Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko tältä palstalta oikeasti löytää itselleen kaverin/ystävän

Vierailija
18.07.2013 |

mitä ajattelet,välillä tuntuu,että täällä pyörii aika epävakaata porukkaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan voisi jos ystävää kerran etsii. Kyllä täällä pyörii ihan asiallistakin väkeä ja kirjoituksista löytyy helmiäkin. :-)

Vierailija
2/10 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin saisi varmasti ihan hyvän ystävän. Tosin vaikka sosiaalinen olenkin ja monessa mukana, olisi korkea kynnys lähteä tapaamaan "av-mammaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen suht epäsosiaalinen ja siltikin mielelläni lähtisin tapaamaan av-mammaa(jollainen olen itsekin)

Vierailija
4/10 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikealta vaikuttaa, kun kenelläkään ei ole mitään nimimerkkiä?

Vierailija
5/10 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:29"]

Musta ainakin saisi varmasti ihan hyvän ystävän. Tosin vaikka sosiaalinen olenkin ja monessa mukana, olisi korkea kynnys lähteä tapaamaan "av-mammaa".

[/quote]

Juu, siis ihan av-mammahan olen minäkin, en sitä tarkoittanut. Mutta peloittaisi, että tulisi samanlaista tulitusta kuin täällä usein:D

Vierailija
6/10 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:32"]

Vähän vaikealta vaikuttaa, kun kenelläkään ei ole mitään nimimerkkiä?

Tämä on totta. Mutta on täällä joskus sovittu miittejä, niin, että ketjuun on sitten laitettu nimimerkillä sopiva paikka, aika jne.

Vierailija
7/10 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teistä kukaan satu olemaan Hyvinkäältä/lähistöltä? Itsekin kaipailen Ystävää.

Vierailija
8/10 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim.espoolaiset nelikymppiset kaveria kaipaavat treffaisivat jossakin joukolla,olisi helpompaa,kenties?

Vierailija
9/10 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti VOI löytää. Itse en ole vielä yhtäkään asiallista vastausta saanut mihinkään viestiini täällä kun aina on joku nasevasti vittuilemassa ja jos ei sitä tapahdu niin saatan olla muuten vain paska ihminen. Ja siksi on kommentitkin muuttuneet varmasti useimmilla "ei niin ystävälliseksi" :). Tosi monella saattaa täällä olla nimettömyyden turvin joku "siistimpi" alter-ego joka on kymmenen kertaa rikkaampi ja fiksumpi kuin mitä tosielämässä itse on. Mutta uskoisin että jos etsii ihan aidosti kaveria niin saa tosiaan etsiä :) ihmiset ovat kyllä ihan yleisestikin muuttuneet vuosikymmenen aikana röyhkeämmiksi ja tuntuu että jokainen ihminen, oli sitten perheenäiti tai sosiaaliturvan puitteissa elävä narkkari tuntevat olevansa yhtä turhantärkeitä kuin joku 90-luvun miljonääri purjelaivoineen...

Ainiin ja vaikka täällä luenkin palstaa niin en silti ole äiti. Lähinnä luen tätä palstaa ihan parisuhdeasioiden kannalta :)

t. 23v

Vierailija
10/10 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 21:36"]

Ei teistä kukaan satu olemaan Hyvinkäältä/lähistöltä? Itsekin kaipailen Ystävää.

[/quote]

Mä oon Riihimäeltä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän