unilääkkeiden nettitilaus
Mistä voi tilata näitä käsikauppalääkkeitä ja mitkä jäävät tulliin? Kyse siis juuri näistä jenkeissä vapaasti myytävistä uniavuista ( Unisom ym.). Suomalainen käytäntö unettomuuteen kun on vain: antaa kärsiä, kunnes nukahtaa.
Melatoniinia sain UK:sta pienemmällä hinnalla kuin Yliopiston apteekista lääkärin määräämänä ( 3mg ja 120 tbl n.12e), mutta se ei enää auta. En halua lihota 20kg menemällä lääkäriin, joka määrää Ketipinoria ja muuttaa minut zombieksi. Allergialääkkeinä (USA:ssa) myytävät valmisteet toimivat minulle paremmin kuin hyvin, joten tiedättekö mitä voi tilata sieltä, vai voiko mitään? Olen tosi väsynyt, enkä ehkä jaksa kommentoida mahdolliseen ketjuun, lisäksi pelkään jo mielenterveytenikin puolesta. Jos joku suomalainen lääkäri eksyy lukemaan tätä, niin voisiko kenties valottaa tätä politiikkaa, mikä vallitsee unettomuudesta kärsivien suhteen täällä?
Tulipa pitkä juttu, mutta pistää niin vihaksi lopulta tämä. Onko siinä joku uhka, että joku nukkuu vaikka antihistamiineilla pidempään kuin nukkuisi normaalisti? Näistä ei mitään mielihyvää edes tule. Valon määrä ja kansan juoppous vain vähenisi, jos tähän apua saisi jostain ilman että maksaa n.100e siitä yksityiselle lääkärille menosta ja bensoreseptistä. Toivottavasti joku edes sai selvää tästä, olen valvonut 3 yötä jo enkä todellakaan ole terässä enää.