Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haukkuu

Vierailija
16.07.2013 |

No juu täällä kun on paljon naisia ja työelämässäkin olevia, niin kertokaa minulle mistä johtuu, että kokeneempi kollega, joka on siis nainen, suorastaan vittuilee?

Istuu lähellä omaa paikkaani ja kun hänen ystävänsä on käymässä esim. kahvilla, heittelee "piikkejä" riittävän kuuluvalla äänellä, että varmasti kuulen.

Itse olen siis mies.

Ammatillisesti en ole hänelle uhka, koska olen erilaisissa työtehtävissä.

Hän ei varmasti hae huomiotani, jotta kiinnostuisin hänestä, sillä nainen on huomattavan paljon minua tasokkaampi ja perheellinen.

Oudoksi jutun tekee se, etten juuri ole ollut hänen kanssaan kanssakäymisissä, joten en ole oikein voinut onnistua suututtamaankaan.

Olen ymmärtänyt, että tällainen on naisilta melko tavallista käytöstä naispuolisia kollegoja kohtaan, mutta olen mies.

Räksyttävää naista on huomattavan vaikea vaientaa. Noin käyttäytyvälle miehelle olisin jo sanonut, että turpa umpeen sitten jo paskapää. Naiselle ei oikein voi sanoa noin kai.

Mikä rassaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä.

Vierailija
2/6 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata, mutta ei se varmaan ole mitenkään naiseutta, se on sen ihmisen ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole naiseutta, mutta kyllä täytyy sanoa tämän kokemuksen perusteella, että olen tyytyväinen kun naisia on vain tämä yksi.

Ikinä en ole tällaiseen tapaukseen törmännyt. Toivottavasti jääkin ainoaksi.

Vierailija
4/6 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa naiselle, kuten sanoisit miehellekin. Ettehän ole parisuhteessa vaan työtovereita. 

Vierailija
5/6 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sellainen rempseä ja luulee sinun ymmärtävän hänen huumoriaan.

Vierailija
6/6 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:21"]

Voit sanoa naiselle, kuten sanoisit miehellekin. Ettehän ole parisuhteessa vaan työtovereita. 

[/quote]

Saattaapi tulla vielä sanottuakin kun joskus sattuu itsellekin huono päivä kohdalle, heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi