Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kuulla kokemuksia suonikohjujen vaahtoruiskutuksesta!!!

Vierailija
16.07.2013 |

Raskaudet tekivät jalkaani koholla olevia suonikohjuja ja haluaisin niistä eroon. Toimenpide kustantaa paljon ja haluaisin tietää, että auttaakohan se oikeasti. Minkähintaiseksi se sinulle tuli?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ap mutta noi huutomerkit otsikon perässä ovat liikaa.

Ei täällä kannata vaatia vastauksia. Kysymällä nätisti niin olisin minäkin voinut vastata  kysymykseesi.

Nim. kokemusta on niin yksityisellä kuin julkisellakin  :)

Vierailija
2/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi huuto huutomerkkien määrä. Ipadi temppuilee ja ei ensin oa näitä ja sitten laittaa tuplaten :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölynpölyä, ei kannata yrittää korjata noin heppoisin tavoin ;)

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 22:16"]

Anteeksi huuto huutomerkkien määrä. Ipadi temppuilee ja ei ensin oa näitä ja sitten laittaa tuplaten :( 

[/quote]

Vierailija
4/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kakkonen koko homma. kivaa iltaa sinulle ja toivottavasti sait hyvän melen. 

Vierailija
5/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin ruiskutuksessa runsas vuosi sitten. Itse kohjut katosivat, samoin oireilu jaloista, mutta katkenneisiin pintasuoniin ei ruiskutus tehonnut. Tästä kyllä lääkäri etukäteen varoittelikin. Hintaa tuli n. 1500 euroa, kun kohjuja oli toisessa jalassa ja noita pintasuonia ruiskuteltiin molemmista.

Julkiselle voi ymmärtääkseni päästä vain, jos kohjut ovat erittäin pahat ja aiheuttavat muutakin merkittävää haittaa kuin vain esteettistä.

Vierailija
6/12 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mahdotonta ole, siis päästä julkiselle. Mä siis pääsin, kovat säryt oli jaloissa ja jatkuva paineen tunne. Ulospäin kohjut ei olleet mitenkään ihan hirveät... Sain lähetteen sairaalan polille, jossa ne ultrattiin ja pääsin leikkaukseen, johon aika tuli puolen vuoden päähän. Näin mä pääsin julkiselle. Ikää mulla on 40v. T. 6

Vierailija
7/12 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! Laittakaa lisaa kokemuksia! Miten hoidot onnistuneet ja millaisissa hoidoissa olette kayneet....? Terv.itsella myos edessa....

Vierailija
8/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi hyvin, molemmat jalat ruiskutettiin ja kohjut hävisivät, loput jäljet vuoden kuluessa... Ei maksanut paljon, julkisella olin. 

Vierailija
9/12 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä pääsit julkiselle? 

Vierailija
10/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän yhä. 

Vierailija
11/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ruiskutettu molemmat jalat n 8 Vuotta sitten, maksoi noin 2000 egee. Nyt jo molempiin jalkoihin tullut uudet kohjut. Eivät vielä yhtä isot kuin aiemmin. Tätä kyllä kerrottiin tapahtuvan ruiskutuksen yhetydessä. Nyt menisin julkiselle puolelle, jos vain olisi mahdollista. 

Vierailija
12/12 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kuitenkin ymmärtänyt oikein, että julkiselle puolelle ei millään pääse?