Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taapero ei herätä aamulla

Tipa
04.08.2020 |

Meidän 2,5 vuotias ei herätä aamulla meitä vaan alkaa tekemään omaa aamupalaansa, milloin mitäkin. Kaipa se puuhailee omiaan muutenkin, herätessäni vain tuntuu usein olevan keittiössä puuhaamassa . Joskus tulee kyllä meidän sänkyynkin. Onko kenelläkään tätä "ongelmaa" ja miten olette toimineet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tekemään omaa aamupalaansa? Noin pieni? Mitä ihmettä hän tekee?

Vierailija
2/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama juttu 1,5 vuotiaan kanssa. Teki itselleen aamupalan (paistettuja munia ja pekonia) ja sitten lähti itsekseen käymään lähikaupassa ostamassa tarvikkeet lounaalle.

Tunnen siis tuskasi, ihan kamalaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas siinä omatoiminen taapero!

Vierailija
4/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ne kehittyy niin nopeesti

Vierailija
5/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2-v on toisinaan siivonnut koko kämpän ja tulee vasta sitten herättämään meidät. Keittää muuten hyvät kahvitkin, suloinen pieni otus. :)

Vierailija
6/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tähän ketjuun kun olin varma että kyse on aloituksesta jossa AP myöhästyy töistä kun taapero ei "herätä" oikeaan aikaan kuin herätyskello :D :D Harmi että kyse olikin jostain muusta.

Vierailija
7/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ette ole reagoineet taaperon heräämiseen, niinpä piltti ei enää ota kontaktia vaan lähtee itse liikenteeseen.

Mihin aikaan itse menette nukkumaan?

Vierailija
8/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kyllä ihan säädylliseen aikaan nukkumaan mutta joskus lapsi herää ennen kukonlaulua ja keittiö on sen verran kaukana makkarista ettei kuulla ääntä. Lapsi ottaa tiskikoneesta kupin ja kaataa muroja siihen. Oli jopa lajitellut roskat oikeisiin roskiksiin. Poika on ollut aina omatoiminen potan siivouksesta lähtien on halunnu tehdä itse jo ennen kuin oli kaksi. Sinänsä kiva mutta aika vaaralliselta tuntuu kun ei tiedä mitä muuta se keksii. Eikö kenelläkään ole samaa tilannetta?

Vierailija
9/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen teki aikoinaan samaa pari-kolmevuotiaana. Halusi olla niin omatoiminen. Hiipi alakerran keittiöön ja touhusi siellä niin tärkeänä, osasi tehdä voileipiä ja kaataa maitoa lasiin. Nyt hän on 12 ja omatoimisuus ja ahkerointi omin päin aamuisin on muisto vain...