Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Kati näyttää aika paljon siltä Victoria-telkkusarjan näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei viddddu tätä Katia ja sen kavereita. Voiko rasittavampia tekopirteitä naisia olla? XD
- Sen nimi on Janne!
- Oi että, Janne!!! Hihihihihi
Toisten hermostuneisuus purkaantuu nauruna joten armoa Katille
Juuditin isä on Erkki Hurtig, jonka tunnistin Armanin ohjelmasta, jossa hän vierailee suviseuroilla. Hurtig on puolustanut pedofilian uhreja lestadiolaispiireissä. Jos joku on yhtä utelias kun minä, niin kannattaa googletella ja katsoa tuo Armanin jakso.
Vierailija kirjoitti:
V**** mitä hysteeristä hihitystä????!!!! Itsekin oon kova nauramaan mut tota kotiannikaa kavereineen teki mieli vetää tu rpaan!!🤬😠😡
Odotas kun kohta on Emman vuoro hihittää....
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Kati on? Ulkokuvissa järkyt silmäkassit ja muutenkin vanhan näköinen. Onko 40+ ? Ulkonäköön ja ikään suhteutettuna tuo hihihihihihihihihihihihihiii on vielä typerämpää ja raivostuttavampaa!
Ei ole, vaan 29-vuotias. Ilmeisesti fitnessurheilutausta näkyy naamasta, monet alhaiseen rasvaprosenttiin perustuvia lajeja harrastavat ovat sellaisia "kuivan kesän oravia" ja huomattavasti itseään iäkkäämmän näköisiä naamasta. Maratoonarinaiset esimerkiksi myös.
emme vaikuttaa naurun perusteella aika lapselliselta, se mies hieman kypsemmältä. Vaikuttaavat enemmänkin vaan kavereilta. Jatkuvaa kikatusta, samoin sillä toisella morsiamella.
Vinkki kaikille naisille: älä kikata kokoajan kuuluvasti.........alkaa kuulioita ärsyttää.
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/97866de7-4985-4714-9250-b217…
juudit tuossa perhekuvassa....
Minua kyllä alkoi tuo noiden hihitys naurattamaan itseäkin. Voi apua, mikä paniikki! :D
tosi rasittavaa kun täällä nyt siimoren katsojat kertovat omia tuntemuksiaan seuraavasta jaksosta. voisitteko tehdä oman KETJUNNE! me menemme ihan teeveen mukaan!
tunnistinkasvot kirjoitti:
Juuditin isä on Erkki Hurtig, jonka tunnistin Armanin ohjelmasta, jossa hän vierailee suviseuroilla. Hurtig on puolustanut pedofilian uhreja lestadiolaispiireissä. Jos joku on yhtä utelias kun minä, niin kannattaa googletella ja katsoa tuo Armanin jakso.
Juudit on fiksusta ja rohkeasta suvusta!
Onpas kuuma toi Tuomaksen bestman! Näyttäis aika hyvältä Emman morsiusneidon kanssa..
Ihan saman näköisiä noin Kati ja Jannekin :O Oli ainakin hauska hääseremonia...
Vierailija kirjoitti:
Kertoo se kiroilu jotain. Se joka ei kiroile yleensäkään ei kiroile myöskään omissa häissään.
Saati se ihminen joka ei liki ikinä kiroile tuskin sanoo v-aikuisen liki missään.
Joka kiroilee yleensäkin helpommin päästä kirosanan myös omissa häissään.Olen kyllä sikäli nipottaja, että v-sanaa ei naisen kannattaisi yleensäkään kovin runsaasti viljellä, ainakin miettiä missä tilanteessa sen suustaan päästää. Jos siis päästää.
Eihän se tietenkään kauniilta kuulosta. Mutta ei minusta myöskään ole niin oleellinen asia että sen perusteella tuomitsisin ihmisen. Kukaan ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
tosi rasittavaa kun täällä nyt siimoren katsojat kertovat omia tuntemuksiaan seuraavasta jaksosta. voisitteko tehdä oman KETJUNNE! me menemme ihan teeveen mukaan!
Minusta on kiva, kun suurin osa kirjoittaa spoiler- varoituksen. Minun puolestani saa olla, jos noin selkeästi merkitään.
Kyllä on turha ohjelma. Samoin se toinen paritusohjelma: Maajussille morsian. Sitten sen Big brotherinkin piti vielä alkaa. Hirveetä roskaa tulee nykyään telkkarista. Mieluummin katsoo vaikka jotain huonoa leffaa, kuin noita tuollaisia hömppäsarjoja. Akkojen kotkotuksia.
Emman ja Katin tyhjän päiväinen hirnuminen on rasittavaa 🙉
SPOILER SPOILER
.
.
Mä en kyllä Tuomaksena tykkäis kun Emma näytti taas ällöävän hämähäkkiä tulevissa jaksoissa. Inhotuksen voi ilmaista mutta ei sitä tarvii aikuisen ihmisen loputtomiin jankuttaa!
Ei tule suhde toimimaan jos toinen ei arvosta toisen mielenkiinnon kohteita.