Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Flirttailua vai ei, auttakaa!

Vierailija
17.07.2013 |

Auttakaa avutonta,

työskentelen ruokakaupassa pääkaupunkiseudulla ja olen ollut töissä erään miespuoleisen työntekijän kanssa samassa vuorossa jo useamman viikon. Ennen hän ei ole kuin kertonut minulle mitä tehdä töissä ja tervehtinyt yms. Nykyään hän on alkanut juttelemaan minulle todella paljon, mutta juttelu on muuttunut. Hän hymyilee joka kerta nähdessään minut sekä kutsuu minua mm. "neitiseni" tai keksii lempinimiä nimestäni.. 

Hän myöskin oleskelee paljon samassa paikassa kuin minä sekä kassalla ollessa katsoo usein suoraan silmiin minua, vaikka molemmilla olisi asiakkaita. Voinko ajatella että hänen käytöksensä olisi flirttailua? Mieshän on vielä varattu! 

Olen hieman kokematon flirttailija, joten en tiedä mitä tehdä..! :')

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa hänelle asiallisesti ja kohteliaasti. Älä vaan rupea keimailemaan hänelle, kun et ole kiinnostunut hänestä. (Niin ja varattukin on kaiken lisäksi.)

Puhut vain työasioista. Tee asiaa aina jonnekin muualle, jos vain pääset lähtemään paikalta. Jos vaikka ilmaantuu hyllyjen väliin, vaihda hyllynväliä. Jos tulee kahvipöytään viereesi, lähde vessaan. Älä kuitenkaan rupea mököttämään tai osoittamaan mieltä vaan muista aina kohteliaisuus. 

Eiköhän se siitä peräänny vähitellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla