Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Juudit vieraana veljensä Kaarlen keskusteluohjelmassa. Tosi mielenkiintonen. Helppo kuunnella ja jotenki aito fiilis :)
Ihana mies tuo Juuditin veli. Pidän erityisesti hänen huumoristaan. Tuollainen ihminen olisi ihana juurikin arjessa. Mies on eronnut, joten naiset nyt kannattaisi kiireesti korjata hänet talteen kuleksimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna34509 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi sentään jouluksi lopettaa joutavan toisten elämän valvomisen. Jokainen tekee omat valintansa elämässään monissa asioissa. Ne eivät kuulu sivullisille. Ei ainakaan, jos ihmiset ovat vieraita eivätkä sivua omaa lähipiiriäsi. Ei ole minulta pois, jos joku tuntematon ihastuu tai rakastuu toiseen minulle tuntemattomaan.
Televisiossa oli dokumenttia mm Timo Sarpanevan ja Marjatta Svennevigin rakkaustarinasta. Marjatta ystävystyi ensin Timon vaimoon Piaan. Niin vaan Timosta ja Marjatasta tuli pari, rakastuivat ja olivat Timon kuolemaan saakka aviopari. Rakkaus ei katso aikaa ei paikkaa, kun se tulee sen voimaan jää. Hyvää joulua kaikille!🤮
Ei muuten pidä paikkaansa. Tässä Timo Sarpanevasta selventävä artikkeli: https://www.is.fi/viihde/art-2000007649298.htmlMatti ja Matleena ovat kummatkin naimisissa, ja täysin häikäilemättömästi ja vain omia etujaan itsekkäästi ajaen, työntäneet kaiken muun taka alalle julkisuudenhimoissaan. Eivät ansaitse mitään sympatioita, toki kaikki muut uskottomat täällä voivat puhua potaskaa heidän puolestaan. Inhottavan moraalitonta ja selkärangatonta touhua. Mutta ei siinä vielä mitään, Matti kehtaa päälle vielä sitten Miraa mollata. Kyllä on alhainen tyyppi. Voisi edes sanoa jotain myöntääkseen että itse ei ollut ollenkaan tosissaan tässä ohjelmassa ja teeskenteli teeskentelemästä päästyään ja mainosti vaan tamperelaisia yrityksiä.. saikohan jotain mainostuspalkkiota muuten Sidosteelta!? Ja Matleena, Miran kaaso, jonka tekopyhyys oli räikeää alusta asti. Puhui Miran edesmenneestä äidistä, että kehtasi. Käärme. Hyi. Jäi kyllä paha maku suuhun koko sarjasta. Emma ja Mira ainoat aidot IHMISET.
Tuo sun linkki ei aukea, jotan tässä on sama.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007649298.html
Muuten, Pii väistyi Timon ja Marjatan rakkauden edestä, koska oli sitä mieltä että Marjatta on Timolle parempi puoliso kuin hän. Se on osoitus oikeasta rakkaudesta, ettei jää roikkumaan eikä valittamaan että kun toinen vei.
Uskon edelleen, ettei mikään voi erottaa todellista rakkautta ja kahden kauppa on kolmannen korvapuusti kuten vanha sanonta kuuluu.
En itse alkaisi huutaa kenenkään perään, vaan näkisin itsellekin uuden mahdollisuuden.
Marjatta ja Timon ex Pii pysyivät ystävinä aina Piin kuolemaan saakka 27.12.2019. Noin tekevät sivistyneet ihmiset.
Ei tietenkään mitkään " seiskan" lukijat joita näyttää tämä palsta olevan pullollaan
Miksi pitää alapeukut jos voi pysyä ystävänä miehen exän kanssa.
On muitakin jotka ovat hyvissä väleissä exän nyxän kanssa. Muistan lukeneeni mm Heidi Hautalan jouluperinteistä joihin kuuluu, että viettää nykyisen miehen kans yhdessä joulun exän ja hänen nyxän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudit vieraana veljensä Kaarlen keskusteluohjelmassa. Tosi mielenkiintonen. Helppo kuunnella ja jotenki aito fiilis :)
Ihana mies tuo Juuditin veli. Pidän erityisesti hänen huumoristaan. Tuollainen ihminen olisi ihana juurikin arjessa. Mies on eronnut, joten naiset nyt kannattaisi kiireesti korjata hänet talteen kuleksimasta.
Mistä päättelit että hän haluaa itse "talteen kuleksimasta"? Aikamoista esineellistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna34509 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi sentään jouluksi lopettaa joutavan toisten elämän valvomisen. Jokainen tekee omat valintansa elämässään monissa asioissa. Ne eivät kuulu sivullisille. Ei ainakaan, jos ihmiset ovat vieraita eivätkä sivua omaa lähipiiriäsi. Ei ole minulta pois, jos joku tuntematon ihastuu tai rakastuu toiseen minulle tuntemattomaan.
Televisiossa oli dokumenttia mm Timo Sarpanevan ja Marjatta Svennevigin rakkaustarinasta. Marjatta ystävystyi ensin Timon vaimoon Piaan. Niin vaan Timosta ja Marjatasta tuli pari, rakastuivat ja olivat Timon kuolemaan saakka aviopari. Rakkaus ei katso aikaa ei paikkaa, kun se tulee sen voimaan jää. Hyvää joulua kaikille!🤮
Ei muuten pidä paikkaansa. Tässä Timo Sarpanevasta selventävä artikkeli: https://www.is.fi/viihde/art-2000007649298.htmlMatti ja Matleena ovat kummatkin naimisissa, ja täysin häikäilemättömästi ja vain omia etujaan itsekkäästi ajaen, työntäneet kaiken muun taka alalle julkisuudenhimoissaan. Eivät ansaitse mitään sympatioita, toki kaikki muut uskottomat täällä voivat puhua potaskaa heidän puolestaan. Inhottavan moraalitonta ja selkärangatonta touhua. Mutta ei siinä vielä mitään, Matti kehtaa päälle vielä sitten Miraa mollata. Kyllä on alhainen tyyppi. Voisi edes sanoa jotain myöntääkseen että itse ei ollut ollenkaan tosissaan tässä ohjelmassa ja teeskenteli teeskentelemästä päästyään ja mainosti vaan tamperelaisia yrityksiä.. saikohan jotain mainostuspalkkiota muuten Sidosteelta!? Ja Matleena, Miran kaaso, jonka tekopyhyys oli räikeää alusta asti. Puhui Miran edesmenneestä äidistä, että kehtasi. Käärme. Hyi. Jäi kyllä paha maku suuhun koko sarjasta. Emma ja Mira ainoat aidot IHMISET.
Tuo sun linkki ei aukea, jotan tässä on sama.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007649298.html
Muuten, Pii väistyi Timon ja Marjatan rakkauden edestä, koska oli sitä mieltä että Marjatta on Timolle parempi puoliso kuin hän. Se on osoitus oikeasta rakkaudesta, ettei jää roikkumaan eikä valittamaan että kun toinen vei.
Uskon edelleen, ettei mikään voi erottaa todellista rakkautta ja kahden kauppa on kolmannen korvapuusti kuten vanha sanonta kuuluu.
En itse alkaisi huutaa kenenkään perään, vaan näkisin itsellekin uuden mahdollisuuden.
Marjatta ja Timon ex Pii pysyivät ystävinä aina Piin kuolemaan saakka 27.12.2019. Noin tekevät sivistyneet ihmiset.
Ei tietenkään mitkään " seiskan" lukijat joita näyttää tämä palsta olevan pullollaanMiksi pitää alapeukut jos voi pysyä ystävänä miehen exän kanssa.
On muitakin jotka ovat hyvissä väleissä exän nyxän kanssa. Muistan lukeneeni mm Heidi Hautalan jouluperinteistä joihin kuuluu, että viettää nykyisen miehen kans yhdessä joulun exän ja hänen nyxän kanssa.
No tiedät itsekin, että Matti/Mira/Marleena-tilanne on ihan erilainen kuin tuollainen luonnollinen vuosikymmenten saatossa muuttuva suhde joka kypsyy ystävyydeksi. Ihan sama, suurin osa ihmettelee tuota kaason toimintaa, ihan aiheesta. Mutta ehkä on sen arvoista. Lapset saaneet Matti-pukin täksi jouluksi. Säälittää myös ex-mies, ei varmasti ole helppoa olla niin paljon erillään pienistä lapsista varsinkaan jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että hän haluaa itse "talteen kuleksimasta"? Aikamoista esineellistämistä.
Se on sanonta. On ollut naimisissa ja miksipä torjuisi hyvän kymppaniehdokkaan? Huonoon ei tarvitse tyytyä. Olen minäkin ollut yksin ja etsimättä jo 10 vuotta, mut jos sattumalta kohtaisin rakkauden, ottaisin sen tietysti vastaan. Mihinkään Tinderiin en menisi tai nettipalveluun.
Kyllä kaksi mätää marjaa aina toisensa löytää, Matti ja Marleena siis. Kauden alusta asti oli oudot fiilikset Matista. Mitään muuta ei jäänyt käteen kuin Pirkkalan mainostaminen, Ilves ja shown vetäminen, joka sisälsi jatkuvaa vaimottelua. Sitten vielä loppuun Miran syyllistäminen, että kuule hei sun olis pitänyt tajuta, että friendzonella mennään. Ei Matti, vaan sun pitäisi tajuta kuinka selkärangaton olet ja moraalisi on ohuempi kuin spagetti. Marleena taas vaikuttaa juurikin siltä, että pakko saada frendin mies, hinnalla millä hyvänsä. Oikein match made in heaven :D Miran onni, että pääsi molemmista kertaheitolla eroon.
Olen pitkän eloni aikan nähnyt useita Matteja ja Marleenoja ja arvatkaa, mitä?
Olen alkanut uskoa karmaan tai sitten Jumalaan, mutta lähes aina ovat palkkansa saaneet.
T.mummeli 70+
Olen Timo Sarpanevan lasten koulukaveri ja lisäksi asuin samassa rapussa kanssaan Merikadulla. Kyllä Marjatta Svennevig antaa hyvin kaunistellun, jopa valheellisen kuvan suhteista.
Olin usein leikkimässä ja kylässä Sarpanevilla, kun Timo oli naimisissa Pi:n kanssa. Kyllä oli kova tragedia uusi nainen ainakin alkuaikoina. Pi sitten ikäänkuin vain alistui vahvaluonteisen suuren taiteilijamiehensä tahtoon.
En käsitä, miksi Svennevig valehtelee ? Koko Kaivopuisto ja Eira tiesivät, kuinka Surullinen Pi oli ja kuinka omistautui vain työlleen ja komeille pojilleen.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Olen Timo Sarpanevan lasten koulukaveri ja lisäksi asuin samassa rapussa kanssaan Merikadulla. Kyllä Marjatta Svennevig antaa hyvin kaunistellun, jopa valheellisen kuvan suhteista.
Olin usein leikkimässä ja kylässä Sarpanevilla, kun Timo oli naimisissa Pi:n kanssa. Kyllä oli kova tragedia uusi nainen ainakin alkuaikoina. Pi sitten ikäänkuin vain alistui vahvaluonteisen suuren taiteilijamiehensä tahtoon.
En käsitä, miksi Svennevig valehtelee ? Koko Kaivopuisto ja Eira tiesivät, kuinka Surullinen Pi oli ja kuinka omistautui vain työlleen ja komeille pojilleen.
Kiitos tästä. Eiköhän useimmat erot ja pettämisjutut ole ainakin aluksi riitaisia ja sitten ehkä vuosien saatossa ne tunteet laimenee puolin ja toisin ja voidaan ehkä olla ystäviä. Ihan luonnollista Miralla laittaa ystävään välit poikki. Mitään ei menetä, luultavasti Marleena muutenkin vaan käyttänyt ilmaisena lapsenvahtina.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Aina on erilaiset selitykset osapuolilla. Yleensä. Siksi on hyvä sanoa, että minä koen asian näin en tiedä miten mies/vaimo?
Tuossa Sarpanevojen jutussa kuitenkin lähipiiri tietää, että Pii ja Marjatta olivat ystäviä Piin kuolemaan saakka. Sitä ei voi kiistää.
Kaarlen Keskusteluohjelmasta ilmeni, että Juuditin äiti jäi tarkoituksella pois häistä. Ei halunnut osallistua.
Sama asia toki ilmeni jo itse ohjelmassakin mm. Juuditin isän sanankäänteistä, mutta täällä moni mussutti jotain koronasta ja pitkän matkan rasituksesta ja ties mistä.
Oliko täällä ketjussa joskus kauan aikaa sitten joku nainen joka sanoi vehtailleensa matin kanssa kuvausten aikana? Onnistuuko joku löytämään sen viestin ja nostamaan esim lainaamalla viestiä ja postaamalla sen uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
]Voin minä nyt vielä kommentoida, vaikkakin saan lyttäystä osakseni. Tapasimme Matin kanssa ennen kuvauksia. Tapailimme kevyesti, Matti empien osallistui ohjelmaan. Kuvausten aikana tapailimme. Olin Matin kotona (missä ei muuten ollut ikinä näkyvillä mitään Miran tavaroita) ja tapailumme loppui pian kuvausten loputtua. Salailu oli liian rankkaa. Siis vain vainoharhaisesti olla neljän seinän sisällä. Matti kertoi, että kokee Miran painostuksen lastenhankintaan niin nopealla tahdilla ahdistavalta. Hän itse kun ei ole edes varma haluaako lapsia. Lisäksi toivoi Miran hieman enemmän pitävän huolta itsestään, ei kokenut kiihoittavana ylipainoa. Ja tästäkin oli kai jotain kinaa Miran kanssa ollut. En varmaksi tiedä! Olen itse hoikka brunetti, mistä Matti kovasti piti.
Kuvauspäivät Matti aina ilmoitti minulle etten silloin laittaisi viestiä. Enkä muuta kuin pari kertaa illasta viestitellyt Matin kanssa niinä päivinä. Ja silloinkin Matin aloitteesta. Matin veli tiesi tästä, ja oli ehdottanut Matille perumaan ohjelmaan menon. Kun ei 100% ollut sinkku. Tästä veljeksille tuli riitaa ja siksi Matti ei halunnut suvun juhliin Miraa. Olisi varmaan huomannut veljesten niheät välit.
Ja tosiaan suhteenpoikasemme loppui kuvausten jälkeen, suurinpana syynä salailu ja stressi. Että tästä Matin mahdollisesta uudesta naisesta en tiedä mitään.
Tässä tämä lainaus minkä löysin kuuklella
Eikös tämä sama tyyppi kertonut, että hänellä oli haastattelupäivä sovittuna Seiskan kanssa, kun ohjelma on loppunut. Sitä odotellessa.
Juuditin äiti ei halunnut julkisuutta? Se on ihan ymmärrettävää. Mun äiti on samanlainen.
En usko siinä olleen muuta estettä.
Vierailija kirjoitti:
Matti hakee trophy-vaimoa. Jonkun jota esitellä kavereille. Joka harrastaa niitä asioita, mitä nykyään "kuuluu" harrastaa. Eli jotain kuntosalitouhua, golfia, poseerata instassa jne. Ei mitään omaperästä eikä oman tien kulkijaa, vaan sellaista, josta voi fistpumpata kaverien kanssa.
Epävarman ihmisen touhua kenen persoona on jäänyt keskenkasvuiseksi.
Poistuiko kaaso-Matti- ketju?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä sama tyyppi kertonut, että hänellä oli haastattelupäivä sovittuna Seiskan kanssa, kun ohjelma on loppunut. Sitä odotellessa.
Tulee ihan kamala olo, mutta ostan seiskan jos tästä on oikeasti juttu tulossa. Ei julkkisten suhdejutut kiinnosta, mutta tämä Matin kolmas nainen olisi jo niin omassa luokassaan, että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Poistuiko kaaso-Matti- ketju?
Ei.
Ei tietenkään mitkään " seiskan" lukijat joita näyttää tämä palsta olevan pullollaan