Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Katin alkoholin välttely on naurettavaa. Pelkää että hänen täydellinen itserakentaman BB-persoonsa ei pysy roolissaan. Tietäisipä Kati vain että hänellä ei erityisemmin kannatusta talon ulkopuolelta löydy.
Tuskin juopottelu tekee hyvää MS-tautia sairastavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risse keitti kaikki riisit. :D Ihan vatusti riisiä. 2 isoa kattilaa. Varmaan menee yli puolet hukkaan. Eikä riisi edes kauaa säily.
Jääkaapissa säilyy huomiseen. Voi syödä esim paistettuna riisinä.
Hyvin säilyy pari päivää tuolla. Itse käytän 3-4 päivää mutta tuolla se voisi olla ns liikaa.
Ei riisiä saa lämmittää uudestaan. Siihen muodostuu bakteeria uudelleenlämmityksessä ja säilytyksessä.
Evirasta löytyy tietoa.
Entäs riisipiirakat?
Ja mäkin olen aina syönyt valmismaksalaatikkoa väärin, lämmitettynä. Pääasiallinen raaka-aine kypsennetty riisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kaatoi alkoholit lattialle.
Vahingossa putosi lasinen pullo.
Minä en ymmärrä näitä Sasan vihaajia. Hän on minun lemppari ja jättäisi todella ison kolon taloon jos joutuisi ulos. Ei ehkä voittajamatskua kummiskaan mutta aidoin ja inhimillisin. Oli ihana kuinka hän sanoi Kristiinallekin esim että ei se piereskely haittaa kaikki me sitä täällä tehdään. Todella lohduttava ja selkeästi porukan liima. Sasa ja Marko ovat kuin sama ihminen eri sukupuolissa. Ja se hänen ääni ja nauru mitä on paljon parjattu, minusta päinvastoin ovat aivan ihanat! Todella näyttävä ja elämäniloinen ihana nuori nainen.
Lasten mehuhetki
alkoi ikävästi
Big Brother pihtaa
juomatarjontaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/nenä, no ainakin naiset tulee känniin. Tai ainakin alle 70 kiloiset.
Painan 70 ja ei viidestä tule kuin kevyt pikku nousis. 8 niin alkaa tuntua Jumalalta ja 10-12 niin on reippaassa muttei kantokunnossa.
Autocorrect hemmetti, alkaa tuntua humalalta piti lukea...
Katin mieleen ei ollut pullometsästys , sysäsi Ellan pois tieltä. Pöydälle ois kannattanut tehdä reunat jotta pullot ois voinut vaan sysätä siihen.
Ton Krissen pitäis tulla pois tuolta keittiöstä. Pilaa kaikki ruuat. Ja miksi Ellan kaurapaistos on vihreää?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä Sasan vihaajia. Hän on minun lemppari ja jättäisi todella ison kolon taloon jos joutuisi ulos. Ei ehkä voittajamatskua kummiskaan mutta aidoin ja inhimillisin. Oli ihana kuinka hän sanoi Kristiinallekin esim että ei se piereskely haittaa kaikki me sitä täällä tehdään. Todella lohduttava ja selkeästi porukan liima. Sasa ja Marko ovat kuin sama ihminen eri sukupuolissa. Ja se hänen ääni ja nauru mitä on paljon parjattu, minusta päinvastoin ovat aivan ihanat! Todella näyttävä ja elämäniloinen ihana nuori nainen.
Eikä perkele tajua että joelia EI KIINNOSTA !!
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä nähdäänkö Jopen "kuuluisaa" silmämiestä.
Olisihan se mukava nähdä, mutta riippuu täysin siitä antaako Big Brother asukkaille illan aikana lisää juomaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Hank3 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos illan aikana ei tule enempää juomia niin ihan turhaa koko touhu. Suoranaista vittuilua jos kaikki juoma on todella tuossa.
Jep, Ja ei tuo kalja oo alkoholia. Miksi ei tuu viskiä ja koskenkorvaa ??
Koskenkorvaa ei taloon saada, koska Kessu on suututtanut Ilmajokiset pilkkaamalla heitä.
Mitä ne pienistä suuttuu 😂
Kalja on elintarvike. Viina on kunnon ryyppäys juomaa !! Leijonaa, kossua ja tapioo !!
Vierailija kirjoitti:
Tuo Katin alkoholin välttely on naurettavaa. Pelkää että hänen täydellinen itserakentaman BB-persoonsa ei pysy roolissaan. Tietäisipä Kati vain että hänellä ei erityisemmin kannatusta talon ulkopuolelta löydy.
Nimenomaan itserakentama! Siinä ei ole markkinointitoimistoa käytetty. Hyvä niin.
Ja eikös Sasa tullut just keittiöön syömään nakkipiiloja ennenkuin muut tulevat pihalta, ihme muikkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee tunne että pelkääkö kuorensa rikkoo tuvan jos ottaa alkoholia, ettei pysykään enää niin positiivisena?
Vai onko lääkitys sellainen ettei sovi alkoholin kanssa?
Miksi pitää juoda alkoholia varsinkin kun on MS tauti??? Itse en oo ottanut pisaaraakaan tänä vuonna. Ei oo mitään sairautta.
Jotenkin tulee tunne että pelkääkö kuorensa rikkoo tuvan jos ottaa alkoholia, ettei pysykään enää niin positiivisena?
Vai onko lääkitys sellainen ettei sovi alkoholin kanssa?