Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Muut vääntää susheja ja samalla Ella kertoo vieressä kuinka puhdistaa peräsuolensa seksiin, voi pyhä jyssäys!!
Eetulla sairaat puheet ruokaa laittaessa, siis tilannetaju 100/100.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi kristuuna on tissiliiveisillään. Noloa.
Ihan kännissä taitaa jo olla. Eihän toi tarvitse kuin yhden tölkin ja on tillintallin.
Ei se oo enää Kristuuna, vaan Naughtiina heti kun se saa viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko tuo Ella ihan oikeasti, ettei gynekologikaan erota biologista vaginaa ja transnaisen vaginaa? Onko se tosissaan?
Ymmärsin, että tarkoitti, ettei päälle päin erottanut, mutta sitten sisätutkimuksen aikana huomasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskaltas panna tota kristiinaa.
Taitaa olla aikamoinen komentelija ja besserwisseri.Näyttää ihan siltä että harrastaa bondagea tai s&m juttuja. Vois tulla alistamaan mua.
Minä alistaisin ja viskoisin tuota kääpiötä eri asentoihin, mutta en uskalla siksi, että näyttää lapselta. pitäisi näyttää syntymätodistus ja passi.
Muuten kyllä tota vihapanisin, jos siis oisin mies.
Olet kyllä ihan tarpeeksi mies, kun puhut tuollaisia juttuja.
No kuvitteletko että naiset ajattelee kaiken aikaa vain perhosia ja kukkasia.
Ajatteletko itse, jos siis olet nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ella sitten päätti kertoa suolihuuhtelusta sushinkäärimispisteessä. Ja heilautti tukkaansa sen jälkeen.
Kuuntelin mielenkiinnolla. Yhtä hyvä neuvomaan kuin Krisse.
Saimme juuri kuulla Ellan vinkit anaalihuuhteluun ruokapöydän äärellä. Kiitos tästä.
Oopeen pinnat laski, sanoi heti tienneensä Minnan nähdessään että ei tykkää tästä. Mikä mies tommonen on! Unohtanut jo että kamerat kuvaa. Ohjaaja siirsi muualle kun nuo ääliöt rupes arvostelemaan muita...
Kristiina on talon todellinen emäntä, muista ei oo mihinkään. Hyvä Krisse!
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi kristuuna on tissiliiveisillään. Noloa.
Ihan kännissä taitaa jo olla. Eihän toi tarvitse kuin yhden tölkin ja on tillintallin.
Krissehän painaa muistaakseni 25 kiloa. Vai oliko 35 kiloa, mutta 45 kiloa korkeintaan jos totta puhutaan. Todella kevyt ihminen joka tapauksessa. Noin pienellä naisella nousee helposti hattuun. Sanoi myös juurikin, että avaa illan toisen juoman. Tulee kyllä olemaan melko humalassa 5 juoman jälkeen :D.
Säälittää jo valmiiksi Niko, kun se varmaan joutuu häätöäänestykseen (Samin kanssa) ja taas suree, ettei kukaan tykkää hänestä. Nikon kovaääninen paasaus historiasta osui ehkä huonoon paikkaan juuri ennen nimeämisiä.
Noilta unohtuu täysin, että pitäisi juhlia tupareita, eikä vain alkaa syömään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskaltas panna tota kristiinaa.
Taitaa olla aikamoinen komentelija ja besserwisseri.Näyttää ihan siltä että harrastaa bondagea tai s&m juttuja. Vois tulla alistamaan mua.
Minä alistaisin ja viskoisin tuota kääpiötä eri asentoihin, mutta en uskalla siksi, että näyttää lapselta. pitäisi näyttää syntymätodistus ja passi.
Muuten kyllä tota vihapanisin, jos siis oisin mies.
Olet kyllä ihan tarpeeksi mies, kun puhut tuollaisia juttuja.
No kuvitteletko että naiset ajattelee kaiken aikaa vain perhosia ja kukkasia.
Ajatteletko itse, jos siis olet nainen?
Kääpiöksi haukkuminen ja ”vihan**siminen” on täyttä ylispoikakieltä.
Eikö juntti-Paula ole syönyt koskaan sushia aiemmin? :O
Ruokapöydässä yksi tissiliivit päällä... huokaus.
Järkyttävän näköstä ku botoxturpa yrittää syödä. Kun toi suu ei vaan liiku normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Eikö juntti-Paula ole syönyt koskaan sushia aiemmin? :O
ei ole moni muukaan tuolla.
enkä minäkään, enkä aio syödäkään.
Vierailija kirjoitti:
Oopeen pinnat laski, sanoi heti tienneensä Minnan nähdessään että ei tykkää tästä. Mikä mies tommonen on! Unohtanut jo että kamerat kuvaa. Ohjaaja siirsi muualle kun nuo ääliöt rupes arvostelemaan muita...
O-P kertoi ensivaikutelman olleen ei-niin-ok, mutta O-P on päättänyt antaa kaikille yhden mahdollisuuden, joten jäi Minnan suhteen odottavalle kannalle, mutta kun mistään ei tullut mitään, hän totesi, että ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Saimme juuri kuulla Ellan vinkit anaalihuuhteluun ruokapöydän äärellä. Kiitos tästä.
Ei ollut ruokapöydän äärellä. Miksi pitää vääristellä?
Tekisi sitten vaikka ohmimakkaraa. Sen luulisi osaavan. Toki niksinsä senkin valmistuksessa ettei tule kyrsästä kitkerää.