ruokaa vanhuksille....! tässä mallia!
siis tää on niin säälittävää että ei oo totta ja tuosta maksaa vanhus kotiinkuljetettuna about 8,5 e min
ja ruokaavuista ruokaa hakevat saa kasseittain ilmaista ruokaa, mä voisin viedä niitä vanhuksille jos tuntisin kenelle viedä
Kommentit (7)
isälleni tarjottiin samanlaista paskaa muttei se suostunut syömään sitä ., nyt saa kauppakassin kaupasta kerran viikossa ja hoitajat lämmittä ruoat mikrossa, ruoka 10 kertaa parempaa
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ateriapalvelun tilaajia. Kaupasta saa einesaterioita 1,99-3,99 hintaan kymmeniä erilaisia. Osa hyvinkin herkullisia. Lisäksi säilykeruoistakin saa hyviä aterioita tehtyä lisäksi. Leipää, leikkelettä, juustoa, jogurtti, mehua ja perunaa kaupasta lisäksi niin hyvin pärjää, jos ei itse jaksa tai osaa kokata.
kai ymmärrät ettei parkinson ja muu -potilas ja vanhus pysty menee kauppaan yksin=? jaksa kokata? mun isä ei osaa käyttää itse edes mikroa tai ottaaa lääkkeitä kaapista, tai osaa mutta pelkää
faarao kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ateriapalvelun tilaajia. Kaupasta saa einesaterioita 1,99-3,99 hintaan kymmeniä erilaisia. Osa hyvinkin herkullisia. Lisäksi säilykeruoistakin saa hyviä aterioita tehtyä lisäksi. Leipää, leikkelettä, juustoa, jogurtti, mehua ja perunaa kaupasta lisäksi niin hyvin pärjää, jos ei itse jaksa tai osaa kokata.
kai ymmärrät ettei parkinson ja muu -potilas ja vanhus pysty menee kauppaan yksin=? jaksa kokata? mun isä ei osaa käyttää itse edes mikroa tai ottaaa lääkkeitä kaapista, tai osaa mutta pelkää
Kaupasta saa tilattua. Kotihoidolla on kauppapalvelu. Valitettavasti keittiössä kädettömiä miehiä on tuhansia. Vaimot kun on passanneet kaiken.
Mä en oikein tiedä tuosta. Riippuu vanhuksen kunnosta ja iästä. Arvelen että moni vanhus tykkää itse käydä kaupassa jossa saa myös sosiaalista kontaktia päiväänsä.
Mun äiti perutti ruokapalvelun ( Palmia).Ei syönnyt kun ei tykännyt.Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hakee? Säilytys,ruokailu? Ateriapalvelun käyttäjät ei ole perusterveitä.
Ota oma mummo tai vaari ,jonka ruokailusta huolehdit.Vai mitä ideointia työttömät?!
Helsinki Missio on yksi kanava.Jos vielä on .