Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko enneuniin?

Vierailija
18.07.2013 |

Ovatko kohdallasi osoittautuneet todeksi? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sen unen tuntee enneuneksi, ilman, että toteutuisi?

Vierailija
2/6 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:17"]

Mistäs sen unen tuntee enneuneksi, ilman, että toteutuisi?

[/quote]

Tähän juuri perustuu koko uskomus. Kaikenlaisia unia nähdään jatkuvasti, mutta ne jäävät unholaan. Toisaalta silloin kun jotain isoa on tapahtunut, niin ex post jostain aiemmasta unesta päätellään, että enneunihan se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiin jotka ennustaisivat tarkasti ulkomaailman tapahtumia en usko. Sen sijaan uskon että unet, kun tulevat alitajunnasta, voivat jossain määrin ennustaa mitä omassa mielessä on tapahtumassa, ennen kuin itse sitä päivätajunnassa tiedostaakaan.

Vierailija
4/6 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt aikaisemmin unia, jotka herätessä tiedän enneuniksi. Koen myös joskus "etiäisiä". Enneuneni ovat olleet joskus hauskoja, muistan esimerkiksi kuinka kouluaikoina näin niitä muutamia ja hauskuutin luokkakavereitani niitä kertoessani - ja kaikki meni juuri niinkuin unessani olin nähnyt Jotkut unet olivat taas ikäviä. En ole nähnyt nyt muutamaan vuoteen enneunia, enkä niitä kaipaakaan.

Muutama etiäinen minulla on ollut myös ja varsinkin yksi oli todella voimakas. Läheiselläni oli juuri silloin ollut hyvin vakava onnettomuus, mutta hän jäi eloon - tunsin myös sen asian itsessäni ja rauhoituin. Viimeisin etiäinen oli talvella. Tunsin voimakkaasti, että minun pitää pysäyttää autolla ajoni, ihan kuin joku olisi sitä jankuttanut minulle, mutta en uskonut ja jouduin kolariin. Autoja meni rusinaksi, mutta ihmisille ei käynyt mitään onneksi.

Vierailija
5/6 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina aamulla jonkun unistani. Yhden ainoan kerran uni on toteutunut, sekin vain sen vuoksi, että osasin olettaa niin tapahtuvan.

Vierailija
6/6 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:51"]

Sellaisiin jotka ennustaisivat tarkasti ulkomaailman tapahtumia en usko. Sen sijaan uskon että unet, kun tulevat alitajunnasta, voivat jossain määrin ennustaa mitä omassa mielessä on tapahtumassa, ennen kuin itse sitä päivätajunnassa tiedostaakaan.

[/quote]

Näin minäkin uskon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi