Lääkärit, hoitajat, fyssarit ym. työssään asiakkaita koskettelevat
Onko teille ikinä käynyt niin, että teidän ja asiakkaan välillä olisi jotain kemiaa ja koskettelusta tulisi jotain säväreitä?
Kommentit (13)
En ole, kysyn ihan mielenkiinnosta. Vastatkaa muutkin.
Entä niin että potilas innostuu tai luulee omiaan?
t. toinen utelias
Yllättävää, ettei ole tullut. En ole AP, mutta olen luullut, että ihastusta olisi ilmassa molemmin puolin melkein jokaisen potilaan kohdalla. :O
Oh hoh, joillakuilla on näköjään niin tylsä elämä, että pitää fantasioida tuollaisistakin.
Eiköhän asia ole niin, että kun potilas raahautuu viimeisillä voimillaan sairaana lääkäriin, siinä tulee ihan viimeiseksi mieleen mitkään eroottiset ajatukset. Päällimmäisenä on risteilee ihan muita ajatuksia, kuten mitä tämä oikein on ja onko tämä vakavaa, kuolenkohan minä? Sitten on vielä mielessä ajatus, saanko oikeanlaista hoitoa.
Vastaavasti lääkäreillä ja hoitajilla on yleensä töissä niin kiire, että ei erotiikka pahemmin väiky mielessä. Sitäpaitsi työmoraalista pitää pitää kiinni, jos haluaa toimia omalla alallaan, eikä siihen tosiaankaan kuulu minkäänlainen sutina hoitohenkilökunnan ja potilaiden välillä.
No itse olin potilas mutta mulle tapahtui tällainen:
Olin synnyttämässä toista lasta, synnytys sujui säännöllisesti ja hyvin. Kätilön mukana oli ensihoitaja-harjoittelija (tai mikä lie, sellainen joka työskentelee ambulanssissa). Kätilö näytti mun vatsaa esimerkkinä käyttäen miten supistukset tuntee jos ei ole laitteita käytössä. Olin iloinen kun saatoin olla avuksi, tärkeäähän se on kai oppia, synnytyksiä voi tulla vastaan ihmeellisissä paikoissa.
kätilö näytti myös miten kohdunsuun avautmista tarkkaillaan ja opiskelija kokeili omin käsin. Synnytys oli pitkällä ja olin itse tosi keskityynyt siihen, tilanne oli tavallaan intensiivinen ja tunteellinen. Sillä hetkellä kun opiskelija kokeili mun kohdunsuuta, meidän katseet kohtasi ja ihan tosi vilpittömästi väitän että siinä oli jos nyt ei mitää eroottista kipinää (aika huono hetki erotiikalle), mutta sellainen syvästi inhimillinen kohtaamisen hetki, ihan lyhyt, mekein silmänräpäys.
Kätilö vaihtui ihan loppusuoralla, mutta harjoittelija jäi loppuun asti. Näki mun pienen tyttären ja itki ilmeisesti liikutuksesta pari kyyneltä.
En tiedä oliko tämä nyt mitä tässä ketjussa kysyttiin, mutta tuli mieleen.
Ei koskaan. Potilasta hoidettaessa keskitytään asiaan eikä haahuilla omia.
Ei ole käynyt noin. Tiedostan kyllä useinkin, että potilaalle on intiimi ja mahdollisesti vaivaannuttava kokemus, että häntä koskettelee vieras ihminen.
Hoitotyössä on aina se hoitajan rooli ja tehtävä päällä, ei siinä tule oman elämän kaipuut ja kontaktit mieleen.
Täällä av:lla aina ajoittain kirjoittelee joku hoitsufetisisti joka haluaa tietää miten hoitajat kokevat miesten intiimit alueet (en viitsi käyttää oikeita nimiä niistä alueista jotten antaisi ylenmääräisiä kiksejä jos hän tätä lukee), saattaa olla sama tyyppi tämä ap.
Ei ikinä, toivottavasti et ole alalla.