Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Mielestäni Juudit ei tuntunut parisuhdemielessä mitenkään huippusaaliilta. Varmasti hän on hyvä ihminen ja varsinkin työkaverina ihan huippu. En itse pidä häntä viehettävänä. Ja luonne on liian myötäilevä. Voisi sopia esim. Jannen puolisoksi luonteeltaan, joka hänkin oli sellainen "hymistelijä"-tyyppi. Muuten lienevät liian eri maailmoista. Tommi olisi tarvinnut jonkun siron ja tiedostavan nykytanssijan. En ymmärrä Tommin haukkumista, antoi kyllä aikaa rakastumiselle. Ei vaan kipinä syttynyt.
Janne varmasti viehättyi Katin ulkonäöstä ja siitä, että Kati ihastui häneen nopeasti. Mutta epätasapaino esti lopullisen pariutumisen. Kati olisi selkeästi halunnut Jannen olevan miehekkäämpi, vaikka jankkasikin jostain puhumisesta. Noin sen saa kauniimmin sanottua: "sano mitä olet mieltä" vs. "ole mies!".
Matti ja Mira eivät vaan sopineet toisilleen lopulta. Molemmilla huumori hieman piikittelevää. Oliskohan Matilla ollut hampaankolossa jotain, kun noita fistbumppeja tarjoili? Naiset (jotkut) muuten negaa aika paljon heitä kiinnostavia miehiä. Sitähän Miralle viedolta näytettiinkin. Matti ei ihan vilpittömältä aina vaikuttanut.
Tuomas ja Emma oli vain valittu pariksi saman kotikaupungin ja yhden lauseen vuoksi. Just tuollainen ylimielinen kaupunkilaisasenne asiantuntijoilta. Ne on samalta paikkakunnalta jostain maalta ja ne haluu seikkailla! Ne varmasti sopii yhteen....
Oikeasti näin jälkeenpäin ihmetyttää, että mitä nuo asisntuntijat oikein ajattelivat?
Mä en usko, että Matin sanoessa, että hän viehättyy "urheilullisista bruneteista", että hiustenväri tai lihaksikas vartalo olisivat mitenkään ehdottomia vaatimuksia.
Esimerkiksi minusta miehet ilman silmälaseja ovat komeampia kuin silmälasilliset, mutta ei se minulle mikään ongelma ole, jos miehellä on silmälasit (=likinäköinen). Se oli vain toteamus.
Tai jos joku mies sanoo, ett ä hänesän mielestään pitkät naiset ovat sexikkäitä, niin ei se sitä tarkoita, ettei lyhyillä/keskipituisilla naisilla olisi mitään mahdollisuutta.
Tai Jo joku oikeasti asettaa tarkat kriteerit kumppanin ulkonäölle, niin täytyy kyllä olla aika pinnallinen tyyppi.
Ainakin Tuomakselle olisi hyvin voinut valita kumppanin pitkänkin välimatkan päästä, koska hän on lähihoitaja joten aivan varmasti saisi töitä ihan mistä vaan jos pitäisi muuttaa naisen perässä toiselle paikkakunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kemiasta kiinni, eikä ulkonäöstä. Yhdenkään osallistujan olemuksessa tai ulkonäössä ei ollut sellaista vikaa, etteikö häneen voisi rakastua.
Tuomaksen ja Emman suhteessa näkyi hetkittäin kemiaa ja me-henkeä. Yllättävää.
Juudit ja Tommi olivat liian analyyttisiä koko ajan. Varsinkin Tommin olisi kannattanut siirtää huomio tunteisiin ajattelun sijaan.
Matti ja Mira olivat kuin nuotio, joka melkein syttyi mutta yhdessäolo oli odottelua ja hiillokseen puhaltelua, kunnes pieni liekki sammui hapenpuutteeseen.
Kati ja Janne eivät olleet Me. Katsojille näytettiin urheilua ja tuskallista puhumisesta puhumista. Juhannuksen jälkeen en muista kummankaan keskustelleen ystävänsä tai läheisensä kanssa. Juhannuksenakin oli Kati ja kaverit vs Janne esittelyesineenä. Jäi vaikutelma teflonisesta esittämisestä.
Katsojalle syntyy se kuva, jonka tuotanto haluaa näyttää. Mutta heillä on se materiaali, joka syntyy osallistujien käytöksestä. He eivät voi näyttää parin yhteishenkeä, ellei sitä ole. He eivät voi myöskään näyttää draamaa, ellei pari sitä itse luo. Johtuuko se nyt siitä, että oli neljä paria, että jotkut osallistujat jäivät etäisiksi? Tommista, Katista ja Jannesta ei löytynyt ihmistä siellä takana.
Tommi tanssii ja liimaa tarralappuja. Kati urheilee ja puhuu.
Mutta millainen Janne on? Hän jäi täysin Katin varjoon.
Itselleni jäi vain Tommi täysin etäiseksi. Kati ja Janne erittelivät ruudussa tunteitaan, temperamenttiaan ja mielipiteitään monesti, mutta Tommista jäi mieleen lähinnä tanssiharrastus, työnteko ja se, että ei innostunut Juuditista. Hänellä oli ilmeisesti omistusasunto, mutta asui kuitenkin vuokralla kämppiksen kanssa, miksi näin.
Esimerkiksi Miran ja Matin asumiskuviot olivat jatkuvasti puheenaiheena, mutta Tommi sitten vain yhtäkkiä muutti kesken kaiken. Katsoinko vain valikoivasti vai oliko Tommi aika vähän esillä muuten kuin Juuditin taustalla.
Juuditissa ja prinsessa Dianassa on mun mielestä paljon samaa näköä.
Vierailija kirjoitti:
Muilla osallistujilla ei tota ylihikoilua ollu. Intiimissä kanssakäymisessä se oliskin tosi öklöttävää.
Ylihikoilut on pikkujuttu, verrattuna esim. Katin käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kemiasta kiinni, eikä ulkonäöstä. Yhdenkään osallistujan olemuksessa tai ulkonäössä ei ollut sellaista vikaa, etteikö häneen voisi rakastua.
Tuomaksen ja Emman suhteessa näkyi hetkittäin kemiaa ja me-henkeä. Yllättävää.
Juudit ja Tommi olivat liian analyyttisiä koko ajan. Varsinkin Tommin olisi kannattanut siirtää huomio tunteisiin ajattelun sijaan.
Matti ja Mira olivat kuin nuotio, joka melkein syttyi mutta yhdessäolo oli odottelua ja hiillokseen puhaltelua, kunnes pieni liekki sammui hapenpuutteeseen.
Kati ja Janne eivät olleet Me. Katsojille näytettiin urheilua ja tuskallista puhumisesta puhumista. Juhannuksen jälkeen en muista kummankaan keskustelleen ystävänsä tai läheisensä kanssa. Juhannuksenakin oli Kati ja kaverit vs Janne esittelyesineenä. Jäi vaikutelma teflonisesta esittämisestä.
Katsojalle syntyy se kuva, jonka tuotanto haluaa näyttää. Mutta heillä on se materiaali, joka syntyy osallistujien käytöksestä. He eivät voi näyttää parin yhteishenkeä, ellei sitä ole. He eivät voi myöskään näyttää draamaa, ellei pari sitä itse luo. Johtuuko se nyt siitä, että oli neljä paria, että jotkut osallistujat jäivät etäisiksi? Tommista, Katista ja Jannesta ei löytynyt ihmistä siellä takana.
Tommi tanssii ja liimaa tarralappuja. Kati urheilee ja puhuu.
Mutta millainen Janne on? Hän jäi täysin Katin varjoon.
Itselleni jäi vain Tommi täysin etäiseksi. Kati ja Janne erittelivät ruudussa tunteitaan, temperamenttiaan ja mielipiteitään monesti, mutta Tommista jäi mieleen lähinnä tanssiharrastus, työnteko ja se, että ei innostunut Juuditista. Hänellä oli ilmeisesti omistusasunto, mutta asui kuitenkin vuokralla kämppiksen kanssa, miksi näin.
Esimerkiksi Miran ja Matin asumiskuviot olivat jatkuvasti puheenaiheena, mutta Tommi sitten vain yhtäkkiä muutti kesken kaiken. Katsoinko vain valikoivasti vai oliko Tommi aika vähän esillä muuten kuin Juuditin taustalla.
Kati ja Janne tosiaan ruotivat temperamenttejaan kyllästymiseen asti. Mutta Janne oli altavastaajana. Millainen ihminen Janne on? Meillä on vaan Katin näkemys asiasta. Minulle tuli Jannen ulkonäöstä välillä mieleen kummelihahmo. Varsinkin siinä farkkutakissa.
Tommin muutto tuli todellakin yllättäen. Hän sanoi, että vuokralainen muutti pois ja hänen pitää siksi muuttaa asuntoon. Voi olla taloudellinen ratkaisu. Omistusasunnosta saa vuokratuloja ja kun itse asuu kämppiksen kanssa, on pienemmät asumiskulut. Omistusasunnon vuokratuloilla voi lyhentää asuntovelkaa. Kun vuokralainen muutti pois, kannatti muuttaa takaisin, koska kimppakämpästä on kuitenkin kuluja, eikä oma asunto enää tuota.
Miksei kaikkien parien paritehtäviä näytetty? Olisi tosi hyvä, jos kaikki saisivat samat tehtävät ja jokainen pari tekisi ne kameran edessä. Näin jokainen tulisi kuulluksi ja nähdyksi omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muilla osallistujilla ei tota ylihikoilua ollu. Intiimissä kanssakäymisessä se oliskin tosi öklöttävää.
Ylihikoilut on pikkujuttu, verrattuna esim. Katin käytökseen.
Matti jännitti niin paljon, että hikoili häissään. Inhimillistä. Eikä Matti sen jälkeen enää hikoillut noin.
Täällä on puitu paljon fyysisen kipinän puutetta. Myös sitä, että parien pitäisi kokeilla seksiä vaikka väkisin.
Tanskan enskareissa oli pari, jossa mies vähän liian innokkaasti painoi päälle häämatkalla. Vaimon mukaan hän laamaantui, eikä saanut sanottua ei. Hän oli niin järkyttynyt rajojensa loukkaamisesta, ettei pystynyt enää jatkamaan kokeilua. Vaimon käytöksestä jäi kuva, että hän koki tulleensa raiskatuksi. Vaimo oli ihan romuna ja mies vaan istui vieressä ja kuunteli.
Vierailija kirjoitti:
Tommin muutto tuli todellakin yllättäen. Hän sanoi, että vuokralainen muutti pois ja hänen pitää siksi muuttaa asuntoon. Voi olla taloudellinen ratkaisu. Omistusasunnosta saa vuokratuloja ja kun itse asuu kämppiksen kanssa, on pienemmät asumiskulut. Omistusasunnon vuokratuloilla voi lyhentää asuntovelkaa. Kun vuokralainen muutti pois, kannatti muuttaa takaisin, koska kimppakämpästä on kuitenkin kuluja, eikä oma asunto enää tuota.
On ihan tavallista, että vuokralainen irtisanoo vuokrasopimuksen. Yleensä sijoitusasunnon omistaja ei reagoi tilanteeseen niin, että irtisanoo oman vuokrasopimuksensa ja muuttaa itse asumaan sijoitusasuntoonsa.
Miksei Tommi etsinyt uutta vuokralaista?
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni viime viikonlopun Iltiksessä oli Dianasta jokin kuva, jossa hän oli "veikeässä ysärilookissa" huvipurren kannella. Minäkin katsoin, että ihan kuin Juudit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan tavallista, että vuokralainen irtisanoo vuokrasopimuksen. Yleensä sijoitusasunnon omistaja ei reagoi tilanteeseen niin, että irtisanoo oman vuokrasopimuksensa ja muuttaa itse asumaan sijoitusasuntoonsa.
Olen joskus muuttanut itse sijoitusasuntooni, kun vuokralaiset lähti. Minulla oli siihen omat syyni ja Tommilla varmaan omansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni viime viikonlopun Iltiksessä oli Dianasta jokin kuva, jossa hän oli "veikeässä ysärilookissa" huvipurren kannella. Minäkin katsoin, että ihan kuin Juudit.
Lol ei niinku mitään samaa.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää tollanen et alkaa pursuta hikeä, yltäpäältä märkänä. Jännittää, voi, pitäskö meidän pikkusta possua nyt alkaa sääliä... No ei siinä kohtaa alkanu jännään kun rupes vaimolleen pumpseja ja tylyjä irvaillen syytään! Kyllä Katin kikattelu ja Tommin lappuset on pientä ja viatonta tohon karkeaan käytökseen verrattuna.
Fiksu ihminen osaa ymmärtää toista, vaikka jotkut asiat ärsyttää. Kaikki eivät ole niin mustavalkoista.
Matti oli selvästkin vilpittömästi mukana alussa. Hikoilu oli kiusallista mutta ymmärrettävää. Sitten heidän suhteessaan tapahtui jotain ja Matti käyttäytyi tökerösti. Mattikin oli pettynyt, ettei ohjelma tuonut pysyvää rakkautta samoin kuin Mira.
Varmaan jokainen osallistuja etsi rakkautta ja pettyi. Jotkut kompstelivat ja toiset tekivät mahalaskun.
Täällä taitaa nyt olla liikkeellä petettyjä ja jätettyjä av-mammoja, jotka projisoivat omat pettymyksensä Mattiin ja Tommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy Tommilta, jos noin vaivaa.
Tommi varmaan vilpittömästi olikin mukana. Ja hänen tanssinsa oli hieno, harva mies on niin itsevarma et rohkenee siihen. Kun läppäsällit jätetään reestä. Ja muut täällä tanssille ilkkujat. Tanssi on siisti laji itseilmaisuun. Avaa myös henkisiä lukkoja hyvässä lykyssä. Eli, voi suositella eräillekin osallistujille.
Lehtien palstoiltahan saamme varmaan sitten lukasta, miten tökeröt käytökset on versonu, poikinu tai saanu nääntymään kaiken tykkänään asianomaisen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan hankala pitää puhtaana risuriviä. Ja aina kun kuitenkin tietää, että toiset ihmiset siihen hampaistoon kiinnittää huomiota keskustellessa. Sekin voi aiheuttaa, ettei halua puhua.
Tuota noin. Matilla on terveennäköiset hampaat.
Valitettavaa, jos normaalit väri-, muoto- ja asentovaihtelut hammasrivissä ajatellaan patologiseksi.
Jos Matti kärsisi hampaistaan, hän varmasti olisi tehnyt niille jotain. Eli esimerkiksi valkaissut ja hakenut oikomishoitoa siihen hieman korkealla olevaan yläkolmoseen (muistaakseni, enpä niin tarkkaan katsonut).
t. suuhygienisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus muuttanut itse sijoitusasuntooni, kun vuokralaiset lähti. Minulla oli siihen omat syyni ja Tommilla varmaan omansa
Osallistuitko silloin tosi-tv-ohjelmaan ja jätit ne syyt mysteeriksi?
Suun kunto ei välttämättä korreloi muun hygienian kanssa. Voi olla että on hammaslääkäripelkoa tms. minkä vuoksi ei ole hammaslääkäriin hakeutunut, mutta harjaa kuitenkin hampaitaan ja huolehtii muusta hygieniastaan.