Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Roope on pohjimmiltaan ihan sydämellinen tyyppi, on vaan aika heikko itsetunto ja pelkää oman asemansa puolesta.
Hakee Ellasta turvaa, molemmilla samoja kiinnostuksen kohteita ja vähä "erilaisia". Roope aina vähä mukautuu samanlaiseksi kuin keskustelukumppani on.
Roopehan on esim. Markon kanssa tosi läheinen, Marko on aika johtavassa asemassa talossa. Varmasti tuo turvaa olla itsevarman ja vahvan miehen kaverina. Eilen illalla nii onnellisena oleskeli Markon kainalossa.24/7 seuranneena Roope on todella sydämellinen tyyppi eikä todella hauku selän takana. Esim. Ella on yrittänyt häntä provosoida häntä enemmänkin haukkuu toisia, mutta Roope ei lähde mukaan siihen. Mökillä myös sanoi toisille useampaan kertaan, että ketään ei haukuta eikä kiusata. Lammasviikko oli huono kaikille mökkiläisille, myös Roopelle ja Sami kävi hänen hermoilleen, ja syystäkin.. Minnaa puolusti koko ajan, kun Sami haukkui Minnaa joka käänteessä. Muutenkin Roope on sovittelijana toisten riitojen välissä.
Nyt on kyllä pikkasen vahvat Roope-lasit silmillä. Myöskin 24/7 seuranneena ja alun perin Roope-fanina: onhan Roope ollut mukana tuossa Krissen dissaamisessa. Eilenkin kun Ella sanoi Krissen toimintaa vammaiseksi, niin nauroi mukana. Ei yleensä ole se, joka ekana aloittaa, mutta ihan yhtä lailla on mukana. Oli silloin Kessu+Paula-läpässäkin mukana, vaikka yritti pestä itsensä siitä puhtaaksi, ja navetan aikana se oli useimmiten Roope, joka aloitti Kessun haukkumisen, kun tämä ei ollut paikalla.
Roope on täysillä mukana, mutta kuten aiemmin nähtiin sysää syyt täysin muiden niskoille. Vastenmielinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäkää tämän hetkiset asukkaat älykkyysjärjestykseen, tyhmimmästä älykkäimpään.
Tässä oma arvioni:
Sasa, Ella, Kati, Timo, Paula, Sami, OP, Roope, Marko, Arttu, Kristiina, Niko, Joel.
Sasa, Ella, Timo, Arttu, Paula, Roope, OP, Sami, Joel, Kati, Marko, Niko, Kristiina,
Riippuu millaista älykkyyttä tarkoitetaan; yleissivistystä, sosiaalista älykkyyttä /empaattisuutta vai mitä. Noista eniten tuolla vaikuttaa sosiaalinen älykkyys, sosiaaliset taidot ja kyky huomioida muitakin kuin oma napa yms
Mutta jos nuo kaikki yhteensä niin:
Ella, Sasa, Arttu, Joel, Sami, Kristiina, Timo, Paula, Op, Kati, Marko, Niko, Roope.
Roopen nostaa ykköseksi sosiaaliset taidot, se miten välittää ihmisistä, kyselee onko kaikki ok, lohduttaa jos jollain paha mieli, osaa ajatella asioita kaikkien kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse kertoi tupareissa että oli ensin puolisonsa kanssa parhaita kavereita kasi-ysiluokalla, alkoivat sitten seurustelemaan. Missä vaiheessa hänestä tuli bi?
Aina ollut. Tykkää myös tytöistä, mutta on nyt heterosuhteessa, haittaaks se?
Ei todellakaan haittaa. Mietin vain milloin ehti olla bi, ehkä seiska-kasilla. Vai onko tykännyt tytöstä ollessaan suhteessa pojan kanssa. Vai aloittiko seurustelut esim seiskalla.
Siis millä tavalla "ehti"? Kai ymmärrät, että heterous, lesbous tai bisseys ei vaadi mitään aikaa ja toimintaa. Sama jos kysyisit, milloin Sami ehti olla konservatiivi, kun on ollut päiväkodissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami voi ihan hyvä olla ns. tämän kauden Ville, se aina nimetään mutta sitä ei saada häädettyä.
Toki Samissa ja Villessä eroa on kuin yöllä ja päivällä niin ei suoraan verrattavissa. Ville oli enemmän tolkun kaveri Samista olen saanut vaikutelman että kaikki mitä hän talossa puhuu on väritettyä totuutta.
Mitenhän olisi pärjännyt esim. uskontoaiheisessa keskustelussa Minnan kanssa - paljonko olisi ollut tietoa ja paljonko mutua?
Tästä tuli mieleen, että Sami saattoi kokea Minnan tietynlaisena "uhkana". Paljon omistautuneempi ja ehkä myös ymmärtävämpi uskonnon suhteen kuin Sami itse. Jos keskustelut olisivat menneet syvemmälle, olisi Minna saattanut vahingossa paljastaa kuinka pinnallinen Samin uskonnollisuus oikeasti onkaan. Sami myös vaikuttaa vähän ihmiseltä, joka ei tykkää jos joku on häntä taitavampi/parempi/omistautuneempi jne. Ehkä samasta syystä välttelee vahvatahtoisempia ja maskuliinisempia ihmisiä, koska ei halua olla alakynnessä tai näyttää heikolta. Marko näin esimerkiksi on luonteeltaan kohtuullisen pehmeä ja lempeä verrattuna vaikka Nikoon tai Ellaan. Artun maskuliininen olemus saattaa myös "pelottaa".
Tässä jutussa voi olla varmasti jotain perää, pelkää että hänet tullaan jyrämään henkisesti vahvojen ihmisten toimesta.
Mutta en sitten ymmärrä, miten Sami lähestulkoon palvoo Markoa. Markohan on varmaan kaikista asukkaista vahvatahtoisin oikeasti.
Siksi koska Marko on reilu ja henkisesti se "alfa". Sami on Markon suojeluksessa tai ainakin Sami tietää, että hän voi turvautua Markoon eli luottaa MArkon hyvyyteen. Muihin Sami ei luota. Markohan kyllä tietää Samin juttujen olevan ihan huuhaata, mutta antaa Samin huseerata. Tämän olen nähnyt ihan koulussa. Marko on se suosittu kaikkien kaveri, jota kukaan ei kiusaa ja joka ei itse kiusaa. Sami on kiusattu joka saa Markosta suojelian. Samin on turvallista "egoilla" koska muut ei Markon takia viitsi kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse kertoi tupareissa että oli ensin puolisonsa kanssa parhaita kavereita kasi-ysiluokalla, alkoivat sitten seurustelemaan. Missä vaiheessa hänestä tuli bi?
Aina ollut. Tykkää myös tytöistä, mutta on nyt heterosuhteessa, haittaaks se?
Ei todellakaan haittaa. Mietin vain milloin ehti olla bi, ehkä seiska-kasilla. Vai onko tykännyt tytöstä ollessaan suhteessa pojan kanssa. Vai aloittiko seurustelut esim seiskalla.
Itse olen bi vaikka olen ollut vain yhdessä pitkässä suhteessa miehen kanssa ja olen yhä. Kyllä minä silti tiedän mistä ja kenestä kiinnostunut seksuaalisesti
Typerin ryhmä oli se Sinin Silsa :D!
Marko sais lähteä komentelemasta. Sietämätön tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Kristiinan puoliso on vaalea 180cm nuorimies, harrastanut salilla käymistä.
Että sen läyhäämisen Kristiinan lespoudesta voi nyt vallan lopettaa.
Juuri kertoi puolisostaan.
Mutta Kristiinan puoliso voisi yhtä lailla olla nainen, koska Kristiina on bi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäkää tämän hetkiset asukkaat älykkyysjärjestykseen, tyhmimmästä älykkäimpään.
Tässä oma arvioni:
Sasa, Ella, Kati, Timo, Paula, Sami, OP, Roope, Marko, Arttu, Kristiina, Niko, Joel.
Sasa, Ella, Timo, Arttu, Paula, Roope, OP, Sami, Joel, Kati, Marko, Niko, Kristiina,
Riippuu millaista älykkyyttä tarkoitetaan; yleissivistystä, sosiaalista älykkyyttä /empaattisuutta vai mitä. Noista eniten tuolla vaikuttaa sosiaalinen älykkyys, sosiaaliset taidot ja kyky huomioida muitakin kuin oma napa yms
Mutta jos nuo kaikki yhteensä niin:
Ella, Sasa, Arttu, Joel, Sami, Kristiina, Timo, Paula, Op, Kati, Marko, Niko, Roope.
Roopen nostaa ykköseksi sosiaaliset taidot, se miten välittää ihmisistä, kyselee onko kaikki ok, lohduttaa jos jollain paha mieli, osaa ajatella asioita kaikkien kannalta.
Et tajua höykäsenpölähdystä mitä älykkyys on, se ei ole mitään luonnejuttuja yhtään vaan potentiaali ratkoa ongelmia eri seteissä.
Vierailija kirjoitti:
Joel sanoi että tänään ollut sellainen päivä kun on tehnyt mieli vain maata.
Öööö no mitäs muuta sä olet tehnyt?
Onko Arttu edelleen kylpytakissa?
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel sanoi että tänään ollut sellainen päivä kun on tehnyt mieli vain maata.
Öööö no mitäs muuta sä olet tehnyt?
Onko Arttu edelleen kylpytakissa?
Ei sentään enää, Joelin kanssa laittoivat mustat kauluspaidat illan lähetystä varten
Ketkä talossa muodostavat vahvoja liittoja/kaverisuhteita keskenään?
ainakin
-Sasa-Ella-Roope
-Arttu ja Joel
Ketkä muut? Vai seilaako loput vähän siellä sun täällä?
Lipevyys ei ole sosiaalisia taitoja vaan manipulointitaitoja. Roope ja Kati ja Ella ovat tällaisia. Syömishäiriöiset ovat aina manipulaattoreita.
Vierailija kirjoitti:
Sasa on oikeasti kaunotar , 30 kg hoikempana ihan kuumin.Todellea sievä.
Sasalla on tosi kauniit kasvonpiirteet ja ihanat silmät. On mun mielestä ihan nätti nytkin ja jos itse viihtyy tuossa painossa, niin sitten viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen? Etenisitkö kronologisesti, niin ymmärtäisin mitä milloinkin on tapahtunut.
Milloin Kristiina oli poissa pitkään?
No sen jälkeen kun Timo kosketteli känniyönä. Oli petistään poissa ja pitkään. Markohan oli ärähtänytkin Timolle että Jätä se rauhaan!
.
Kristiina kävi kylpyhuoneessa pesemässä meikit ja keittiössä juomassa vettä, otti myös vesilasillisen mukaan makuuhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sasa on oikeasti kaunotar , 30 kg hoikempana ihan kuumin.Todellea sievä.
Sievä nimenomaan, ei kaunotar millään tavalla. Nöpönenä ja muutenkin pehmoiset piirteet.
Älykkyyden huomaa sopeutumiskyvystä ja OP on erittäin sopeutuvainen kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo itse menisi taloon ja nukkuisi turvassa ja joku setä alkaisi lääppiä naamaa niin olisi järkytys. Sit kelaisit sen teon kännin piikkiin jotenkin mutta setä kysyykin kahden kesken: Ei kai sua pelota jäädä yksin...niin olisin jo paniikissa.
Timohullu feministi raivoaa täällä näköjään edelleen.
Joo, selkeästi mt-tapaus. Jättäkää huomiotta.
Joö ignoorataan vain, antaa yksinään riehua, jos siitä tulee parempi olo. Trollia ei pidä ruokkia.
Mitä Roope kyynelehtii. Täytyykö olla palvelijan asussa koko aika myös lähetyksen alkaessa.
Toi viime numero on siis tää mikä pitää laittaa että viesti menisi läpi, sori siitä ei liity Äo hon.
OP on oikeasti älykäs, ja se tiedetään.