Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkeja:
Marko, Timo, KristiinaEi suosikkeja mutta en halua että tippuu:
Sami, Joel, Niko (Roope)Sama vaikka lähtisivät kaikki:
Kati, Ella, Sasa, Paula, OPMulla muuten täsmälleen sama lista, paitsi OP:n nostaisin tuohon keskimmäiseen kategoriaan. Ekat viikot oli aika näkymätön, mutta lehmän roolissaan ollut pari kertaa ihan hauska. Luulen, että on lämmennyt hitaasti ja parhaat vielä näkemättä, kuitenkin löytyy halua heittäytyä tehtäviin.
ja Arttu on niin näkymätön asukas että ei ole listoilla ollenakaan eikä tarvitsekaan, ULOS vaan, valitettavasti asukkaat eivät todennäköisesti tule anatmaan nimeämispisteitä ja roikkuu tuolla vielä kauan :/
Sarapara kirjoitti:
Ella esiintyi edukseen talossa, oli yksi suosikeistani mutta ikäväkyllä Roopen seura mökillä ei ole tehnyt hyvää. Seura tekee kaltaisekseen on fakta.
Roope kyllä pilaa kaikki. Sepitää saada ulos nopeesti koska jos se pääsee taloon niin se pilaa Sasanki pelin. :(
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Suosikki Kati ja Timo inhokit mökin läyhääjät jotka ovat sivistykseltään valovuosia talon poppoota jäljessä.
Kati?🤪🤯
Kyllä, Kati on aikuinen, hyväntahtoinen ja mukava ei mikään teini läyhääjät. Ja on vielä kaiken lisäksi kuuma. Kyseenalaistan hänen heteroutensa ;)
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Suosikki Kati ja Timo inhokit mökin läyhääjät jotka ovat sivistykseltään valovuosia talon poppoota jäljessä.
Kati?🤪🤯
Sama sai mut miettimään, oliko tuo kommentti alun perinkin sarkasmia. Feikkimielistelijä, personal trainer joka nauraa läskeille, laskelmoiva selkäänpuukottaja, joka itse aloittaa lemmenlekurit, mutta suolattuaan muut mukaan, kääntää takkinsa ja heivaa muut bussin alle vetäen itse marttyyrin roolin.
Kati on ehkä oksettavin BB-asukas ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkeja:
Marko, Timo, KristiinaEi suosikkeja mutta en halua että tippuu:
Sami, Joel, Niko (Roope)Sama vaikka lähtisivät kaikki:
Kati, Ella, Sasa, Paula, OPMulla muuten täsmälleen sama lista, paitsi OP:n nostaisin tuohon keskimmäiseen kategoriaan. Ekat viikot oli aika näkymätön, mutta lehmän roolissaan ollut pari kertaa ihan hauska. Luulen, että on lämmennyt hitaasti ja parhaat vielä näkemättä, kuitenkin löytyy halua heittäytyä tehtäviin.
ja Arttu on niin näkymätön asukas että ei ole listoilla ollenakaan eikä tarvitsekaan, ULOS vaan, valitettavasti asukkaat eivät todennäköisesti tule anatmaan nimeämispisteitä ja roikkuu tuolla vielä kauan :/
Joo, en edes huomannut, että Arttu puuttui listalta ja se kertookin hänen BB-olemuksestaan kaiken :D
Aikamoisen aromit täytyy olla tuolla kessun puvussa. Paska haisee makkarissa :D
Vierailija kirjoitti:
Sinistä sen verran, en tiedä onko jo keskusteltu kun en pysy enää ajan tasalla tässä ketjussa.
Mutta se kummastuttaa miten Sini pitää Minnaa jonkinlaisena keskeneräisenä yksilönä jota täytyy kasvattaa. Elinalle taloyhteydessä vastasi että Minna on nyt tsempannut tosi paljon. -Joopa, näkikö malkaa omassa silmässään. Käytöksensä oli kuin huonosti kasvatetulla päiväkotikakaralla.
Samoin Iltaläpyskän lausunnossa että "sun kasvu siinä kahdessa viikossa oli aivan mieletöntä! Sä olet niin henkinen voittaja!" Aika alentuvaa kehua. Mitä meriittejä Sinillä on arvioida kenenkään henkistä kasvua. Itsellään meni aikamoista alamäkeä.
Siis niin tämä! On kyllä aikamoista **skaa mitä suoltaa. Näkee itsensä ilmeisesti jonain korkeempana hahmona, joka voi sitten alemmilleen kertoa miten ovat hienosti kasvaneet 🙈 mitä hel*etin kasvamista, olisko Minnan pitäny samalla lailla lojua siellä hinkkaamassa (vieraita) miehiä, että ois oikeen saavuttanu tämän asianajajan henkisen kasvun tason?
Sarapara kirjoitti:
Sasa ainoa joka käynyt yliopistoa kandiksi asti. Maisteri suorittamatta.
Saiko Kessu kertoa mökkiläisille saamastaan salatehtävästä? Ainakin kertoi niille valvoneensa koko yön (mikä ei ollut totta, nukkui kuin tukki), kertoiko syytä valvomiselle? Jos sai kertoa salatehtävästä, olettaako muut nyt, että Kessu onnistui viemään lähes kaikki asukkaat ulos, koska on valvonut koko yön?Koska Kessuhan vei ulos vain Markon ja sitten simahti.
Sarapara kirjoitti:
Ella esiintyi edukseen talossa, oli yksi suosikeistani mutta ikäväkyllä Roopen seura mökillä ei ole tehnyt hyvää. Seura tekee kaltaisekseen on fakta.
Ella esiintyi edukseen talossa = puhui meikeistä, vaatteista, hiuksista ja blondityrkkyjulkkiksista.
No jos se jonkun mielestä on edukseen esiintymistä, niin ehkä makuasioista ei pidä kiistellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi OP näyttää siltä kuin sillä olisi pikkuhousut päässä.
Mulle tulee tosta OP:n asusta mieleen sellaiset puvut, mitä ne vauvaa larppaavat aikuiset miehet käyttää. En saa sitä kuvaa pois mielestäni. Vielä tutti suuhun ja voidaan vaihtaa viikkotehtävä fetisseihin.
Mun tuli joelista semmonen mieleen kun palloili niissä farkkusortseissaan. Välillä köllötteli jumppapallon päällä iso perse pystyssä.. miesvauva selvästi.
Possukessu, vaikka on koira.
Arttu on vauveli. Äitin tissimaitua vaan
Vierailija kirjoitti:
Saiko Kessu kertoa mökkiläisille saamastaan salatehtävästä? Ainakin kertoi niille valvoneensa koko yön (mikä ei ollut totta, nukkui kuin tukki), kertoiko syytä valvomiselle? Jos sai kertoa salatehtävästä, olettaako muut nyt, että Kessu onnistui viemään lähes kaikki asukkaat ulos, koska on valvonut koko yön?Koska Kessuhan vei ulos vain Markon ja sitten simahti.
Ei ole kertonut. Väitti valvoneensa koko yön (mikä on iso emävale) ja kun eläimet kysyivät miksi, sanoi että älkää kysykö, ettei tarvitse valehdella (hah, sehän olisikin Kessulle uutta).
Jos Arttua kutittaa leuasta, niin se jokeltelis käkäkäkä niinkuin vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Kati?🤪🤯
Sama sai mut miettimään, oliko tuo kommentti alun perinkin sarkasmia. Feikkimielistelijä, personal trainer joka nauraa läskeille, laskelmoiva selkäänpuukottaja, joka itse aloittaa lemmenlekurit, mutta suolattuaan muut mukaan, kääntää takkinsa ja heivaa muut bussin alle vetäen itse marttyyrin roolin.
Kati on ehkä oksettavin BB-asukas ikinä.
Taidat itse olla aika oksettava. Jos ihminen jota et edes henkilökohtaisesti edes tunne saa sinut voimaan pahoin kannattaa ehkä hakeutua hoitoon.
Ja voi voi kuin kaikilla ihmisillä ei ole sinun mielipiteesi. Mene itse taloon niin saadaan oksentaa täällä palstalla hahaha
BB:n olis pitänyt herättää Kessusetä vähän välein yöllä
Vierailija kirjoitti:
Timbe keittää puuroa, vaikka ne illalla teki työnjaon ja Artun ois pitäny keittää puuro
Arttu jäi sänkyyn makoilemaan huonosti nukutun yön jälkeen. Ihan hyvä, että Timo keitti puuron. Eläintenhoidossa on tärkeää tarjoilla ruoka aikaisin aamulla.
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Kati?🤪🤯
Kyllä, Kati on aikuinen, hyväntahtoinen ja mukava ei mikään teini läyhääjät. Ja on vielä kaiken lisäksi kuuma. Kyseenalaistan hänen heteroutensa ;)
Aika kaukana hyväntahtoisesta. Aloitti Minnan kiusaamisen. Pilkkasi Samin ja Nikon vartalomallia miimikoimalla isomahaisuutta. Nauroi Olli-Pekan kirjeen lukemiselle. Todella feikki ja laskelmoiva.
Timo siivoilee pihaa: "Anteeksi kasvi!" :D