Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tyypillinen ja yleinenkin raskausoire sinun raskausajastasi jäi puuttumaan?

Vierailija
04.08.2020 |

Itselläni 2 raskautta takana eikä kummassakaan linea negraa ( tumma pigmentti juova navan alla). En saanut myöskään peräpukamia lainkaan eikä nännipihani tummentuneet.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidonnousu

Pahoinvointi

Suonikohjut

Vierailija
2/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kuulema ollut metallin makua suussa mutta mulla ei oo missään raskauksista ollut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat sain vasta synnytyksessä, ja isot olivatkin, sen se teettää kun joutuu pinnistämään kovasti. Niitä sitten hoidettiin monta viikkoa.

Vierailija
4/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi, turvotus, suonikohjut, raskausarvet, muutokset rinnoissa, mieliteot.

Vierailija
5/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linea negra. Ja supistukset tunsin vasta kun vedet meni. Olin ennen sitä käyrällä, mutta en tuntenut mitään supistuksia, vaikka katselin niitä siitä koneesta.

Vierailija
6/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpia ei tullut.

Vierailija
7/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliteot. Ei siis tehny vaa mitään erikoista mieli..ihan samaa safkaa söin ku ennenkin

Vierailija
8/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut eivät nousseet kummassakaan raskaudessa, mies on ollut kyllä hyvin pettynyt 😁

Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut metallinmakua suussa, toisessa oli heti. Ekassa ei ollut pahoinvointia, tokassa olikin sitten 10 viikon ajan.

Linea negra tuli ekassa, mutta ei tokassa.

Tokassa nännipihat suuret ja tummat, ekassa ei ollut rinnoissa muutoksia.

Ekassa maito ei noussut, tokasta en vielä tiedä koska LA on vasta viikon päästä.

Niin on erilaisia nämä raskaudet kyllä olleet.

Vierailija
9/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme raskautta eikä päivääkään pahoinvointia. Koskaan ei myöskään ole supistellut (kipeästi) ennen kuin synnytyksen aikana. 

Vierailija
10/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisena hehkuminen. Olin niin ruma, että puliukkokin paikallisliikenteessä tuli kertomaan, että en ole päivääkään alle 43v näköinen ja että olen ruma. Olin silloin 27v Kertoi, että hänen tyttärensä on saman ikäinen kuin minä ja kaunis toisin kuin minä, joka olin ruma. Häiritsevän ruma.

Vierailija
11/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisena hehkuminen. Olin niin ruma, että puliukkokin paikallisliikenteessä tuli kertomaan, että en ole päivääkään alle 43v näköinen ja että olen ruma. Olin silloin 27v Kertoi, että hänen tyttärensä on saman ikäinen kuin minä ja kaunis toisin kuin minä, joka olin ruma. Häiritsevän ruma.

:(

Vierailija
12/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahoinvointia eikä raskausarvia.

Vierailija
13/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot yöunet. Siis minä nukuin koko raskausajan kuin tukki! :)

Vierailija
14/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää ei revennyt niinkuin 99% mammoilla 3c.

Vierailija
15/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistuksia en ole tuntenut ollenkaan ennen kuin synnytykset on alkaneet. Toisessa ja kolmannessa raskaudessa en tuntenut sikiön liikkeitä. Esikoinen monotti niin, että oli välillä jopa epämiellyttävää. Ei ole ollut tukalaa oloa tai turvotuksia. Maha ei ole ollut mitenkään tiellä.

Vierailija
16/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 raskautta, joissa ei missään

- pahoinvointia

- mielitekoja

- pidätysvaivoja

- metallinmakua suussa

Yhdessä raskaudessa ei tullut tuota linea negraa, kahdessa tuli.

Yhdessä raskaudessa tuli suonikohju, kahdessa ei

Kahdessa raskaudessa oli kamalan kuuma koko ajan, yhdessä palelin jatkuvasti

Kahdessa raskaudessa oli harjoitussupistuksia varhaisilta viikoilta asti, yhdessä ei.

Kaikissa raskauksissa kasvoi tissit, tuli raskausarpia ja panetti koko ajan.

Kamalaa aikaa :D

Vierailija
17/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään erikoisia mielitekoja, enkä muutenkaan halunnut syödä sen enempää kuin yleensä. En saanut suonikohjuja tai pukamia. Ei ollut myöskään mielialan vaihteluita tai poikkeavan voimakkaita seksihaluja. Tunsin oloni kutakuinkin tavalliseksi kaikin puolin.

Vierailija
18/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus, maidonnousu, suonikohjut, raskausarvet ja kipeät supistukset ennen synnytystä jäivät puuttumaan (harjoitussupistuksia tosin tuli melkein läpi raskauden). Myöskään mitään erikoisia mielitekoja ei tullut, paitsi alkuraskaudessa teki mieli rasvaista ruokaa, kun se auttoi pahoinvointiin.

Vierailija
19/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa mielitekoja sitrushedelmiin ihan sairaan lailla, tokassa ei maistunut juuri mikään ruoka mieliteoista puhumattakaan..

Vierailija
20/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pahoinvointia eikä erityisiä mielitekoja. Myöskään raskausarpia ei tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi