
Äää niko oli huippu. Nauroin sen jutuille eniten, mutta osasi se olla kyllä ärsyttäväki äkkipikaaisuudessaan PLUS että se on älykäs ja osaa keskustella tosi erilaisista jutuista kuin muut asukkaat (minna oli toinen).
Roope oli aluksi kiva, nyt sen naama v*tuttaa.
Markosta en oo saanu mitään irti. Jompi kumpi niistä ois voinu lähtee.
Mutta ehei....
Todella sääli että Niko tippui. Talo menettää PALJON
Tuo possunaamainen Sami oksettavine juttuineen olis saanut poistua. Juttunsa ei aikuisen miehen tarinoita. Kuka vie lapsensa tuon hoitoon päiväkotiin, kylmät väreet menee.
Hienosti leikattu Kessun kommentista, että Niko on mulle kuin veli :D