Lähes viisikymppinen mieheni käyttää bändipaitoja.
Sais nyt edes vähän miettiä että missä, esim. kun ollaan menossa syömään, taistellaan asiasta, että laita nyt hyvä ihminen jotain säädyllisempää päällesi. Olenko nipo?
Ja koska täällä tämäkin seikka yleensä kiinnostaa, niin mieheni on ammatiltaan it-ohjelmoija.
Kommentit (13)
Meillä ei ole kaapissa yhtään bändipaitoja, eikä tulekaan onneksi. En pystyisi edes kuvittelemaan mieheni päälle sellaista. Kuuluu samaan sarjaan kuin tatuointi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 21:59"]
Minullakin lukee paidassa että CCCP. Ja eukko valittaa siitä jatkuvasti.
[/quote]
No kannattaisi välillä varmaan pestä se.
Ap:lla mun eksä? It-tyyppi ja NIIN ylpee niistä bänditeepaidoistaan. Mikä urpo..
Mun mies on pian 40 ja käyttää välillä bändipaitoja. Osaa kyllä onneksi pukea siistimpääkin tarvittaessa. Mua ei haittaa yhtään.
Käyttää se joskus jotain olutmainospaitojakin. Ei ole vitosen eksä, jos ette ole olleet yhdessä suunnilleen 80-luvulla tai salaa.
Jos ovat siistejä paitoja ja oikea tilanne (esim. ravintoloissa käydessä ihan perusravintolat, ei mitkään michelin-hienoudet tai juhlatilaisuudet), nii missä vika? Kulahtaneet erikseen, mutta bändipaitojakin on erilaisia ja jotkut minusta hienojakin, osa tietty kauheita. Mutta kyllä mullakin on käytössä esim. VHB:n, Faith No Moren ja Massive Attacin paitoja. Ei ne kaikkiin tilaisuuksiin sovi, mutta rennompaan menoon kyllä eikä minusta kaikki ravintolareissut niin hienoja ole etteikö t-paita kelpaisi.
No olet ehkä vähän nipo. Bändipaidat sopii jopa viiskymppiselle, jos on lookki on muutenkin sen suuntainen. Ja johonkin perusravintolaan ne käy ihan hyvin. Tietty esim häihin ja hautajaisiin voisi ukkosi valita jotain muuta päällensä :D
Saako 50-kymppinen kuunnella musiikkia? Entä pitääkö musiikin olla Katri Helenaa? Älkää hyvät ihmiset puuttuko aikuisten ihmisten pukeutumiseen.
Jos sinä saat puuttua miehesi pukeutumiseen, niin toivottavasti et vedä hernettä nenään jos miehesi sanoo sinulle, että "ota pois tuo paita, näyttää aivan hirveältä päälläsi".
Minun mieheni on 50v ja hänellä on mm. Hurriganes, Love Records ja Hard Rock Cafe -t-paitoja. Kaikki ovat mustia ja siistimmässä kunnossa. Ne ovat ihan ok vaikka kauppareissuilla mutta parempiin paikkoihin hän tajuaa olla laittamatta niitä.
Sitten on yksi valjunturkoosi virttynyt teeppari jossa on pieni reikäkin. Sen hän päätti laittaa päälle asuntoesittelyyn eikä suostunut vaihtamaan siistimpään. Nolo. *ärrrhhh*
Minullakin lukee paidassa että CCCP. Ja eukko valittaa siitä jatkuvasti.