Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

16441/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomattavasti vatsakkaampi kuin Matti, mutta en silti haluaisi harrastaa seksiä Miran kaltaisen naisen kanssa. Jos toinen ei herätä mitään seksuaalisia tunteita, seksuaalinen läheisyys hänen kanssaan on vain inhottavaa ja rikkovaa. Jokaisen pitää itse saada valita sellainen kumppani, joka miellyttää.

Tässä yks nainen ihmettelee monien siskojen ajatusta, että miehen vain pitäis rohkeasti ja reippaasti edes kokeilla naisen kans seksiä, vaikkei pätkääkään halua tätä. Koska se halu voi siitä syttyä. Että kaikki keinot olis pitänyt käyttää. Kun ei tiedä, jos ei edes kokeile.

Kuvottavaa eikä ole tätä päivää ollenkaan, ei kumminkaan päin.

Olen nainen ja täysin samaa mieltä. Kummankaan ei pidä eikä ole velvollisuutta kokeilla seksiä jos ei siltä tunnu.

Päinvastoin, nimen omaan silloin jos tietää ettei haluta niin ei missään nimessä.

Sehän vasta loukkaavaa on, itseään sekä sitä toista kohtaan.

Joillakin tuntuu olevan sellainen ajatus, että mies ei voisi ollenkaan vahingoittua sellaisesta kokemuksesta, jossa harrastaa seksiä vaikka ei haluaisi. Tosiasiassa miehelle tuo voi olla rikkovaa aivan samoin kuin naiselle.

Oman seksielämäni ainoa todella negatiivinen kokemus oli, kun harrastin seksiä naisen kanssa, joka ei ollut ollenkaan fyysistä tyyppiäni. Siitä tuli todella ikävä olo, ja vielä vuosia myöhemminkin ajoittain harmittaa.

Sinähän se varsinainen herkkäpoika olet. Oliko nainen mahdollisesti joku Domina

vai liian löysät paikat hänellä vai mikä oli vikana?

Mitä tarkoitat fyysisellä tyypillä? Vai raiskasiko nainen sinut?

Nainen oli huomattavan ylipainoinen. Itse viehätyn hoikista naisista.

Ja epämiellyttävä seksikokemus voi seurata muutenkin kuin raiskauksesta, jos et tiennyt.

No mikä pakotti sinut seksiin tämän tuhdin naisen kanssa?

a) sääli

b) kiima

c) olet huono sanomaan ”ei”

Mitä ihmettä tämä aihe sinulle kuuluu?

Onko sinusta todellakin mahdoton uskoa, että myös miehillä voi olla epämiellyttäviä seksikokemuksia, vai mistä on kysymys?

No sillee, että jos nainen on kehopositiivinen ja vastenmielinen lähtökohtaisesti, voisi kuvitella ettei miehellä edes ota eteen.

Päh. Ei kehopositiivisuus tarkoita aina ylipainoa. Itsekin olen kehopositiivinen ja hoikka. Ei lihavien tarvitse pyydellä keneltäkään anteeksi, ei sinultakaan.

Vierailija
16442/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kauden miehet, mikä pettymys !  Kuka milläkin lailla.  Siis tästä kaudesta jää mieleen AINOASTAAN

miesten erityisyys, enkä tarkoita tätä positiivessa mielessä. No, Janne nyt oli  kuitenkin positiivisempi tapaus.

Missä on se aitous, rehti, suoraselkäisyys ( henkinen), sosiaalinen ja enenkaikkea avoimesti keskusteleva mies ? 

Esimerkiksi Mira saa kyllä vielä hänelle sopivan kumppanin. Toki muutkin, toivottavasti.

Koko kausi oli yhtä tuskaa katsella.

Naiset olivat myös pettymys. Ainoastaan 1/4 oli hyvännäköinen, ja hänelläkin oli pahasti kärisevä ääni.

Nirppanokka Miran on kyllä minun mielestäni vaikein löytää uutta miestä, joka hänelle kelpaisi!  Kukaan mies ei jaksa tuollaista tenttaamistä, mitä Mira esitti.  Olen miehenä Matin puolella tässä asiassa. Matti hiljaisena hämäläisenä? teki rohkeasti, kun uskalsi tv-kameroiden edessa sanoa OMAN mielipiteensä, vaikka siinä itkua väänsikin.  Se oli tehtävä kun uusi mieluisampi nainen oli jo tiedossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16443/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman kanssa rakastelisit mieluummin Tommin vai Matin eli kumpi vie tiukemmin?

Mä haluaisin panna kummaltakin niin sanotusti aivot pihalle. Siinä ei paljon kemiaa ehdittäis kysellä kun olis pelkkä anatomiaa. Mua on itseasiassa aina kiehtoneet miehet, jotka ovat ulkoiselta temperamentiltaan sellaisia, joista ei saa oikein ”mitään irti”. On jotenkin kiehtovaa päästää sellainen mies irti kuorestaan. Toki veikkaan, että näiden veijareiden kanssa ei viisi viikkoa riittäisi...

N 40

Vierailija
16444/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman idea jotenkin kateissa. Tässähän mennään melkein sokkona naimisiin. Ei kai tarkoitus ole, että sitten jos naama ei miellytä voidaan vain heti erota.

Nyt osanottajamiehet pitivät tätä treffiohjelmana, eivätkä ymmärtäneet että ovat menneet naimisiin. Kyllä avioliiton eteen pitää vähän tehdä töitä ennen kuin voi olla varma ettei yhteiselo onnistu.

Siis tämähän on treffiohjelma, omalaatuinen sellainen vaan ja parit kokeilevat asua yhdessä saman katon alla hetken. Ei kukaan oikeasti kuvittele, että tässä solmitaan joku vakava ja sitova avioliitto, jos tv-pappi sanoo "höpsönpöö, olette pari" kameroiden edessä. 😂

Vierailija
16445/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla osallistujien rehellinen mielipide, lähtisivätkö mukaan tällä tiedolla mitä nyt on?

Kukaan ei löytänyt haluamaansa ja lokaa tulee niskaan sosiaalisessa mediassa. Kannattiko?

Vierailija
16446/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiset siksakit näytti olevan Tuomaksen ja Matin suissa. Miinusta. Epähygieenisen näköistä. Matilla lisäksi leuka kuin särkänniemen pullodelfiinillä.

Vierailija
16447/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se luonne ja ulkonäkökään niin merkittäviä piirteitä ole,kun vaan pääsee tyhjentämään kassit. Sehän monella mielessä kumminkin. Siemenet vaan kiertohon nii!!

Vierailija
16448/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttävät olevan ihan pihalla formaatista. Kyllä, tässä mennään ihan oikeaan, juridisesti pätevään avioliittoon. Formaattiin kuuluu myös se, että noin kuuden viikon (?) jälkeen parien on päätettävä, jatkavatko he yhdessä vai lähtevätkö kulkemaan omia polkujaan. Formaattiin ei suinkaan kuulu, että hampaat irvessä, puoliväkisin pitäisi jatkaa yhdessäoloa.

Pareista Kati ja Janne olivat ainoat, joilla oli toisiinsa sitä fyysistä kiinnostusta. Liika erilaisuus koitui sitten kuitenkin kohtaloksi (kait?). En voi ymmärtää Katin ulkonäön haukkujia. Ainakin miehistä valtaosa sijoittaa Katin ilman muuta keskimääräistä paremmannäköisten naisten joukkoon. Tästä on ihan turha edes väitellä vaikka joku eri mieltä oleva tietysti aina löytyy.

Miran käytös ja tietynlainen roikkuminen hieman ihmetytti. Matti ei ollut sulle se oikea (ilmeisesti ulkonäkö kuitenkin miellytti?) mies, unohda hänet. Kiinnostuneita löytyy kyllä.

Kuten joku totesikin, tämä oli aika realistinen kausi, tavallisilla, "oikeilla" ihmisillä. Tämmöistä se on, eikä mitään suurta amorin juhlaa. Katsojat odottavat aivan liikoja.

Asiantuntijoitakin on turha syytellä. emme tiedä vaihtoehtoja. Papereilla saa kyllä toistensa kanssa hyvin toimeentulevia ihmisiä yhteen, mutta se kipinän syttyminen jää aina arvoitukseksi. Ja se on lopultakin hienoa se, tuo rakkauden mysteeri.

Vierailija
16449/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensi kauden nimi voisi olla "Alfat ja beibit alttarilla" ja keskittyä löytämään vaan seksikkäimmät ihmiset avioon. Varmasti tulisi enemmän pareja ja nähtäisiin sutinaa.

Vierailija
16450/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ei ole ollut ennenkään pelkästään seksinharrastamislupa, vaan sillä on turvattu niiden seksin seurausten asema perheessä ja yhteiskunnassa.

Tässä konseptissa mitään ei velvoita, vaan parit suhtautuvat kumppaniin persoonansa mukaisesti. Joku katselelee niin kauan, kun toinen sanoo, ettei kiinnosta. Joku toinen arvostaa elämänkokemusta ja kolmas taas katsoo asiaa kolmannella tavalla. Janne ja Kati oppivat ainakin sen, että liian erilaisen kanssa ei edelleenkään kannata yrittää - vaikka eivätköhän he tämän tienneet jo etukäteen. Janne taisi hyötyä reissusta eniten, koska sanoo vähän laajentaneensa reviiriään ja puhetaidotkin paranivat hänen omasta mielestään. Perusluonteelleenhaan ei kukaan voi mitään ja sen asian oppiminen on myös hyvä juttu. 

Vierailija
16451/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se seksuaalinen halu voi syttyä ajan kanssa. Itselläni on ollut kiihkeä suhde työkaveriin, jota en ensimmäiseen kahteen vuoteen pitänyt juuri minään. Tiivis työskentely yhdessä ilmeisesti kuitenkin laittoi alitajunnan töihin ja firman bileissä yksi asia johti toiseen. Vuoden pituinen kiihkeä työpaikkaromanssi meillä oli, vaikka minkäänlaista vetoa en alunperin ko. miestä kohtaan tuntenut. Ihmettelen myös näitä tiukkoja ulkonäkökriteerejä pitäviä ihmisiä, itse en osaisi kysyessä vastata, pidänkö tummista vai vaaleista ja pitkistä vai pätkistä, koska monenlaiset miehet ovat saaneet minut syttymään. Harvempi tosin ensisilmäyksellä, vaan yleensä hiljaa lämmitellen. Ja sitten onkin roihunnut!

Näin voi käydä. Se on joskus vaan se 'klik'.

Se 'klik' tapahtuu kyllä jo ensisilmäyksellä, ihminen luokittelee toisen ihmisen seksin suhteen vaikka ei edes tietoisesti sitä ajattele. Kyllä tämäkin työkaveri on vähintään alitajuisesti jo alussa mennyt "voisin nasauttaa" -kategoriaan, vaikka se ei ole tullut ajankohtaiseksi kuin vasta myöhemmin. Juudit taas esimerkiksi on sitten ollut Tommin "en nasauttaisi" -kategoriassa heti alusta, joten peli on ollut selvä ja se ei auta vaikka muuten olisi kuinka mukava ja sopiva.

Väität ettei mieli voi muuttua? Minä taas väitän että voi, näin on tapahtunut omallakin kohdalla =) Ensin katselin yhtä heppua, et voi ällötys, ihme tyyppi ja oudon näköinenkin, mut kun tutustuin niin johan ihastuin, ja rupesi näyttämään omissa silmissä kivalta... 

En tiedä toimiiko tämä sitten miehillä eri tavalla, mut ainakin näin naisena olen kokenut et mieli voi muuttua.

Minulla ei ole koskaan muuttunut.

Tunnen lukuisia naisia jopa 15 vuoden takaa, ja ne, jotka ensimmäisen viiden minuutin jälkeen luokittelin potentiaalisiksi seksikumppaneiksi, ovat sitä edelleen. Ne, joiden kanssa en voinut kuvitella seksiä, eivät ole muuksi muuttuneet. Ja vuosien saatossa ollaan tutustuttu hyvin, ja tilaisuuksia vaihtaa mielipidettä on ollut lukuisia.

Ei mukava luonne tai yhteiset kiinnostuksenkohteet voi luoda fyysistä vetovoimaa, jos sitä ei alunperin ollut.

Niin, sinulla mekanismi on tämä, mutta ei toki kaikilla. Kai olet kuullut tapauksista, jossa lämmittelyyn kuluu pitkäkin aika. Joskus ensimmäinen ajatus voi olla jopa kielteinen. 

Vierailija
16452/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt todella pinnallista analyysiä: Visuaalisina naisena huomioni kiinnittyi nimittäin Juuditin asuun viimeisenä päivänä. Vihreä trikoomekko, jossa isoja valkopinkkejä kukkia. Toimii ehkä jonkun nuoren muotibloggarin päällä, mutta taviksella aika tanttamainen valinta. Mekkoa voisi naisellistaa vaikka mustilla korkkareilla ja vyöllä, lisätä siihen hyvin istuva yksivärinen jakku ja naisellinen käsilaukku. Saattaisi jopa toimia. Juudit oli yhdistänyt mekon kanssa paksut sukkahousut ja punaiset lenkkarit. Lisäksi mekon päälle oli vedetty punainen tuulitakki, sellainen jossa on kuminauharesori vyötäröllä ja jollainen puetaan minusta lenkille -ei mekon kanssa eikä etenkään silloin kun ollaan menossa tärkeään tapaamiseen. Todennäköisesti selkäreppu myös matkassa mukana.

Täällä on moitittu Juudia liiallisesta miellyttämisestä. Tajusin juuri itse, että minä kyllä etenkin suhteen alussa pyrin kyllä miellyttämään miestä myös ulkoisesti: Laittaudun ja pukeudun naisellisesti. Toki pitää aina testata, että kelpaako myös meikitön villasukka-look, mutta kyllä mulle on aika sisäänrakennettua halu näyttää hyvältä kumppanin silmissä. Juuditin tapauksessa asuvalinnoilla ja naisellisemmalla tyylillä voisi olla iso vaikutus. Ennen kaikkea toki toivon, että hän löytää sen kumppanin, joka näkee hänen kauneutensa ja upeutensa. Oma arvioni siis kumpuaa omasta pinnallisuudesta ja estetiikan tarpeesta.

Vierailija
16453/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Juudit vaikuttaa kivalta, mutta en kyllä pidä häntä seksuaalisesti puoleensavetävänä. Itseasiassa Kati on ainoa, joka säväyttää. No, mä olenkin miedosti bi-nainen, joka preferoi miehiä.

Eihän sillä ole mitään merkitystä, mitä mieltä sinä tai kukaan meistä on osallistujien puoleensavetävyydestä :D Ainoastaan sillä on/oli, miten se pariskunnan toinen osapuoli sen koki. Ja se taas on voinut johtua myös jostain aivan muustakin kuin ulkonäöstä.

Sitä tarkoitin aiemmin kun kirjoitin siitä, että vaikka ihminen näyttäisi petolinnun perseeltä, hän voi olla vaikka kuinka mahtava puoliso ja rakastettu ja haluttu oman puolisonsa taholta. Näitä asioita ei voi koskaan kukaan ulkopuolinen määritellä, ne ovat kahdenvälisiä asioita.

Joillekin viehtyminen vaatii sitä, että toisella täytyy olla oiotut hampaat, nypityt kulmat, värjätyt hiukset, sikspäkki, hoikka vartalo tms jne, joillekin taas ei. Itse kuulun jälkimmäisiin. Olen usein viehtynyt miehistä jotka eivät yleisen käsityksen mukaan välttämättä ole komeita, hyvännäköisiä tai seksikkäitä. Minun mielestäni he silti ovat olleet puoleensavetäviä. Siihen kun vaikuttaa niin moni muukin seikka kuin ulkonäön pikku yksityiskohdat. Nykyään tuntuu että takerrutaan pikkuseikkoihin. Jos vaikka nenä on vääränlainen, niin se on siinä. Vähissä on libido! Ja siinä voi samalla menettää aivan upean suhteen, joka voisi olla myös seksuaalisesti mitä mahtavin. Mutta minkäs sille sitten tekee, jos henkinen nirppanokkuus vaivaa. Sellainen on minusta PALJON rumempaa kuin vaikkapa purennasta johtuva "irvistävä" perusilme. Välillä vaikuttaa siltä, kuin ihmisten odotettaisiin olevan samasta sapluunasta veistettyjä jotta heitä voisi kutsua hyvännäköisiksi, viehättäväksi tai puoleensavetäviksi. Karmean tylsää ja muovista! Minusta on ihanaa, että ihmisiä on kaikenlaisia, ja he kaikki ovat omalla tavallaan viehättäviä.

Vierailija
16454/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorapuheiset ja urheilulliset Kati ja Tuomas olisivat olleet hyvä pari

Akateemisesti koulutettu, helsinkiläinen, keskiluokkainen uratykki Kati ja itäsuomalainen, ammatillisen koulutuksen saanut duunari Tuomas olisivat olleet hyvä pari. Kati olisi varmasti ollut ihan myyty Tuomaksen tilipitappivitsille ja pukeutumistyylille.

Onko Katin koulutus ja työ kerrottu jossain vai kuvitteletko vain?

Vierailija
16455/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira & Matti = kehopositiivinen kiintiöpari. Mira tylsä kotihiiri ja Matti juntti/dorka ilves- ja tamperefani. Ulkonäöllisesti ok mätsäys; molemmat tasolla 2+.

Tommi & Juudit = hiilijalanjälki kiintiöpari. Tommi elämäänsä eksynyt, tylsä egoisti ja Juudit tylsä tossukka antiseksyllä pukeutumis- ja hiustyylillä (meikkikin ilmeisesti olisi jumalanpilkkaa). Ulkonäöllisesti ok mätsäys; taso 3-

Kati & Janne = uraohjus Helsinki-kiintiöpari. Ekasta jaksosta alkaen kävi selväksi luonteiden erilaisuus ja siitä kumuloituvat ongelmat. Ulkonäöllisesti ok mätsäys; molemmat tasolla 3+.

Tuomas & Emma = ruuhka-suomen ulkopuolinen kiintiöpari. Emman rikki oleva itsetunto ja tilannetajuttomuus olisi käynyt kenen vain hermoille. Ulkonäöllisesti myös sanoisin ok mätsi; taso 3.

Ulkonäöllisesti parhaassa 4-5 luokassa liikkuvilla ihmisillä voi olla vaikeampia/huonompia luonteenpiirteitä mutta kauppa käy kuin häkä, sitä on turha kiistää. 

Vierailija
16456/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Juudit vaikuttaa kivalta, mutta en kyllä pidä häntä seksuaalisesti puoleensavetävänä. Itseasiassa Kati on ainoa, joka säväyttää. No, mä olenkin miedosti bi-nainen, joka preferoi miehiä.

Eihän sillä ole mitään merkitystä, mitä mieltä sinä tai kukaan meistä on osallistujien puoleensavetävyydestä :D Ainoastaan sillä on/oli, miten se pariskunnan toinen osapuoli sen koki. Ja se taas on voinut johtua myös jostain aivan muustakin kuin ulkonäöstä.

Sitä tarkoitin aiemmin kun kirjoitin siitä, että vaikka ihminen näyttäisi petolinnun perseeltä, hän voi olla vaikka kuinka mahtava puoliso ja rakastettu ja haluttu oman puolisonsa taholta. Näitä asioita ei voi koskaan kukaan ulkopuolinen määritellä, ne ovat kahdenvälisiä asioita.

Joillekin viehtyminen vaatii sitä, että toisella täytyy olla oiotut hampaat, nypityt kulmat, värjätyt hiukset, sikspäkki, hoikka vartalo tms jne, joillekin taas ei. Itse kuulun jälkimmäisiin. Olen usein viehtynyt miehistä jotka eivät yleisen käsityksen mukaan välttämättä ole komeita, hyvännäköisiä tai seksikkäitä. Minun mielestäni he silti ovat olleet puoleensavetäviä. Siihen kun vaikuttaa niin moni muukin seikka kuin ulkonäön pikku yksityiskohdat. Nykyään tuntuu että takerrutaan pikkuseikkoihin. Jos vaikka nenä on vääränlainen, niin se on siinä. Vähissä on libido! Ja siinä voi samalla menettää aivan upean suhteen, joka voisi olla myös seksuaalisesti mitä mahtavin. Mutta minkäs sille sitten tekee, jos henkinen nirppanokkuus vaivaa. Sellainen on minusta PALJON rumempaa kuin vaikkapa purennasta johtuva "irvistävä" perusilme. Välillä vaikuttaa siltä, kuin ihmisten odotettaisiin olevan samasta sapluunasta veistettyjä jotta heitä voisi kutsua hyvännäköisiksi, viehättäväksi tai puoleensavetäviksi. Karmean tylsää ja muovista! Minusta on ihanaa, että ihmisiä on kaikenlaisia, ja he kaikki ovat omalla tavallaan viehättäviä.

Aika hyvin vastakkainen sukupuoli voi arvioida perusviehätysvoimaa, vaikka joitain eroja maussa aina löytyykin. Ja toimiva suhde perustuu pitkälti vetovoimaan. Kehittyneemmät voivat arvioida myös omaa sukupuolta tarkasti ja täten kokonaisuutta, mutta asiantuntijoissa tuollaisia ei taida olla ainuttakaan tai sitten tarkoituksella valitaan epätasapainoisia pareja ja mutustetaan popkornia.

Kati ja Janne sekä Juudit ja Tommi oli ainoat potentiaaliset parit, mutta toiset olivat henkisesti vääriltä planeetoilta ja Tommilla ei nyt vaan viisari värähdellyt lainkaan.

Vierailija
16457/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se seksuaalinen halu voi syttyä ajan kanssa. Itselläni on ollut kiihkeä suhde työkaveriin, jota en ensimmäiseen kahteen vuoteen pitänyt juuri minään. Tiivis työskentely yhdessä ilmeisesti kuitenkin laittoi alitajunnan töihin ja firman bileissä yksi asia johti toiseen. Vuoden pituinen kiihkeä työpaikkaromanssi meillä oli, vaikka minkäänlaista vetoa en alunperin ko. miestä kohtaan tuntenut. Ihmettelen myös näitä tiukkoja ulkonäkökriteerejä pitäviä ihmisiä, itse en osaisi kysyessä vastata, pidänkö tummista vai vaaleista ja pitkistä vai pätkistä, koska monenlaiset miehet ovat saaneet minut syttymään. Harvempi tosin ensisilmäyksellä, vaan yleensä hiljaa lämmitellen. Ja sitten onkin roihunnut!

Näin voi käydä. Se on joskus vaan se 'klik'.

Se 'klik' tapahtuu kyllä jo ensisilmäyksellä, ihminen luokittelee toisen ihmisen seksin suhteen vaikka ei edes tietoisesti sitä ajattele. Kyllä tämäkin työkaveri on vähintään alitajuisesti jo alussa mennyt "voisin nasauttaa" -kategoriaan, vaikka se ei ole tullut ajankohtaiseksi kuin vasta myöhemmin. Juudit taas esimerkiksi on sitten ollut Tommin "en nasauttaisi" -kategoriassa heti alusta, joten peli on ollut selvä ja se ei auta vaikka muuten olisi kuinka mukava ja sopiva.

Väität ettei mieli voi muuttua? Minä taas väitän että voi, näin on tapahtunut omallakin kohdalla =) Ensin katselin yhtä heppua, et voi ällötys, ihme tyyppi ja oudon näköinenkin, mut kun tutustuin niin johan ihastuin, ja rupesi näyttämään omissa silmissä kivalta... 

En tiedä toimiiko tämä sitten miehillä eri tavalla, mut ainakin näin naisena olen kokenut et mieli voi muuttua.

Minulla ei ole koskaan muuttunut.

Tunnen lukuisia naisia jopa 15 vuoden takaa, ja ne, jotka ensimmäisen viiden minuutin jälkeen luokittelin potentiaalisiksi seksikumppaneiksi, ovat sitä edelleen. Ne, joiden kanssa en voinut kuvitella seksiä, eivät ole muuksi muuttuneet. Ja vuosien saatossa ollaan tutustuttu hyvin, ja tilaisuuksia vaihtaa mielipidettä on ollut lukuisia.

Ei mukava luonne tai yhteiset kiinnostuksenkohteet voi luoda fyysistä vetovoimaa, jos sitä ei alunperin ollut.

Niin, sinulla mekanismi on tämä, mutta ei toki kaikilla. Kai olet kuullut tapauksista, jossa lämmittelyyn kuluu pitkäkin aika. Joskus ensimmäinen ajatus voi olla jopa kielteinen. 

En ole kuullut yhdestäkään miehestä, joka alkaisi pitää mielestään vastenmielisen näköistä naista viehättävänä tutustuttuaan tämän persoonaan. Tuskin sellaisia kauheasti on.

Vierailija
16458/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kauden miehet, mikä pettymys !  Kuka milläkin lailla.  Siis tästä kaudesta jää mieleen AINOASTAAN

miesten erityisyys, enkä tarkoita tätä positiivessa mielessä. No, Janne nyt oli  kuitenkin positiivisempi tapaus.

Missä on se aitous, rehti, suoraselkäisyys ( henkinen), sosiaalinen ja enenkaikkea avoimesti keskusteleva mies ? 

Esimerkiksi Mira saa kyllä vielä hänelle sopivan kumppanin. Toki muutkin, toivottavasti.

Koko kausi oli yhtä tuskaa katsella.

Naiset olivat myös pettymys. Ainoastaan 1/4 oli hyvännäköinen, ja hänelläkin oli pahasti kärisevä ääni.

Hyvännäköisiä ei ollut yhtään. Kaikki oli ihan tavallisen näköisiä suomalaisia naisia, ja miehet oli vaimoilleen sopivia.

Minun mielestäni Kati oli erittäin hyvän näköinen.

Katsojan silmässä nämä.

Kyllä Kati on tosi hyvännäköinen, sopusuhtainen kroppa ja persoonalliset kasvot.

Lisäksi vielä hyvät värit (hiukset ja silmät).

N45

No just just. Entäs tissit ja perse? Aha, no niin mä ajattelinkin. Ja se kamala naama...

Vierailija
16459/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma - helposti pillastuva justiina

Juudit - tossukka joka viihtyy itsenään ja ei viitsi panostaa ulkonäköön

Vierailija
16460/18026 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme miestä antoi rukkaset ja kaikilla on (omien sanojensa mukaan) jo uusi kierrossa. Mikä mättää. 

Ketju on lukittu.