Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati on jotenki kauhean muodollinen kokoajan, johtuuko se vaan siitä että ajattelee että miltä näyttää ja vaikuttaa ulos päin?
Kuvittelee olevansa joku suosikki, mutta ei todellisuudessa anna mitään ohjelmalle.
Mua ei haittaa et Kati on hirveen touhukas, energinen, käyttää hattuja, mutta sellanen itsetietoisuus ja muodollisuus ärsyttää.
Ei oo yhtään sellasta säröä tai särmää, kauheen tasapaksu suorittaja koko ajan.Kati on kuulemma vuosia valmistautunut olemaan BB ssä eli lukenut ja opiskellut kaikki mahdolliset kikat.
Se ei riitä. Persoona??????? Jne
Pönttö täytyy vetää ja suihkuttaa ettei jää likaiseksi.
Oon kyllä pettynyt mökkiläisten "panokseen" :( Tuosta voisi leikkimielisyydellä ja mielikuvituksella saada todella hauskan tehtävän, mutta tuo jatkuva valittaminen, märiseminen ja vaakatasossa vetelehtiminen luo niin masentuneen ilmapiirin, että se välittyy ruudun toisellekin puolelle. Eihän noi mökkiläiset muuta tee kuin hoe "huomenna loppuu"-mantraa. Toisaalta BB:ltä aivan aliarvoinen suoritus, kun ei anna noille mitään tekemistä, eikä edes eläimille kuvauksia lajityypillisestä käyttäytymisestä. Nyt maatalousmarkkinat, kilpailut tai eläinten vallankumous kehiin, ei tätä kestä katsoa ja alkaa vain itseäänkin v*tuttaa.
Roope peilailee itseään luomiväripaletin peilistä ja huokaisee laulaen: "Mun elämä... milloin siitä tuli näin... hiiiirveä?".
No lähdepäs Roope kotiin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon miljoonan ilmeen Minna, en ole vielä nähnyt mitä meemejä musta on tehty", näin Minna kuvaili itseään.
Minusta taas Minna oli melko ilmeetön. Useimmiten se suupielet alaspäin tai viivana -perusilme kasvoilla.
Minna on jo potkittu ulos talosta. Nyt me vihataan Roopea. Ihan tiedoksi vaan.
Tuskin kukaan vihasi Minnaa, hän oli vain raskas tyyliltään. Roope sen sijaan oli aluksi vetoava tyyliltään, mutta paljastui sisimmältään vastenmieliseksi mulkeroksi. Ja Ellan kanssa on juttuineen jotain käsittämätöntä tuubaa.
Minä en vieläkään näe Roopea vastenmielisenä mulkerona. On vain hiton tylsistynyt, turhautunut, kettuuntunut ja väsynyt. Enkä oikeasti ihmettele. Minä sentään katson vain kotonani tuota loputonta tylsyyttä ja sekin saa minut välillä ärsyyntymään. Hajoaisin täysin, jos olisin itse tuolla.
onhan se ymmärrettävää että mökkiasukkaat on olleet kovilla, puuvessa jotain karmeeta. Sitten olla haisevassa nikkumatilassa ja nyt navettatiloissa eläiminä. Alentavaa. Ei yhtään hauskaa. Ei ihme jos Roope ei diggaa. Talolaiset pitäisi laittaa myös koetuksille tosissaan, vuorostaan mökille edes klomeksi pvää ja sitten yhdistyä.
"Alentavaa".. hahahahaha. Kuule pelkästään se että menee tohon ohjelmaan, alentaa ihmisen arvon muiden silmissä hyvin alas, se on aivan sama mitä tuolla tehdään.
Mitä alentavaa sitäpaitsi tossa tehtävässä on sen paremmin kuin muissakaan, ihan tyhmiä noi kaikki tehtävät on tuolla aina, ei mua kiinnosta kuka ne voittaa tms, seuraan itse vain mitä noi juttelee ja kuka tulee kenenkin kanssa toimeen yms. Ihan sivuseikka noi tehtävät, katsooko joku oikeasti niitä että kuka tekee mitäkin oikein ja väärin ja kuka voittaa?? Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Kati on jotenki kauhean muodollinen kokoajan, johtuuko se vaan siitä että ajattelee että miltä näyttää ja vaikuttaa ulos päin?
Kuvittelee olevansa joku suosikki, mutta ei todellisuudessa anna mitään ohjelmalle.
Mua ei haittaa et Kati on hirveen touhukas, energinen, käyttää hattuja, mutta sellanen itsetietoisuus ja muodollisuus ärsyttää.
Ei oo yhtään sellasta säröä tai särmää, kauheen tasapaksu suorittaja koko ajan.
Kristiina perusteli Minnan nimeämispisteitä sillä, että on niin diplomaattinen jutuissaan. Antaakohan Krisse jatkossa Katille pisteitä, koska Katikin puhuu ympäripyöreitä ja varoo sanomisiaan..?
Siinä noi talolaiset nyt rouskuttaa omenoita ulkona, kyllä niitä voisi noille elukoillekin viedä, kaikki muut eläimet noista syö omppuja ihan mielellään paitsi koira.
Eihän noi itsekkäät plösöt mitään jaa.
nenäsuuvammanen korgi on irrottanut saparonsa.
Pakko laittaa äänet pois, kun Roope on näköjään eilisen norsun annelipäivänsä jälkeen kerännyt voimia.
Miks nuo talolaiset ei halua olla eläinten kans?
niko pitelee korviaan synkkänä kun roope tekee äänenavausta, suhisee pärisee yms.
Nikolla on sormet korvissa. Roope on tosi ärsyttävä kirkuja.
Kelasin 24/7:aa katsoakseni sen kohdan, jossa Timo tuli esittäytymään eläimille. Oonkohan jossain ihmeellisessä herkässä tilassa, kun meinasin ihan liikuttua kuunnellessani Timon juttuja. Eläinystävänä arvostan kovasti.
Odotan, että Kristiina ja Timo pääsee juttelemaan öttiäisistä yms. Ja kaikkien muidenkin keskusteluja. Toivottavasti mökille ei enää palata viikkotehtävän päättyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botox Finland Perkele
https://open.spotify.com/track/35HWaL1fUuMsDJAwmkaEf9?si=R1MNqukCSSiDHc…
Kovaa!
Lähiöbotox on kyllä loistava. Onkohan BB-talossa Botoxin kuuntelijoita?
Vierailija kirjoitti:
Siinä noi talolaiset nyt rouskuttaa omenoita ulkona, kyllä niitä voisi noille elukoillekin viedä, kaikki muut eläimet noista syö omppuja ihan mielellään paitsi koira.
Eihän noi itsekkäät plösöt mitään jaa.
Koiratkin rouskuttaa omenoita, jos ne on vähän pehmenneitä, sellaisia maahan tippuneita. Tekee hyvää suolistolle, niin kuin heinäkin välillä
Ihmettelen kyllä miten nimeämiset hoidetaan tällä viikolla. Olisi kyllä epäreilua, jos talolaiset saa nimetä myös mökkiläisiä, joita eivät edes tunne (lähes koko viikon puhumiskielto).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, vetää hormoniakin toi lapsi, ja vielä turhaan. :(
Tämä ei siis ole vittuilua eikä provoamista, jotenkin hirvittää.
Ja miksi kaikille naispuolisille tyrkytetään e-pillereitä, minäkin kun olin teini 80-lyvun lopussa, niin kaikki kaverit söi niitä kuin leipääö.. ihmettelin, en sanonut mitään, en varsinkaan etten itse sellasia napsi, tuntui että ne kuvittelivat että se kuuluu ihan automaattisesti alkaa niitä popsia kun on menkat alkaneet. Huhhuh. Koulutertkkaritkin vois vähän miettiä.Joillain naisilla on hyvin voimakkaita kuukautiskipuja ja e-pillereiden syönti voi auttaa tilanteeseen ja helpottaa oloa.
ehkäisy kannattaa hoitaa, kierukkaa ei suositella neiti ihmisille joilla ei oo lasta.
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sasa on uskomattoman ärsyttävä takiainen, vähemmästäkin tulee vainoharhaiseksi. Eikö toi pirun BB vois puuttua tohon henkilökohtaisen rajan jatkuvaan rikkomiseen kun kaikki näkee ja kuulee tilanteen. Joel toistuvasti sanonut ääneen ettei halua Sösön läheisyyttä ja lääppimistä.
Niiin päästäkää se Arttuun ihastunut kaappihomo jo rauhaan!!!! Päästään sitten seuraa Joelin rakkaustarinaa, jossa Joel vonkaa Arttua ja Arttu vuorostaan bb:tä päästämään rauhaan Joel valaasta.
Miksi sasa nähdään valaana, kun Joel on varsinainen itse emäryhä?!
Joel on vain isoluinen, eli tanacca 😁
Eli lihava. Naisten pitäisi kaikki olla jotain naruja mutta mies läskeineen on tietysti vain "isoluinen".
Jos ei tuolta seuraavaksi tipu joku äijistä niin voidaan todeta tän maan olevan täynnä piilohomoja. Ihaillaan toisia äijiä vaikka ois kuinka sikoja. Sen kertoo jo edelliskaudella valittu voittaja.
Toihan oli sarkasmia, että joel on vain isoluinen...tanakka.
Sen olen oppinut, että BB:tä katselee enimmäkseen tosikot. Ja tosikot ovat keskimääräistä vähä-älyisempää sakkia.
Ehkä pitää siirtyä takasin brittikomedioiden pariin ja jättää tämä paska reality.. sananmukaisesti paska, jos kessun housuja miettii.
Vierailija kirjoitti:
Pönttö täytyy vetää ja suihkuttaa ettei jää likaiseksi.
Miksi joka asiasta on tarve läyhätä selän takana ja tässäkin tapauksessa nolata julkisesti. Miksi ei voi yksinkertaisesti ottaa puheeksi, niin harmitusta aiheuttava asia korjaantuu pienellä vaivalla.
Siedän jopa enemmän viiruja pöntössä kuin kiusaamista ja seläntakan ahaukkumista. Toinen on kuitenkin luonnollinen ruumiintoiminto, toinen ei ja siitä voi jättäytyä sivuun halutessaan.