Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Täytyy sanoa, että iltalehti kirjotti aika Sami vastasen tekstin. Kun päivälehti kirjottaa tuollasen, niin herää kysymys, että yrittääkö ne savustaa nyt Samin ulos?
Kyllä jos mökkiläiset joutuu äänestykseen, niin Ella tai Roope voi lähtee ensin.
Ihan puhdasta kiusaustahan tää kakkakeskustelu. Kuinka moni on joskus unohtanut raidat pönttöön tai jättänyt wc:n vahingossa vetämättä.
Kati on jotenki kauhean muodollinen kokoajan, johtuuko se vaan siitä että ajattelee että miltä näyttää ja vaikuttaa ulos päin?
Kuvittelee olevansa joku suosikki, mutta ei todellisuudessa anna mitään ohjelmalle.
Mua ei haittaa et Kati on hirveen touhukas, energinen, käyttää hattuja, mutta sellanen itsetietoisuus ja muodollisuus ärsyttää.
Ei oo yhtään sellasta säröä tai särmää, kauheen tasapaksu suorittaja koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ketään voi kiinnostaa noin paljon kenenkään pierut tai kalsarit? Miksi ihmeessä koirapukuun olisi tullut ripulia ja miksi hänellä ei olisi siellä alushousuja välissä ja miksi ihmeessä ei osaisi ihan itse mennä pesulle ja pesemään sitä pukua?
Sinulta on tainnut mennä ohi Samin paskaiset Star Wars -kalsarit sekä yöllä kuuluneet märiltä pieruilta kuulostaneet äänet, joista nyt heitetään vitsiä :D
Niin? Kysyinkin, miksi ketään kiinnostaa ja miksi ihmeessä hän ei osaisi ihan itse pestä, jos sinne nyt jotain likaa olisi tullutkin.
nO KUN EI SELVÄSTI OSAA KÄSISUIHKUA KÄYTTÄÄ.
Varmaan koirapukukin lemuaa jo kakalta.
Vierailija kirjoitti:
Kati on jotenki kauhean muodollinen kokoajan, johtuuko se vaan siitä että ajattelee että miltä näyttää ja vaikuttaa ulos päin?
Kuvittelee olevansa joku suosikki, mutta ei todellisuudessa anna mitään ohjelmalle.
Mua ei haittaa et Kati on hirveen touhukas, energinen, käyttää hattuja, mutta sellanen itsetietoisuus ja muodollisuus ärsyttää.
No mitäs jos hän nyt vain oikeasti sattuu olemaan tuollainen. Eipä tuolla esimerkiksi Joelissa ja Sasassakaan hirveästi särmää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Sami käynyt pesulla ollenkaan..
meinaa viime yönä tuli taatusti housuun,sen verran kovat plörinät oli kun nukkui?kyllä sitä herää jos on vessaan asiaa. Tänään koiruli pesuun ja puhtaat alkkarit. Eikö ne ota mukaan kymmeniä alkkareita. Ettei tarvi rantupöksyissä olla.
Missä pinkissä kuplassa sinäkin elät.
Ei oo aluspöksyt loppuneet koskaan. Aina on ollut puhasta pantavaa. Alkkarit😂😂😂 . Eli eikö tuolla oo varautuneet useisiin pöksyihin. Nikokaan ei voinut mennä saunaan. Oliko pöksyt likaiset.
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kristiinan avopuoliso mies vai nainen?
Tyttö.
Mistä tää tieto?
Luulen, että arvaus tytöstä tulee siitä kun Kristiina on sanonut olevan biseksuaali ja puhuu poikaystävän sijaan kumppanista. Mutta käyttää kyllä e-pillereitä niin tiedä sitten. Voi niitä käyttää muuhunkin kuin ehkäisyyn, esim iho ongelmien hoitoon.
Niin tai näin, mitä se kenellekään muulle kuuluu, hän saa onneksi seurustella vapaassa maassa kenen kanssa haluaa, toisin kuin jossain ei sivistysvaltioissa.Voi luoja, vetää hormoniakin toi lapsi, ja vielä turhaan. :(
Tämä ei siis ole vittuilua eikä provoamista, jotenkin hirvittää.
Ja miksi kaikille naispuolisille tyrkytetään e-pillereitä, minäkin kun olin teini 80-lyvun lopussa, niin kaikki kaverit söi niitä kuin leipääö.. ihmettelin, en sanonut mitään, en varsinkaan etten itse sellasia napsi, tuntui että ne kuvittelivat että se kuuluu ihan automaattisesti alkaa niitä popsia kun on menkat alkaneet. Huhhuh. Koulutertkkaritkin vois vähän miettiä.
Eipä ihme kun rintasyövät räjähtäneet käsiin.e.pilleriä suuhun, tamponeja pilluun ja laastari nenään, näin tämä lapsi-kristiina varmaan näkee elämänsä naisena. Niin ja tietysti gynekologilla nämä tämmöiset lampaat juoksevat myös alvariinsa "kun kuuluu", ja vtut kuuluu. En minä korvalääkärilläkään ramppaa ellei ole vikaa korvassa.
Helvetti että ÄLLÖTTÄÄ TÄMÄ TEENNÄINEN PASKA MAAILMA MITÄ MEILLE SYÖTETÄÄN.
uNOHDIN STRINGIT, toki niitäkin pitää käyttää, ja tamponin naru sitten roikkumaan sieltä nbarun alta. HYI HELVETTI.
Semmoset psykoosit tulilla.
Vierailija kirjoitti:
Kati on kuulemma vuosia valmistautunut olemaan BB ssä eli lukenut ja opiskellut kaikki mahdolliset kikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksellä uusi blogiteksti, jossa puhutaan BB:stä
No kerro olennaisin, kiitos
Suolaa BB-tuotantoa huolella sekä syyttää BB-talon aikaista paneskelukumppaniaan toisen asukkaan raiskauksesta. Kertoo omista Mt-ongelmistaan (suvussa myös) ja miten ne johtuvat BB-talosta. Suolaa myös hoitavia lääkäreitään ja psykologeja. Näyttää olevan aika vaikeaa. Täytyy sanoa tuolta osin viime vuoden casting meni pieleen täysin kun eivät pystyneet erottamaan sairasta ihmista terveestä.
Nuo raiskaussyytökset alkaa mennä kunnianloukkauksen puolelle. Kuitenkin uuden BB-kauden avajaisbileissä oli viime kauden asukkaita, mm. nämä Eeviksen mukaan tapahtuneen rikoksen osapuolet, ja he olivat ihan hyvää pataa keskenään, pistivät videoita ja kuvia Instastoreihinsa... Niin vähän ihmettelen, josko mitään on tapahtunut missään muualla kuin Eeviksen korvien välissä? Vai haluaako joku rikoksen uhri oikeasti hengailla iloisesti rikoksen tekijän kanssa, samalla kun kolmas osapuoli yrittää vängätä, että rikos on tapahtunut?
Toki kaikki on mahdollista.
Tuosta tapauksesta voisi ehkä johtua, että nyt tulee olemaan alkoholi kortilla talossa.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, vetää hormoniakin toi lapsi, ja vielä turhaan. :(
Ja miksi kaikille naispuolisille tyrkytetään e-pillereitä, minäkin kun olin teini 80-lyvun lopussa, niin kaikki kaverit söi niitä kuin leipääö.. ihmettelin, en sanonut mitään, en varsinkaan etten itse sellasia napsi, tuntui että ne kuvittelivat että se kuuluu ihan automaattisesti alkaa niitä popsia kun on menkat alkaneet. Huhhuh. Koulutertkkaritkin vois vähän miettiä.
Joillain naisilla on hyvin voimakkaita kuukautiskipuja ja e-pillereiden syönti voi auttaa tilanteeseen ja helpottaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ketään voi kiinnostaa noin paljon kenenkään pierut tai kalsarit? Miksi ihmeessä koirapukuun olisi tullut ripulia ja miksi hänellä ei olisi siellä alushousuja välissä ja miksi ihmeessä ei osaisi ihan itse mennä pesulle ja pesemään sitä pukua?
Sinulta on tainnut mennä ohi Samin paskaiset Star Wars -kalsarit sekä yöllä kuuluneet märiltä pieruilta kuulostaneet äänet, joista nyt heitetään vitsiä :D
Niin? Kysyinkin, miksi ketään kiinnostaa ja miksi ihmeessä hän ei osaisi ihan itse pestä, jos sinne nyt jotain likaa olisi tullutkin.
nO KUN EI SELVÄSTI OSAA KÄSISUIHKUA KÄYTTÄÄ.
Varmaan koirapukukin lemuaa jo kakalta.
No onkohan siinä sitten jokin muu ongelma kuin se hiton koirapuku. Alunperinhän tämä kakkajauhanta lähti siitä, kun joku oli huolissaan, jos koirapukua ei saa laitettua pesuun, kun bb ei anna varapukua pesun ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon miljoonan ilmeen Minna, en ole vielä nähnyt mitä meemejä musta on tehty", näin Minna kuvaili itseään.
Minusta taas Minna oli melko ilmeetön. Useimmiten se suupielet alaspäin tai viivana -perusilme kasvoilla.
Minna on jo potkittu ulos talosta. Nyt me vihataan Roopea. Ihan tiedoksi vaan.
Tuskin kukaan vihasi Minnaa, hän oli vain raskas tyyliltään. Roope sen sijaan oli aluksi vetoava tyyliltään, mutta paljastui sisimmältään vastenmieliseksi mulkeroksi. Ja Ellan kanssa on juttuineen jotain käsittämätöntä tuubaa.
Tuskin kukaan kuka ei oikeasti vihannut Minnaa jaksaisi jankuttaa hänestä negaa vielä päiviä hänen poistumisensa jälkeen. Me BB ulostajat vihataan vaan niin kauan kuin on tarpeen eli kun ulostuksen kohde on ulkona siirrymme seuraavaan. Oikeat vihaajat jatkavat vielä.
Nyt me ulostajat ollaan jo saatu uusi memo Roopen vihaamisesta. Tällä mennään nyt niin kauan kun saadaan pienien herkkien tyttöjen ilkeä itkettäjä ulos. Sitten taas uusi kohde.
Minä en ole vielä saanut Roopesta memoa, kun annoin Minnakansion pois, sain tilalle memoa Artusta. Näillä mennään.
Miks noi elukat keinuu tossa jättikokoisista lakupaloista tehdyssä keinussa? Eiks niiden pitäis olla siinä aitauksessa jos ne on ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Don't touch me kirjoitti:
Sasa nyt ne hikiset käpälät pois Joelista! Mikä pakko on kokoajan hipsuttaa ja hipelöidä ihmisiä?! Myötäahdistun Jollen puolesta
Onko kiinnostunut edes naisista?
Jos jaotellaan miehiä ja menninkäisiä niin Joel kuuluu selkeästi menninkäisten joukkoon. Pelkästään lypsyvuohimaisen mäkätyksensä takia. Tosimies olisi jo "rankaissut" sasaa rakkauden julmalla valtikallaan koska oikea MIES tietää ja tuntee sen periaatteen että mikäli kirja on auki niin onhan se virsi veisattava. Mutta Joelista ei ole lähetyssaarnaajaksi. Jos tiedätte mitä tarkoitan.
Saman huomannut. Ei selvästikään ole piirakkamiehiä, vaan makkaran mussuttaja.
😁😁😁🤣🤣🤣
Talonväki syö ja eläimet nälissään. Koirakin masiksessa sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Miks noi elukat keinuu tossa jättikokoisista lakupaloista tehdyssä keinussa? Eiks niiden pitäis olla siinä aitauksessa jos ne on ulkona?
Ei. Ihmisten näkemättä saavat tehdä mitä vain ja ihmisten läsnäollessakaan ei ole mikään pakko pitää heitä koko ajan aitauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kristiinan avopuoliso mies vai nainen?
Tyttö.
Mistä tää tieto?
Luulen, että arvaus tytöstä tulee siitä kun Kristiina on sanonut olevan biseksuaali ja puhuu poikaystävän sijaan kumppanista. Mutta käyttää kyllä e-pillereitä niin tiedä sitten. Voi niitä käyttää muuhunkin kuin ehkäisyyn, esim iho ongelmien hoitoon.
Niin tai näin, mitä se kenellekään muulle kuuluu, hän saa onneksi seurustella vapaassa maassa kenen kanssa haluaa, toisin kuin jossain ei sivistysvaltioissa.Voi luoja, vetää hormoniakin toi lapsi, ja vielä turhaan. :(
Eipä ihme kun rintasyövät räjähtäneet käsiin.e.pilleriä suuhun, tamponeja pilluun ja laastari nenään, näin tämä lapsi-kristiina varmaan näkee elämänsä naisena. Niin ja tietysti gynekologilla nämä tämmöiset lampaat juoksevat myös alvariinsa "kun kuuluu", ja vtut kuuluu. En minä korvalääkärilläkään ramppaa ellei ole vikaa korvassa.
Helvetti että ÄLLÖTTÄÄ TÄMÄ TEENNÄINEN PASKA MAAILMA MITÄ MEILLE SYÖTETÄÄN.
uNOHDIN STRINGIT, toki niitäkin pitää käyttää, ja tamponin naru sitten roikkumaan sieltä nbarun alta. HYI HELVETTI.
En tiedä ootko nainen vai mies mutta oletpas ahdistunut.
Kristiina on nuori aikuinen, lapseksi luokitellaan alle 18 vuotiaat.
Enkä tiedä onko hän suhteessa miehen vai naisen kanssa ja niin se vaan menee, että gynekologit tuputtaa e-pillereitä jo heti ekalla käyntikerralla, ihan kuin sen pitäisi olla joku normi. En itsekään niitä syö, koska en halua puputtaa hormoni pommeja säännöllisesti. Ne on kyllä voitu myös määrätä koviin kuukautiskipuihin jne. jolloin ne tulee tarpeeseen.
Onneksi voit myös olla käymättä gynekologilla tai terveystarkastuksissa ykeensäkin, ei sinua sinne kukaan pakota.
Vierailija kirjoitti:
Sinistä sen verran, en tiedä onko jo keskusteltu kun en pysy enää ajan tasalla tässä ketjussa.
Mutta se kummastuttaa miten Sini pitää Minnaa jonkinlaisena keskeneräisenä yksilönä jota täytyy kasvattaa. Elinalle taloyhteydessä vastasi että Minna on nyt tsempannut tosi paljon. -Joopa, näkikö malkaa omassa silmässään. Käytöksensä oli kuin huonosti kasvatetulla päiväkotikakaralla.
Samoin Iltaläpyskän lausunnossa että "sun kasvu siinä kahdessa viikossa oli aivan mieletöntä! Sä olet niin henkinen voittaja!" Aika alentuvaa kehua. Mitä meriittejä Sinillä on arvioida kenenkään henkistä kasvua. Itsellään meni aikamoista alamäkeä.
Ja sinä Sinivihaajanako oikeasti kehtaat sanoa noin. Tehän pidätte minnaa somessa säälittävänä uhrina, jonka paikka on poljettuna maanraossa, ja teidän pitää somessa muistuttaa päivästä toiseen miten huono kokemus minnalla oli bb_ssä ja miten kiusattu ja surkea ihminen hän on.
Ei Minna mitään sääliä kaipaa, ihan tavallinen kettu joka huijasi katsojia, ja oli kuulemma kiva BB-kokemus hänellää.
Eikä Sini kiusannut minnaa, jos näijn on tapahtunut, esitäpä tästä materiaalia, sillä 24/7 sitä ei ole kukaan huomannut joka sitä on seurannut.
Mene itseesi tekopyhä kaksinaamainen tollo.
Vierailija kirjoitti:
Kulttimies kirjoitti:
Eikö Kati tajua, etteivät katsojat tykkää pelaajista? Aidosti hauskojen ihmisten ei tarvi tehdä itsestään hauskaa. Nyt Kati on vain muka-hauska
Ei tajua, Katin älykkyysosamäärä on matala. KAti ei tiedä politiikasta edes sitä, mikä on SDP. Katin suosikkiohjelma on bb-podcast. Kati on tarjoilija baarissa. Katilta puuttuu poskihammas.
Katista muuten näkyy se tyhmyys. Silmistään näkee jo sen. Sehän on tutkittukin, että urheilulliset ihmiset (etenkin personal trainerit) ovat keskivertoa tyhmempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti, täällä on ihmisiä jotka tuijottaa yöt 24/7 nukkuvia asukkaita ja kuuntelee niitten kuorsausta ja pieruja? Oon sanaton...
NYT KYTÄTÄÄN!
Kessullahan nimenomaan on koira ja onko peräti useampikin.