Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijat voisivat seuraavina kausina
a) valita parit noppaa heittämällä kuten nytkin
b) keskittyä opettamaan ihmisille itserefelktiota, tapoja olla rehellinen muille ja itselleen ja hoitaa erot kauniisti.
Jossain lehtihaastattelussa asiantuntijat (sillon taisivat mukana olla ainakin Maaret ja Mikael) ovat kommentoineet, että heidän tulisi olla parien valinnoissa tiiviimmin mukana prosessin alusta asti, jotta valinnoissa olisi selvemmin heidän "leimansa". Kovin suoraan he eivät voi tuotantoyhtiötä kritisoida mutta jo tuosta saa kuvan, ettei heidän roolinsa osallistujien valinnassa ja parittamisessa olekaan kovin suuri.
Eli pareja eivät valitse "asiantuntijat" vaan tuotantotiimi?!
Ilmankos jälki on mitä on, ja tiimi vielä syö kuormasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijat voisivat seuraavina kausina
a) valita parit noppaa heittämällä kuten nytkin
b) keskittyä opettamaan ihmisille itserefelktiota, tapoja olla rehellinen muille ja itselleen ja hoitaa erot kauniisti.
Jossain lehtihaastattelussa asiantuntijat (sillon taisivat mukana olla ainakin Maaret ja Mikael) ovat kommentoineet, että heidän tulisi olla parien valinnoissa tiiviimmin mukana prosessin alusta asti, jotta valinnoissa olisi selvemmin heidän "leimansa". Kovin suoraan he eivät voi tuotantoyhtiötä kritisoida mutta jo tuosta saa kuvan, ettei heidän roolinsa osallistujien valinnassa ja parittamisessa olekaan kovin suuri.
Tuohan on ihan selvä juttu. Mitään ei perustella eikä analysoida sen kummemmin etu- eikä jälkikäteen, kunhan lausuvat pareista jotain yleispätevää diipadaapaa.
Ja viimeisellä tuomiolla hymistelevät rivissä tuppisuina kun pari toisensa jälkeen eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Eulaalia Kenkkunen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei rehellisesti........ oliko kukaan tämän kauden tyypeistä ulkonäöltään tai muutoin sellainen, jonka kanssa voisit kuvitella olevasi suhteessa tahi jopa naimisissa?
Miehistä Tommi on jääräpää ja kuivahko paappa ennen aikojaan. Janne luonteeltaan mukava, mutta punakka iho ja kaljamaha - no no. Tuomaksen ulkonäöstä pidän, mutta luonteeltaan töksäyttelevä pesunkestävä juntti - ei pystyisi. Ja viimeisenä Matti, fyysisesti ja henkisesti estynyt kotinatsi - ei välttämättä kerro hyvää, jos miehellä on maton hapsutkin suorassa jo ennen naisen tuloa taloon.
Naisista Juudit oikein herttainen ja mukava luonne, mutta liikaa leukaa, jätkämäinen habitus ja ne roikkuvat korvikset.......... Miran purentavirheestä ja liikakiloista en viehättyisi ulkoisesti miehenä ja luonne kevyen neuroottinen ja aavistuksen liian epävarma itsestään. Kati taas päin vastoin aivan liian itsevarma, ei liene katsonut peiliin ja kohdannut totuutta, että keskijakaus, silmäpussit ja rypyt eivät välttämättä olekaan niin kauniita. Emmaa on ruodittu jo niin paljon, että totean vain, että hermostunutta kikattelua ei jaksaisi kuunnella edes Miss Maailmalta saati sitten pullonpohjasilmälaseja käyttävältä kenkäharjaetutukalta.
Että näin. Täydentäkää ihmeessä. En ihmettele pätkääkään, että ei flaksi käynyt kenelläkään.
Kehtaisitko sanoa työpaikalla ääneen, millaisia juttuja väsäilet internetissä?
Nyt kun kysyit, niin itse asiassa kyllä. Meillä on oikein hyvä työporukka, jossa kestetään rankempikin herja. Terveisiä vaan työkavereille <3
no terse vaan kolleeka :D
Hansu tai Pirre eivät kuulu työporukkaamme, sori. Mut terse vaan sullekin!
Fakta homma juupas juu ja eipäs tytöt läpässeet liia lepsuina meikäläisenkää aikaan.
Kukas se teitin "keskenkasvustte" lennonjohtossa sit nykysi häärää? Ei kait vaa itte Kiemunki?
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi lapsia, veisin ne ehdottomasti Miralle hoitoon :)
Mira on niin tasapainoinen ja kypsä ihminen, joka huokuu vakautta. Ainakin TV-ruudun välityksellä.
Voi, kun ihana kommentti! Mira onkin ollut maailman ihanin, juurikin lasten kanssa. Hän on pehmeä, symppis, ymmärtää lapsia ja tulee toimeen kaikkien lasten kanssa. Hän on hoitanut lapsia enemmänkin ❤️. Toivottavasti tämä tarina Miran kaasosta ei ole totta. Olisi ikävää kaikin puolin. Tsemppiä kaikille, mielipiteistä huolimatta. Meissä kaikissa on jotain hyvää ja jotain huonoa.. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Katin koulutus ja työ kerrottu jossain vai kuvitteletko vain?
Kati on kauppatieteiden maisteri ja muistaakseni jokin asiakkuuspäällikkö tai vastaava
KTM todennäköisesti jostain helposta höpöhöpöjutusta, kuten markkinoinnista ja asiakkuuspäällikkö nyt voi tarkoittaa vaikka puhelinmyyjää.
Kati on puheissaan juuri nousemassa esimiehensä paikalle , oikea kiipijöiden kiipijä. Onneksi esimiehensä tietää tämän . Saattaapa tulla vaikka pikku knoksu nokalle tälle elvistelijälle.
Onpa Katilla nyt turbulenssia työssä ja rakkaudessa.
Nykyajan ongelma tuntuu olevan se, että tv-ohjelmia tehdään sitä silmälläpitäen, mistä katsojt tykkää varmimmin: samasta syystä tv suoltaa samaa sontaa vuodesta toiseen samojen vähemmistöryhmienedustajien kanssa. Sen sijaan pitäisi (esim. tätä ensitreffit alttarilla sarjaa) tehdää sarjaa itse sarjan idean mukaan: viis siitä onko morsian tarpeeksikaunis televisioon, viis siitä onko sulhasella särmää ja "persoonaa" haastatteluissa ja jänniä harrastuksia.siis pitäisi tosiaan oikeasti vain valita toisilleen sopivat ihmiset ja alkaa tekemäänsitä ohjelmaa. Ihan hyvin voisi parittaavaikka työttömän ja liikemiehen, kunhan heillä olisi toisilleen sopivat persoonallisuudet ja päämäärät. ihan hyvin voisi parittaa keskenään vaikka ulkomaalaistaustaisen ns. alkueräissuomalaisen kanssa. minäkin olen naimisissa ulkomaalaisen (norjalainen) kanssa. ei se meitä haittaa ja ihan hyvin meillä on mennyt alun kulttuurierojen setvimisen jälkeen.
Ihan taatusti siitä porukasta löytyy pariskunta,josta saadaan draamaa, parsikunta, jolle kaikki on seesteistä, pariskunta, joka on epävarma jne. Se ohjelma kyllä tekee itse itseään kauden edetessä ja ihmiset varmasti tykkäisivät enemmän, jos porukka ohjelmissa olisi heterogeenisempää. Esim. tätä ketjua lukiessa on tullut selväksi, ettäontoivottu myös vartuneempia pariskuntia mukaan ohjelmaan ja vähemmän noita juuri ja juuri aikuisiksi kasvaneita lapsosia.
että ei niin, että hakemalla haetaan alusta asti draamaa ja kyyneleitä, että palattaisiin hakemaan toisilleen sopivia ihmisiä. On julmaa parittaa ihmisiä yhteen vain siksi, että he saavat aikaan draamaa telkkariin.
Miksi esim. Mira ja Juudit (ja aiemmilla kausilla moni) halusi kertoa/ilmaista päätösjaksossa että olisivat halunneet jatkaa?
Mielestäni ohjelma pohjautuu osin siihen ajatteluun, että jos tekee jotain, se voi herättää tunteen. (Vähän samaan tapaan kuin jos on hieman surullinen, muttei masentunut, niin voi ”päättää” olevansa iloisempi hymyilemällä ja menevällä rivakalle kävelylenkille ja sen jälkeen voi huomata olevansa vähän paremmalla tuulella. Iloinen käyttäytyminen ja sen näyttely luo aitoa iloa.) Siksi ohjelmassa tanssitaan häävalssi, syödään hääkakkua, mennään häämatkalle jne. Vaikka ei olisikaan ihastunut ensisilmäyksellä, se ihastumisen tunne tai ainakin yhteenkuuluvuuden tunne voi syttyä, kun koko ajan tehdään juttuja mitä rakastuneet pariskunnat tekevät.
Siksipä pitäisi mielestäni myös olla jo etukäteen tiedossa, että ilman muuta muutetaan yhteen. (Mielellään vaikka ihan upouuteen kämppään.) Ei niin, että odotetaan ensin sitä tunnetta, että halutaan muuttaa yhteen (jota ei tule, koska kaikki on niin uutta ja asiat etenee niin nopeasti), ja sitten muutetaan yhteen. Ne, jotka lykkäävät yhteen muuttamista, näyttävät vääjäämättä jäävän kylmiksi ja etäisemmiksi. Tietysti sitä itse kukin mieluummin jäisi omaan asuntoonsa / poteroonsa mukavuusalueelle kuin menisi mukaan taas yhteen muutokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomattavasti vatsakkaampi kuin Matti, mutta en silti haluaisi harrastaa seksiä Miran kaltaisen naisen kanssa. Jos toinen ei herätä mitään seksuaalisia tunteita, seksuaalinen läheisyys hänen kanssaan on vain inhottavaa ja rikkovaa. Jokaisen pitää itse saada valita sellainen kumppani, joka miellyttää.
Tottakai jokaisella ihmisellä on oikeus valita itselleen sellainen kumppani kuin haluaa. Hyväksynet kuitenkin sen, että moni sinua ehkä ulkoisesti miellyttävä nainen ei kuitenkaan tunne vastavuoroisesti vetoa sinua kohtaan. Joillakin miehillä on erittäin vastenmielinen tapa reagoida aggressiivisesti ns. rukkasiin, vaikka ne kuinka kohteliaasti yrittäisi antaa.
Juurikin tämä. Olen urheilullinen, timmikroppainen ja mielestäni ihan nätti nainen. Kroppani olen saanut siis vuosien salitreenillä. Sopivasti lihasta ja pyöreyttä (mm. olkapäät, reidet, peppu), erottuva vyötärö ja tiimalasimallinen kroppa. Treenin tavoitteena mulla on yksinkertaisesti liikunnan ilo, ei ulkonäkö. Jotenkin huvittaa, että vuosien varrella on tullut lukemattomia miehiä niin livenä kuin Tinderissä, jotka ovat itse tosi möhömahoja ja miestissejä, reidet ja käsivarret kuin spagetit vailla lihaksia mutta omasta mielestään urheilullisia. Se urheilu on siis penkkiurheilua kaljan ja pitsan kanssa, sekä muistelua teinivuosien lätkänpeluusta. Naama tasoa turvonnut punakka pottunokka. Sanovat suoraan mulle, että miten "täytän kriteerit" ja antavat olettaa, että saisin olla kiitollinen kun olen "ylittänyt riman" ja päässyt "seuraavalle kierrokselle". Selittävät, miten eivät tykkää "lihavista naisista ja naisen pitää olla urheilullinen". Näitä miehiä olen katsonut ihan monttu auki, että oletko tosissasi ja omistatko ollenkaan peiliä. En siis tarkoita, etteikö salaa saisi haaveilla unelmien naisesta mutta aika törkeää on vaatia naisilta asioita, joista itse ei täytä edes murto-osaa.
Tämän ketjun älyltään ameeban tasolle jääneet kommentoijat saavat uskoni ihmiskunnan tulevaisuuteen horjumaan pahemmin kuin feissarimokat. Hyvät ja fiksut analyysit jäävän ihmeellisen kaakattamisen alle.
Anna34509 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi lapsia, veisin ne ehdottomasti Miralle hoitoon :)
Mira on niin tasapainoinen ja kypsä ihminen, joka huokuu vakautta. Ainakin TV-ruudun välityksellä.Voi, kun ihana kommentti! Mira onkin ollut maailman ihanin, juurikin lasten kanssa. Hän on pehmeä, symppis, ymmärtää lapsia ja tulee toimeen kaikkien lasten kanssa. Hän on hoitanut lapsia enemmänkin ❤️. Toivottavasti tämä tarina Miran kaasosta ei ole totta. Olisi ikävää kaikin puolin. Tsemppiä kaikille, mielipiteistä huolimatta. Meissä kaikissa on jotain hyvää ja jotain huonoa.. ❤️
Moi Mira!
Miran kaaso oli myös suloinen nainen. Harmi kuitenkin, jos hänen avioliitto hajosi Matin vuoksi...
Johan oli PASKA kausi!
Kukaan ei yrittänyt tosissaan paitsi ehkä se pari, jossa naisella oli kartta kaupassa käyntiin.
Se nuorin pari... :( Voi huoh. :(
Ei mitään yritystä. Miksi hakivat ohjelmaan? :(
Jos olisin tuossa ohjelmassa, sanoisin miehelle hääyötä ennen että toivoisin että on jonkinlaista seksiä hääyönä. Oli sitten millainen yritelmä vaan, tai mihin asti mentäisiinkään. Siitä voisi sitten jatkaa toisena yönä, eikä olisi isoa kynnystä.
Naisena sitä kehtaa ehdottaa, miehenä taas pitäisi pelätä että nainen loukkaantuu. "No nyt se luulee että sillä on oikeus saada toosaa kun on naimisissa! Heti alkoi painostus! "
mä myönnän, että jos olisin osallistunut tälle kaudelle ja nähnyt alttarilla ensimmäistä kertaa Tommin, olisin kääntynyt kannoiltani tai viimeistään siinä tahdon-kysymyksen kohdalla sanonut että anteeksi, en pysty menemään naimisiin tuonnäköisen miehen kanssa. Mahdollisesti näin olisi käynyt ulkonäöllisesti myös Matin ja Jannen kanssa, mutta ei yhtä varmasti kuin Tomin kanssa. Tommin kanssa kuitenkin 100% varmuudella olisin jänistänyt alttarilla. Myönnän olevani niin pinnallinen, että albinismi on turn off, samoin punapigmentti ja myös miehen baby face-lookki. Annan isot isot respektit Juuditille, Miralle ja Katille, että miesten ulkonäöistä huolimatta olivat valmiit antamaan mahdollisuuden noille miehille!
Kommentoin siis vain miesten ulkonäköä, koska olen heteronainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi esim. Mira ja Juudit (ja aiemmilla kausilla moni) halusi kertoa/ilmaista päätösjaksossa että olisivat halunneet jatkaa?
Oikeesti, moniko edes haluaisi jatkaa sellaisen kanssa joka sanoo että ei halua jatkaa? Siis noin lyhyen tuntemisen jälkeen? Miran ja Juuditin sitoutuminen on arvostettavaa, mutta miksi halusivat alleviivata julkisesti pettymystään ja suruaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati on kauppatieteiden maisteri ja muistaakseni jokin asiakkuuspäällikkö tai vastaava
KTM todennäköisesti jostain helposta höpöhöpöjutusta, kuten markkinoinnista ja asiakkuuspäällikkö nyt voi tarkoittaa vaikka puhelinmyyjää.
Kati on puheissaan juuri nousemassa esimiehensä paikalle , oikea kiipijöiden kiipijä. Onneksi esimiehensä tietää tämän . Saattaapa tulla vaikka pikku knoksu nokalle tälle elvistelijälle.
stalkkeri ei malta pitää sormiansa erossa näppäimistöltä
Mirallakin on uusi suhde mutta niin tuore, ettei se siitä mainitse julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stalkkeri ei malta pitää sormiansa erossa näppäimistöltä
Aamulla se on taas täällä klo 7.03 (yöllä harjoittelee ja katsoo nauhoituksia)
Tuohan on ihan selvä juttu. Mitään ei perustella eikä analysoida sen kummemmin etu- eikä jälkikäteen, kunhan lausuvat pareista jotain yleispätevää diipadaapaa.