Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeyttääkö korona jälleen (syksyllä) harrastukset?

Vierailija
04.08.2020 |

Aijotteko ilmoittautua harrastuksiin? Meillä olisi halu ottaa lapsille osittain vanhoja ja osittain uusia harrastuksia, mutta mietityttää epävarma tilanne. Suurella osalla vanhemmista, joiden kanssa olen keskustellut, on ollut seuroja ”tukeva” asenne eikä heitä kovinkaan haittaa maksaa kausimaksuja tyhjästä. Tai siis keväällä ei haitannut; en tiedä onko heillä sama asenne, jos kevään tilanne uusiutuisi syksyllä. Itseäni haittaa suuresti enkä haluaisi enää maksaa ilman vastinetta. Syystä, että oma taloudellinen tilanteemme on tiukka. Ja syystä, ettei seuratkaan ole meitä taloudellisesti tukeneet, kun heillä on mennyt paremmin vaan sama kausimaksu on aina ollut vähävaraiselle ja varakkaalle.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin mahdollista, että näin käy mikäli epidemia taas kiihtyy.

Vierailija
2/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mun lasten harrastukset jatkuivat koko kauden, mutta etänä. Mielestäni saimme rahoille vastinetta. Kesällä on ollut myös korvaavia treenejä. Joten en epäröinyt maksaa myös syksyn harrastusmaksuja etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rahat vähissä, niin en pääse ohjattuun harrastukseen oli koronatilanne mikä tahansa. Keväällä kyseinen ryhmäharrastus siirrettiin pidettäväksi pienemmissä ryhmissä.

Vierailija
4/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt pääse harrastamaan. Ei ainakaan mitää sosiaalista juttua

Vierailija
5/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi vielä tietää mitä tapahtuu.

Vierailija
6/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät mene nyt mihinkään harrastuksiin. Liikutaan yhdessä luonnossa, siinä on pandemian ajan harrastusta riittävästi. Katsotaan sitten muita juttuja myöhemmin.

Vierailija
7/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella vaikka juoksemisen aloittamista. Täysin ilmaista, terveellistä, ja ei riskiä koronan saamisesta

Vierailija
8/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aiJota.

Vierailija
9/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniin ryhmiin tuntuu ainakin ilmoittautuneita riittävän tavalliseen tapaan, muu jää nähtäväksi.

Vierailija
10/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskeytä. Varma tieto. Harrastukset viedään läpi tarvittaessa etänä.

T. Kansalaisopiston opettaja

Vierailija
11/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä näyttää erittäin todennäköiseltä että viimeistään syyskuussa tulee taas lisää rajoituksia. Itse en juuri nyt  sitoutuisi taloudellisesti mihinkään ryhmäharrastuksiin joita mahdolliset rajoitukset voisivat koskea.

Vierailija
12/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä painajaista olen nyt ryhtynyt odottamaan toisen aallon uutisten myötä. Keväällä olin jo kolme kuukautta yhtäjaksoisesti pahalla tuulella kun kaikki harrastukseni peruuntuivat.

Vierailija
13/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisissä harrastuksissa oon huomannut että yrittävät sitoa pidemmäksi aikaa maksuihin tai kurssiin jotta saavat rahat vaikkei tunnit jatkuisikaan.

Kyllä mä urheiluseuraa tms. saattaisin tukea, koska niillä ei ole samanlaista voitontavoittelua.

Vierailija
14/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä painajaista olen nyt ryhtynyt odottamaan toisen aallon uutisten myötä. Keväällä olin jo kolme kuukautta yhtäjaksoisesti pahalla tuulella kun kaikki harrastukseni peruuntuivat.

Hanki parempia (eli olosuhteisiin paremmin sopivia) harrastuksia kiukuttelun sijaan.

Vierailija
15/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ilmoitettu jatkoon siinä ainoassa harrastuksessa, joka hyvitti jotain pennosia keväältä. Muita lajeja katsellaan sitten joskus, kun maailma näyttää erilaiselta. Ei huvita taas maksaa satoja ja satoja euroja ei mistään.

Itse olin ompelukurssilla keväällä, jotain tunteja ois sitten ollut etänä. Mitä hittoa, ilmottauduin sinne saadakseni ommella rauhassa, jonkun zoomin yli ompelusta jauhaminen vois vähempää kiinnostaa. Eli en ilmottaudu mihinkään.

Vierailija
16/18 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan omia harrastuksia, elämä rakennettu niin että mikään korona ei muuta siitä mihinkään suuntaan,ihan samalla tavalla voi tehdä mitä aina ennenkin.

Vierailija
17/18 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/18 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä itsekin mietin, kun pitäisi lupautua ohjaajaksi. En halua enää sitä kevään etäohjausta tehdä, joten punnitsen tässä riskejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme