Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun kerron haaveistani niin kaveri tekee juuri niitä asioita.

Vierailija
04.08.2020 |

Esimerkkinä, puhuin että pitäisi mennä käymään Turun saaristossa. Ei mennyt kauaa kun facessa oli noin 80 kuvaa Turusta. Pitkäaikainen haaveeni oli, että pääsisin Italiaan. Tottakai tuli faceen päivitys missä lentoliput Italiaan oli varattu, juuri siihen kaupunkiin mistä olen haaveillut. Ostin teltan tarkoituksena lähteä jonnekin keskelle ei mitään viikonlopuksi. No johan kaveri osti myös teltan ja laittoi noin sata kuvaa reissulta. Lähtisi varmaan Venäjällekin jos minä sinne haluaisin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ap aina voi töissä olla. Lomaakin on. Ala järjestää reissua vaikka sinne saaristoon.

Vierailija
22/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri varastaa mun kaverit, ihastukset ja tutut. Tekee siis systemaattisesti sitä että rupeaa piiristään ja pommittaan viesteillä näitä ihmisiä. Hykertelee ja flirttaa minkä kerkiää. Ja kauniina naisena saakin näiden huomion. Pyörittää samaan aikaan neljää miestä.

Vierailija
24/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt testaamaan miten pitkälle saat kaveria höynäytettyä. Täällä on jo ollut monta hyvää ideaa. Kerro miten meni.

Vierailija
25/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Italia ja Turun saaristo on niiiiin persoonallisia lomakohteita, että kyllähän tämän kaverisi olisi pitänyt tietää, että ne on varattu sinulle ja vain sinulle!

No ei vaan, luin otsikon ja ajattelin että kyse olisi esimerkiksi siitä, että kaverisi on ostanut unelmatalosi nenäsi edestä tai hakenut unelmaduuniasi, hommannut jotain kauan haaveilemiasi harvinaisia keräilyesineitä tms. Mutta kyse olikin Turun v*t*n saaristosta ja lomamatkasta Italiaan, ja jouduin pettymään :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi