Onko elämänne todella niin täydellistä?
Kaunis vaimo, komea, huumorintajuinen ja urheilullinen mies. Useampi lapsi joita vaimo hoitaa kotona. Miehellä arvostettu hyväpalkkainen työ. Matkustetaan 2-3 kertaa vuodessa ulkomailla.
Onneksi olkoon, mun unelma elämä, mutta ei ihan toteutunut, mutta luulen että joillain tällaista on, vai mitä?
Vai onko luurankoja sittenkin kaapissa, kertokaa :)?
Kommentit (6)
Hmm, no meillä oli tuollaista, tosin nyt olen jo palannut työelämään (mikä tekee minut paljon onnellisemmaksi kuin kotonaolo). Eikä ole mitään kummempia luurankoja kaapissa, ihan tavallista elämää eletään. En mä nyt ole ajatellut, että tää olisi mitään unelmaelämää, vaikka toki tiedostan että monia asioita minulta joku saattaa kadehtia.
Ei toi ole lähelläkään mun unelmaelämää. Elän itse unelmaani: viisas ja rakas puoliso, yksi lapsi, kiinnostava työ ja asuinpaikka, mieluisia harrastuksia, turvattu talous.
Kuka mitäkin pitää luurankona. Jos mun mies olisi vain korea ja kovapalkkainen, pitäisin sitä luurankona, jota on peiteltävä kaikin keinoin. Onneksi se on kuitenkin mukava, fiksu, luotettava ja vastuuntuntoinen, enkä usko, että senkään tarvii hävetä mun henkisiä ominaisuuksiani.
meistä minulla on se arvostettu työ, emmekä me matkusta juurikaan vapaa-ajalla ulkomailla, koska minä matkustan työssäni Ja miestä kiinnostaa muut asiat. Ainoa lapsemme matkustaa mummon ja vaarin kanssa. Mutta tämä ei ole mikään luuranko, vaan ihan avoimesti näkyvillä kaikille, joita kiinnostaa. En kyllä luule, että kovin monia kiinnostaa.
Minä elän unelmaelämääni. Minulla sekä miehelläni on hyvät työpaikat, rakastamme toisiamme, lapset ovat ihanat ja fiksut, talo on komea, kaikki hyvin. Ainoa miinus: rahaa voisi olla enemmänkin, eikä meillä ole varaa ostaa kaikkea mitä tekisi mieli. Matkustaminenkin on harvinaista herkkua. Mitään luurankoja ei ole kaapissa. :)
Minulla on palkitseva työ, luja parisuhde, kiva kahden aikuisen asunto, ulkomaanmatkoja 6-8 viikkoa vuodessa, rakkaita ystäviä, yllin kyllin aikaa harrastuksille ja hyvin vähän vakavia huolia ja murheita. Voisin sanoa eläväni sellaista elämää, josta olen unelmoinut. En kaipaa lapsia, julkisuutta, miljoonaomaisuutta tai muuta, mistä ihmiset tuntuvat yleensä haaveilevan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 20:24"]Kaunis vaimo, komea, huumorintajuinen ja urheilullinen mies. Useampi lapsi joita vaimo hoitaa kotona. Miehellä arvostettu hyväpalkkainen työ. Matkustetaan 2-3 kertaa vuodessa ulkomailla. Onneksi olkoon, mun unelma elämä, mutta ei ihan toteutunut, mutta luulen että joillain tällaista on, vai mitä? Vai onko luurankoja sittenkin kaapissa, kertokaa :)? [/quote]
Ei olisi mun unelmaelämä.