Miks miehet on niin vastenmielisiä sikoja?!?
Siis oikeest!!! En tajua!! Miten fiksuimmaltakin tuntuvat miehet ovat pohjimmiltaan luusereita ja ällötyksiä...
kun lukee näitä av:n otsikoitakin; mies on kusipää, tää thaikkumatkailu... Mua oksettaa!!! Mä pidän huolta siitä että mun pojasta ei tuu tollasta luuseria! Oma mies alkaa ja itkettää..
Kommentit (10)
Koska panettaa koko ajan eikä se ole oma valinta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 01:21"]
Koska panettaa koko ajan eikä se ole oma valinta.
[/quote]
ei miehiä paneta yhtään sen enempää kuin naisiakaan. onneksi on myös hyviä miehiä, ei pelkästään niitä jotka runkkaavat eläviin naisiin.
tsekatkaa tää
Ai tämä on taas näitä, että kaikki miehet on samanlaisia, mutta kaikki naiset on yksilöitä? Pitäisiköhän sun miettiä uudestaan.
Minäkin sanon että metsä vastaa niinkuin sinne huutaa.
On se paljon naisenkin käytöksestä kiinni miten mies kohtelee, tuskin sinäkään tahdot että sinun poikasi tapaa jonkun haahkan joka vaatii ja vittuilee sille?
Minullakin on upea mies! Hän on ihana isä ja huomaavainen. Minäkin tahdon lapsistani kasvavan tuollaisia ja koitan myös itse olla hyvä. Lapsilleni opetan jo pienenä että voi lähteä pois jos kaveri on kohtuuton ja kurja. Itsekin pitää olla hyvä mutta ei saa olla tuulten heiteltävänä.
Sinuna ap vähän miettisin että mistä miehen bongaa ja jo aikasemmassa vaiheessa lähtee kävelemään jos toinen alkaa näyttämään omaa luontoaan feikin alta.
Siis ap kertoo lukeneensa av:n otsikoita ja päätyneensä tähän lopputulemaan. :D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 22:28"]
Siis oikeest!!! En tajua!! Miten fiksuimmaltakin tuntuvat miehet ovat pohjimmiltaan luusereita ja ällötyksiä...
kun lukee näitä av:n otsikoitakin; mies on kusipää, tää thaikkumatkailu... Mua oksettaa!!! Mä pidän huolta siitä että mun pojasta ei tuu tollasta luuseria! Oma mies alkaa ja itkettää..
[/quote]
Miksi naiset on niin vastenmielisiä huoria? Ensin huorataan pitkin kyliä jokapojan kiertopalkintona jonka jälkeen ihmetellään et miks on huoran maine. Jossainvaiheessa tullaan raskaaksi "vahingossa" ja huijataan joku miespolo elättäjäksi. Omaa lasta inhotaan siinä missä miestäkin, itketään molemmista vuoronperään täällä ja itsessä ei ole mitään vikaa. Jossainvaiheessa mies tulee järkiinsä, pettää ja jättää. Siitäkin itketään katkerana kuukausikaupalla ja taaskaan itsessä ei ole mitään vikaa..
Siinä AP:lle ihan samanlaista yleistystä. Saa vetää herneen nenään ja pahoittaa mielensä, se oli tarkoituskin.
No minun mies on ainakin mukava ja kiltti. Ja hyvä rakastaja.