Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ystäväni ihastunut/rakastunut minuun vai onko tämä puhdasta ystävyyttä???

Vierailija
18.07.2013 |

Kyseessä on sinkkumies, joka on sekä minun että mieheni läheinen ystävä. Hän on usein jutellut meille naishuolistaan ja siitä, kun Sitä Oikeaa ei ole vielä löytynyt. Nyt olen muutamia kertoja jutellut ystäväni kanssa kahdestaan, ja hän on todella vuodattanut sydäntään minulle. Hän on alkanut tapailla erästä naista, mutta epäröi tuleeko suhteesta mitään.

Viimeksi kun tapasimme kahdestaan, ystäväni halasi minua, katsoi epätoivoisesti silmiini ja huokasi, ettei varmasti koskaan löydä elämänsä naista. Ja kun hän kertoili uudesta suhteestaan, hän jälleen huokasi jotenkin epätoivoisesti, ettei tiedä tuleeko suhteesta mitään, kun ajatukset ovat eräässä toisessa. En kysynyt, kenessä. Lisäksi kun istuimme vierekkäin ja itse puhuin omista asioistani (en miehistä vaan jostain ihan muusta), niin huomasin yhtäkkiä kasvojemme nojautuneen vähän turhan lähelle toisiaan.

Kyllä, myönnän että hän vetoaa minuun, mutta rakastunut en todellakaan ole. Nyt tietysti pakahdun uteliaisuudesta, onko hänellä kenties tunteita minua kohtaan vai avautuuko hän minulle tällä tavalla siksi, että olen seksuaalisesti täysin turvallinen, platoninen ystävä.

Veikkauksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh.. Pidää vähän etäisyyttä.

Vierailija
2/7 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on. Mutta kun se ei sua kiinnosta kun et ole rakastunut, joten mitä väliä. Sä pysyt miehesi kanssa, ja hänen on löydettävä joku muu, piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan naismaiselta harlekiinilta.

Vierailija
4/7 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:12"]

Kuulostaa ihan naismaiselta harlekiinilta.

[/quote]

No sä sen sanoit... :D

Vierailija
5/7 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on, enempää ei kannata yrittää 'kokeilla' tai lähestyä varmistaakseen sitä mutta voin kuvitella että sulle tuli sellanen perhoset vatsassa olo että olen varattu nainen ja joku muu on kiinnostunu musta :D Kerro miehelle että epäilet sen tykkäävän susta nii sittei pitäis jäädä ainakaan sellanen olo sulle että mitään sattuis teidän kahden välillä. Tsemppiä tilanteeseen :D :D

Vierailija
6/7 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/7 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No mut on usein ymmärretty väärin kun olen vain ollut avoin oma itseni.