Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eih.. Olen tietämättäni tapaillut 15 vuotta vanhempaa miestä!

Vierailija
17.07.2013 |

Mies kutsui minut tänään juhlimaan syntymäpäiviään pienessä kaveriporukassa. Suostuin kutsuun, ja sitten tajusin kysäistä et paljon hän täyttää.

36 vuotta..

MITÄ?!

Siis tiesin kyllä että mies on vanhempi kuin minä. Kuitenkin ajattelin miehen olevan vielä alle kolmikymppinen, sillä hänellä ei ole lapsia.

Vertauksen vuoksi: mies on syntynyt vuonna 1977, ja minä v. 1992!!

No, minullahan leuka loksahti auki kun mies kertoi ikänsä. Hän kyllä hoksasi järkytykseni, ja sanoi et eihän se vielä ole paljon, kyllä tässä ehtii. Kysäisin et hei, tiedätsä että mä olen vasta 21-vuotias? Mies alkoi vain nauraa ja sanoi että kyllähän sä aika nuorelta näytät, hehe, hyvä vitsi. Kaivoin henkkarit esille. Olisin voinut vaikka maksaa siitä ilmeestä. Silkkaa epätoivoa ja itkunsekaista hämmästystä. Tuttavallisemmin "mitä vittua" ilme.

Juu, no miehen syntymäpäivät ovat viikonloppuna, olen menossa hänen seuralaisenaan. Saas nähdä mitä tästä tulee. :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl pitkään aikaan paras ikis-juttu :D

Vierailija
2/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 19:46"]

Tää on kyl pitkään aikaan paras ikis-juttu :D

[/quote]

Pöh, ei ole ikis-juttu! :D Olen yhtä järkyttynyt kuin tekin mutta pakkohan tälle on nauraa. 

- AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jA SEKI EPÄILYTTÄÄ että panee aina vaan kakkoseen. Mua sattuu ja epäilyttää että se on homo.

Vierailija
4/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tietämättään tapailla ketään? Skitsofrenia/unissakävelyä?

Vierailija
5/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen aviomieheni on 13 vuotta vanhempi, tapasimme kun olin 20 v. Nyt olen 35 ja seurustelen 50-vuotiaan kanssa. Ikä on vaan numeroita. :)

Vierailija
6/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 19:52"]

jA SEKI EPÄILYTTÄÄ että panee aina vaan kakkoseen. Mua sattuu ja epäilyttää että se on homo.

[/quote]

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
7/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 19:53"]

Miten voi tietämättään tapailla ketään? Skitsofrenia/unissakävelyä?

[/quote]

No hei älä viitti! Ihan tietoisesti olen siis tapaillut mutta ei tosiaan mitään hajua et hän on vanha kääpä! Voisiks kertoa miten toi otsikko tulis sit muotoilla? 

- AP

Vierailija
8/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta. Naiset aina halajavat kokeneita, usein varakkaampia, ja iäkkäämpiä miehiä. Miehet taas katselevat nuorten, kokemattomien ja kauniiden naisten perään.

Vierailija
9/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nuorempaan.

Vierailija
10/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Minä deittailen 15 vuotta nuorempaa miestä. Revi siitä. (On muuten hyvä panemaan)

t. N37 (ja mies on tiennyt ikäni alusta alkaen)

Vierailija
11/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...minua yrittää iskeä mies, joka on syntynyt v. 88 ja minä taas olen 68...en ole kiinnostunut, mutta välillä näinkin päin:-) Ihan hauskaa sinällään...

Vierailija
12/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tällä suhteella ole tulevaisuutta, sehän nyt on selvää. Ihan sama vaikka rahaa ois, ei se tuo onnea. Jos nyt kerran pari suo vanhemmalle kivalle miehelle seuraansa niin ei pitäisi olla keltään pois. 

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan