Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI jotkut äidit antaa lapsensa rääkyä julkisella paikalla...

Vierailija
17.07.2013 |

Kuten ratikassa, bussissa, kahviloissa, kaupassa jne.??? Itkuun on aina syy ja vanhemman tehtävä on poistaa se! Ihan hirveää kanssaihmisten piinaamista antaa lapsen huutaa tekemättä asialle mitään... 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 21:29"]

Se on kumma ettei niitä hyvin kasvatettuja lapsia tuijoteta vihaisesti.

[/quote]

Sellainen lapsi, jolta ei koskaan tule itku julkisella paikalla on mielikuvitusolento tai pieksetty hiljaiseksi. Lapsilta voi vaatia vain ikätasonsa mukaista käytöstä ja esim. uhmaikäisen on ihan luonnollista saada uhmakohtauksia milloin missäkin. Ei oikeasti voi pitää kellarissa koko uhmaikää. Ne huonosti käyttäytyvät lapset ovat todennäköisesti niitä samoja kuin toisella kertaa hyvin käyttäytyvät lapset. Toisella kerralla menee kauppareissu hyvin ja toisella huonosti.

Vierailija
22/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en rupee välttelee julkisia paikkoja tollasten ämmien valituksen takia.. Suorastaa sairasta tulla sanoo et pysykää kakarojenne kanssa poissa.. Pysy ite jos et kestä !!!!! Mee juopoille ja kaiken maailman muille häriköille sanomaa sama sanoma ni kato totteleeko joku huutava juoppo bussissa sua... Tai hanki vaikka yötyö ni ei varmasti oo nii  paljoo huutavia kakaroita matkassa mukana, koska se on fakta että niitä lapsia on ja tulee olemaan jotka huutaa !! Khyl nyt sit oikeesti osaa ottaa päähän tollaset valittajat !!! Harmi että teki ootte ollu niitä huutavia kakaroita joskus... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annetaan rääkyä..? Kaikilla ei ole itsesensuuria. Sen huomaa hyvin aloituksestakin.

Vierailija
24/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas ????????

Vierailija
25/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on periaatteessa kaksi uhmaikäistä. Toinen ikätasoisesti uhmassa ja toinen nyt vasta 5v, koska on kehitysvammainen. Välillä on huutoa, mutta varsinkin tuolle erityiselle on tärkeää opetella liikkumaan ihmisten ilmoilla. Vaikeaa siitä tekee sen, että hän ei ymmärrä kaikkea mitä sanotaan. Yleensä mua ei häiritse ihmisten katseen sen kummemmin.

Vierailija
26/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ei vain jaksa kasvattaa lapsiaan. Onhan se nähty, oli uhmaikä tai ei.

Vierailija
27/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katos meillä huutavan lapsen äideillä on aina itselle korvatulpat mukana! kätevää, voi vaan antaa sen lapsen kiljua :)

ota ap kunnon peltorit niin ei haittaa sinuakaan enää. Niitä saa nykyään ihan radiolla varustettuna!

Vierailija
28/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä pysynkin pois julkisista, te tosiaanki annatte sen näkyä että toisten lasten itku ärsyttää,toivottavasti ykskään näistä tulevaisuuden aikuisista ei joudu teidän perseitä pyyhkimään vanhainkodissa. t. mielensä pahoittanut äiti.

Vierailija
29/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 19:57"]

Tästä syystä pysynkin pois julkisista, te tosiaanki annatte sen näkyä että toisten lasten itku ärsyttää,toivottavasti ykskään näistä tulevaisuuden aikuisista ei joudu teidän perseitä pyyhkimään vanhainkodissa. t. mielensä pahoittanut äiti.

[/quote]

Jaahas, siinä tuli sitten se vanhainkotikortti. :D

Vierailija
30/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 19:15"]

Joo, pidetään lapsia päiväkodissa 12 tuntia, niin ei kuljeta ruuhka-aikaan. eikös tämä ole sitten ratkaisu?

[/quote]

Kyllä tuo minulle sopii, aivan mainiosti. :)

Vierailija
31/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 17:44"]

Miten poistat esim. koliikin, korvasäryn?

[/quote]

No ihan poistumalla bussista, ravintolasta yms. paikasta, jossa pikku hellantelttu pitää meteliä.

Vierailija
32/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kärsimys pitää ilmeisesti jakaa kaikkien kanssa kun niitä pentuja pitää raahata joka helvetin paikkaan mukana. Jos on kaksi vanhempaa olemassa, niin miksi toinen ei ole kotona lasten kanssa kun toinen vanhempi käy kaupassa? Pitää koko rääkyjälaumaa kaksin vanhemmin raahata muiden tielle paikkaan kuin paikkaan. 

Vierailija
33/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuo on kyllä totta että miksi niit kakrui pitää raahata kauppaan..itellä on se ongelma että mies on kotona kun minä töissä ja toisinpäin ja ei oikein oo lapsenlikkaa.. on ihan mahtavaa kun joskus pääsee kauppaan(nopea kauppareissu) ilman kakaroita mut oon silti ihan helvetin tyytyväinen mun lapsiin kun eivät huuda eivätkä metelöi mitenkään kaupassa ja eivät kitise että saavat mitä haluavat ja opetin ihan puhumalla ja lapset on fiksuja kun osaa itse fiksusti heille puhua..joskus tosiaan ärsyttää kun kahtoo jonkun kakaraa joka huutaa ja raivoo jos ei saa haluamaansa ja mikään uhma ei oikein ole syy sillä jokaisella lapsella sellainen on jossain vaihees mut se ei tarkoita että lapsen tarvii käyttäytyä kuin tuuliviiri ukkosella =D jutelkaa lasten kanssa rauhallisesti ja hommatkaa yhteinen sävel (ei lahjontaa) ja kokeilkaapa sitten mennä sinne kauppaan niin voitte yllättyä =)

Vierailija
34/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut se on kieltämättä aika hyvä syy kitinälle jos toisella paskat housussa =D

Vierailija
35/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillakin on oikeus oppia elämää eli muun muassa matkustaa bussissa ja käydä kaupassa. Kyllä mua häiritsevät monet örisevät juopot aika paljon enemmän kuin yksikään lapsi koskaan. Lentokoneessa oli kerran lystiä kun edellä istuva keski-ikäinen pariskunta ärsyyntyi jo parissa minuutissa väsyneen ja nälkäisen lapsemme kitinään. Nainenkin yritti siinä jotain sihistä penkkien välissä lapselle. Auttoipa paljon. Se auttoi kun kone pääsi vihdoin kentältä lähtemään ja saimme ruokaa.

Vieraiden ihmisten kohdistama aggressio tuntemattomaan pikkulapseen on mielestäni aika mielisairasta. Takaisin tullessa oli sama homma eli lapsi vähän kitisi väsymystä ja nälkää. Edessäolevaa läskiä ämmää ärsytti jo välittömästi suunnilleen lapsemme olemassaolo. Hän kyllä nukahti, kuten myös tulomatkalla heti ruuan jälkeen ja nukkui lähes koko matkan, mutta viereisen rivin 1-vuotias päätti itkeä kaksi tuntia putkeen. Vanhemmat kyllä sylittelivät ja hyssyttelivät, mutta taapero ei vaan ollenkaan hiljentynyt. Olisko heidän pitänyt heitää lapsi koneesta, ettei kukaan vaan häiriinny?  

Vierailija
36/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minäkään en tajua Kerran olin junalla menossa Ouluun. Siinä joskus Kokkolan kohdalla alkoi lapsi huutaa ihan hirveästi. Olivat kuulemma Rovaniemelle menossa. Kyllä niiden olisi pitänyt jäädä Kannuksessa pois, että me muute olisimme saaneet olla rauhassa.

...ja tämä kommentti sitten luonnollisesti kuulu ottaa vakavasti ja rueta haukkumaan minua...

Vierailija
37/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä olen ollut molempien lastemme vauvavuodet neljän seinän sisällä. Sitten vihjaillaan, että olisin masentunut. En vain jaksa toisten ihmisten vihaisia katseita kun allerginen vauva itkee vatsakipuaan.

Vierailija
38/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli Josef Fritzl siis kasvatti lapsiaan siten kuin pitääkin - kellarissa, jossa heistä ei ollut häiriötä muille ihmisille. Kumma kun se heitettiin tyrmään, niin hyvä isä ja kaikkea.

Vierailija
39/39 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma ettei niitä hyvin kasvatettuja lapsia tuijoteta vihaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi