Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
16981/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommin muutto tuli todellakin yllättäen. Hän sanoi, että vuokralainen muutti pois ja hänen pitää siksi muuttaa asuntoon. Voi olla taloudellinen ratkaisu. Omistusasunnosta saa vuokratuloja ja kun itse asuu kämppiksen kanssa, on pienemmät asumiskulut. Omistusasunnon vuokratuloilla voi lyhentää asuntovelkaa. Kun vuokralainen muutti pois, kannatti muuttaa takaisin, koska kimppakämpästä on kuitenkin kuluja, eikä oma asunto enää tuota.

On ihan tavallista, että vuokralainen irtisanoo vuokrasopimuksen. Yleensä sijoitusasunnon omistaja ei reagoi tilanteeseen niin, että irtisanoo oman vuokrasopimuksensa ja muuttaa itse asumaan sijoitusasuntoonsa.

Miksei Tommi etsinyt uutta vuokralaista?

Olen joskus muuttanut itse sijoitusasuntooni, kun vuokralaiset lähti. Minulla oli siihen omat syyni ja Tommilla varmaan omansa

Aivan, mutta katsojalle nämä syyt eivät auenneet. Tiedän esimerkiksi pariskunnan, joka asui vuokralla keskustassa ja heillä oli sijoitusasuntoja lähiöissä, joihin eivät aikoneetkaan muuttaa.

Tämä, että menee naimisiin eikä ole omaa asuntoakaan käytössä, on aika jännä ratkaisu, josta olisi mielellään vähän tarkemmin kuullut. Olisiko joku aikaisemmillakin kausilla asunut siskonsa kanssa.

Vierailija
16982/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitähän paukutetaan et suun terveys on erittäin tärkeää. Moni vakava infektio voi alkaa huonosti hoidetusta suusta. Eikä se pussailu ole mukavaa jos itsekin tietää et hampaat ei ole kunnossa. Hyvällä hammasrivistöllä on kiva avoimesti hymyillä.

Komppaan tätä. On ihmeellistä, että tällaiselle asialle alapeukutetaan. Onko reikäiset ja tummuneet hampaat jotenkin parempi asia?

Jos toisella on hoitamattomat hampaat (enkä tarkoita epätasaista hammasriviä, mikä voi olla söpökin), niin se on toki henkilön oma asia. Sen sijaan vastapuoli ei välttämättä koe sitä kovinkaan houkuttelevaksi.

Aivan asiaa, muttei sillä ole mitään tekemistä EA-osallistujien kanssa. Heidän hampaansa vaikuttavat terveiltä ja jos valitsijoiden nenään mätähampaiden lemu olis tuntunut, ei varmasti jatkopaikkaa olis herunut. Itsestään huolehtiminen lienee kynnysvaatimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16983/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matillahan näyttää olevan risunaskalit, ja vielä pienet nykeröt. Jos ei ole kouluaikana uskaltanu hoidattaa hampaitaan. Se on monen naisen mielestä turn off. Huiskis. Kasvot on tärkeät ja hampaat kertoo terveydestä ja itsestähuolehtimisen tasosta. Ja kun hän vaikuttaa itse nolostelevan sitä myös. On itse kriittinen toisten ulkomuodolle, niin kaipa hänenkin ominaisuuksia voi ruotia. Nauru on sellasta epämääräistä muikistelua kun pelkää hampaiden näkyvän. Tekee epäilyttävän vaikutelman. Kun lisäksi pälyilee katseellaan niitä näitä.

Vierailija
16984/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommin muutto tuli todellakin yllättäen. Hän sanoi, että vuokralainen muutti pois ja hänen pitää siksi muuttaa asuntoon. Voi olla taloudellinen ratkaisu. Omistusasunnosta saa vuokratuloja ja kun itse asuu kämppiksen kanssa, on pienemmät asumiskulut. Omistusasunnon vuokratuloilla voi lyhentää asuntovelkaa. Kun vuokralainen muutti pois, kannatti muuttaa takaisin, koska kimppakämpästä on kuitenkin kuluja, eikä oma asunto enää tuota.

On ihan tavallista, että vuokralainen irtisanoo vuokrasopimuksen. Yleensä sijoitusasunnon omistaja ei reagoi tilanteeseen niin, että irtisanoo oman vuokrasopimuksensa ja muuttaa itse asumaan sijoitusasuntoonsa.

Olen joskus muuttanut itse sijoitusasuntooni, kun vuokralaiset lähti. Minulla oli siihen omat syyni ja Tommilla varmaan omansa

Osallistuitko silloin tosi-tv-ohjelmaan ja jätit ne syyt mysteeriksi?

Kyllähän mä varmaan tyhmä olen mutten sentään niin hullu, että tosi-tv-ohjelmaan lähtisin.

Vierailija
16985/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin juuri tässä yksi hetki että Mira taisi olla ainoa sarjan naisista, joka ei itkenyt. Ei missään kohtaa. Mutta silti hän tuntui olevan tosissaan mukana. Ehkei ole vaan sen luonteinen että itkisi.

MIehistä kukaan ei itkenyt, paitsi tekoitkua Matti.

Ja vielä: en tiedä onko täällä jo käsitelty ne läksiäislahjasukat Miralta Matille, mutta oli kyllä ihan liian kiltti teko. Matti ei olisi ansainnut yhtään mitään. Eikä etenkään Miraa.

Ehkäpä sukat olivat jo valmiita ennen Matin ilmoitusta ja Mira oli jo ohjelman loppuun mennessä tasannut mielensä niin että halusi antaa ne. Minusta ele oli kaunis ja kertoi myös siitä, mitä Mira todella ajattelu - että olisi ollut kiinnostunut katsomaan, miten arki kuvausten jälkeen lähtee menemään. Tämä siis sen ennen Matin "hiiri minussa ajautui nurkkaan" -tunnustusta.

Vierailija
16986/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta katsojalle nämä syyt eivät auenneet. Tiedän esimerkiksi pariskunnan, joka asui vuokralla keskustassa ja heillä oli sijoitusasuntoja lähiöissä, joihin eivät aikoneetkaan muuttaa.

Tämä, että menee naimisiin eikä ole omaa asuntoakaan käytössä, on aika jännä ratkaisu, josta olisi mielellään vähän tarkemmin kuullut. Olisiko joku aikaisemmillakin kausilla asunut siskonsa kanssa.

Mitä jos Tommi on toiveikkaana sanonut asunnon irti, kun kuuli menevänsä naimisiin? Vuokralaisen irtisanomisaika on 6kk. Haaveili muuttavansa omaan kotiin morsion kanssa. Kun sitten aviounelmat romahtivat ja vuokralaiset muuttivat pois, Tommi päätti kuitekin muuttaa sinne. Vaikka uuden ihastuksen kanssa.

Muutto oli leikattu lyhyeksi mutta se oli törkeää, että Juudit kyllä kelpasi muuttoavuksi. Ja Tommi kehtasi vielä kellottaa ajan.

Vierailija
16987/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisille näytetään kuvia toisista ihmisistä ja kysytään, mitkä ovat itseä miellyttäviä, usein arvostellaan miellyttäviksi muiden lisäksi myös ne, jotka muistuttavat omia piirteitä.  Asiantuntijoiden kannattaisi pareja miettiessä katsoa, että liian samannäköiset ei pariudu, että ei sitten tule sellaista oloa, että on naimisissa sisaruksen tai serkun kanssa. 

Vierailija
16988/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Katilla ja Jannellakaan ollut näköjään sellaisia asuntoja, joihin olisi voinut muuttaa puolison kanssa. Tästäkin ratkaisusta kuultiin vasta eroilmoituksen yhteydessä.

Vierailija
16989/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla todellista! Koeta nyt selvittää Tommin koko suvun asumishistoria, siinä on varmasti jotain hämärää.

Vierailija
16990/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuditissa ja prinsessa Dianassa on mun mielestä paljon samaa näköä.

Muistaakseni viime viikonlopun Iltiksessä oli Dianasta jokin kuva, jossa hän oli "veikeässä ysärilookissa" huvipurren kannella. Minäkin katsoin, että ihan kuin Juudit.

Ja minusta Mira oli kuin kuningatar Elisabeth. Matti taas muistutti  "Kalle" Kustaata ja Tommi Charlesia.

Vierailija
16991/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmisille näytetään kuvia toisista ihmisistä ja kysytään, mitkä ovat itseä miellyttäviä, usein arvostellaan miellyttäviksi muiden lisäksi myös ne, jotka muistuttavat omia piirteitä.  Asiantuntijoiden kannattaisi pareja miettiessä katsoa, että liian samannäköiset ei pariudu, että ei sitten tule sellaista oloa, että on naimisissa sisaruksen tai serkun kanssa. 

Kuvaa katsoessa ei vielä tiedä mitä tapahtuu, kun toinen avaa suunsa.

Valitettavasti luonne ja psykkeenhäiriöt ei näy päälle päin. Tämä on ongelma myös Tinderissä ja muissa treffisovelluksissa.

Moni kakku päältä kaunis nääs.

Vierailija
16992/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitähän paukutetaan et suun terveys on erittäin tärkeää. Moni vakava infektio voi alkaa huonosti hoidetusta suusta. Eikä se pussailu ole mukavaa jos itsekin tietää et hampaat ei ole kunnossa. Hyvällä hammasrivistöllä on kiva avoimesti hymyillä.

Komppaan tätä. On ihmeellistä, että tällaiselle asialle alapeukutetaan. Onko reikäiset ja tummuneet hampaat jotenkin parempi asia?

Jos toisella on hoitamattomat hampaat (enkä tarkoita epätasaista hammasriviä, mikä voi olla söpökin), niin se on toki henkilön oma asia. Sen sijaan vastapuoli ei välttämättä koe sitä kovinkaan houkuttelevaksi.

Ei ihmiset alapeukuta Matin hampaille vaan näille tyhmyreille, jotka niistä täällä louskuttaa. Tämä tiedoksi, jos ei oma äly riitä asiaa ymmärtämään.

Vierailija
16993/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaan hampiloille, jotka ei edustavat.

Vierailija
16994/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti luonne ja psykkeenhäiriöt ei näy päälle päin. Tämä on ongelma myös Tinderissä ja muissa treffisovelluksissa.

Joo, mutta se riski on kai olemassa ihan kaikkien kanssa, ei vain niiden itseä muistuttavien kanssa. 

Vierailija
16995/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy Tommilta, jos noin vaivaa.

Just niin ja että mitä väliä!!! Täällä on kyllä puututtu ja ihmetelty kaikkea, minkä kirjoittajat itse kai tekisivät toisin.

Jotkut antavat asuntonsa vuokralle siks aikaa, kun ovat itse reissussa. Tommi oli kai pitkään ulkomailla. Ja jos paluupäivä ei lyöty lukkoon, voi olla, ettei pääse takaisin kotiinsa heti vaan joutuu itse vuokralle odottelemaan kotinsa vapautumista. Tai aivan mitä tahansa. Mutta mitä väliä!!!

Vierailija
16996/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta miten tämä liittyy ohjelmaan?

Tässä valitsijat ovat antaneet valintatehtävän asiantuntijoille, jotka haastattelevat, testaavat ym. hakijoita. Kumppaninhakijat eivät nimenomaan ole minkään Tinder-kuvan varassa, mutta ei kai kukaan oleta, että Tinderissäkään kuva kaikkea kertoo. Jos kuva kiinnostaa, ruvetaan selvittämään, kiinnostaako muuten.

En ymmärtänyt, mitä ajat takaa.

16997/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on outoa, että nelikymppinen hyvätuloinen ihminen asuu kimppakämpässä, vaikka kyseessä onkin Helsinki, jossa on kalliit vuokrat.

Vierailija
16998/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mun mielestä on outoa, että nelikymppinen hyvätuloinen ihminen asuu kimppakämpässä, vaikka kyseessä onkin Helsinki, jossa on kalliit vuokrat.

Kerta kaikkiaan kummallista. Siis jotkut aattele asuvat kommuuneissakin, koulutetut ja varakkaat IHMISET!!

Outoja olioita. Mikseivät tee kuin muutkin?

Vierailija
16999/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan huomaisi Matin hampaita, elleivät inhoaisi tyyppiä muutenkin. Siksi huomioivat ja irvivät kaiken mahdollisen epämiellyttävän.

Itsekään en siedä Mattia ja hänentyyppisiään miehiä, näen hänet monin tavoin epämiellyttävänä. Kuitenkin kun mietin, niin hänellä oli esim. siisti tukka ja vaatteet.

Janne nähdään komeana, koska hänestä pidetään muuten.

Vierailija
17000/18026 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannella oli usein sinertävät huulet. Toivottavasti veri kiertää nyt vapaammin ilman Katia.

Ketju on lukittu.